Napsal: úte 08.03.2016 01:25
Zdar pánové.
Nesetkal se někdy někdo s tím, že když dělal motor, že mu poté auto jednoduše nenastartovalo? Píšu záměrně, že jsem dělal rozvody, ale tam by chyba být neměla. Vše je udělané s nejvyšší pečlivostí dle dílenské příručky. Za to dám ruku do ohně. Jediné co mě napadá je to, jestli to nemůže být tím, že jsem měl delší dobu odpojenou baterii. Není v nejlepší kondici, na přístrojovce to také píše nízké napětí baterie. I tak auto točí, ale ani neškytne. Než jsem to začal dělat auto jezdilo a startovalo v pohodě i v mrazivém počasí než se vysypala vodní pumpa, která odstartovala sérii oprav včetně preventivní výměny rozvodů na 270000km. Auto bylo z místa závady odtažené. To jen pro info k chybě voliče na konci. Diagnostika (čína - jinou nemám) téměř žádné chyby neukazuje. Motor bez chyby, převodovka bez chyby, Jen nějaké drobnosti - 9C54 snímač AUC na klimě a pak na imobilizéru (CAS) A0B1 něco s voličem...
Díky za každé info k prověření
Nesetkal se někdy někdo s tím, že když dělal motor, že mu poté auto jednoduše nenastartovalo? Píšu záměrně, že jsem dělal rozvody, ale tam by chyba být neměla. Vše je udělané s nejvyšší pečlivostí dle dílenské příručky. Za to dám ruku do ohně. Jediné co mě napadá je to, jestli to nemůže být tím, že jsem měl delší dobu odpojenou baterii. Není v nejlepší kondici, na přístrojovce to také píše nízké napětí baterie. I tak auto točí, ale ani neškytne. Než jsem to začal dělat auto jezdilo a startovalo v pohodě i v mrazivém počasí než se vysypala vodní pumpa, která odstartovala sérii oprav včetně preventivní výměny rozvodů na 270000km. Auto bylo z místa závady odtažené. To jen pro info k chybě voliče na konci. Diagnostika (čína - jinou nemám) téměř žádné chyby neukazuje. Motor bez chyby, převodovka bez chyby, Jen nějaké drobnosti - 9C54 snímač AUC na klimě a pak na imobilizéru (CAS) A0B1 něco s voličem...
Díky za každé info k prověření