Stránka 1 z 1
Napsal: ned 06.03.2016 11:17
od kecis66
Zdravím lidi, nejde mi otevřít kufr přes centrál, ani zevnitř u ridiče přes tlačítko a ani nejde otevřít přes tlačítko nad spz, jde otevřít jenom klíčkem přímo přes zámek na kufru. Když mačkám na klíčku otevření nebo u řidiče tak jsem si všiml že něco cvaká u spolujezdce jak je přihrádka. Předem díky za info hoši

Napsal: ned 06.03.2016 11:40
od sonyk02
Co jeto za auto přesně? Exx
Mohli by to bejt zlomený kabely někde u kufru..
Napsal: ned 06.03.2016 11:43
od kecis66
odstraněno
Napsal: ned 06.03.2016 11:43
od kecis66
Je to bmw 528i e39, r.v. 1997 sedan, aha..mě napadlo se podívat ke spolujezdcovi pod tu přihrádku když to tam cvaká...ale budu rád za každou radu kam přesně mrknout protože fakt netuším kde by mohl být problém :O
Napsal: pon 07.03.2016 22:26
od kecis66
Stale aktualni prosim pomoc

kam se mam mrknout a na co

Napsal: úte 08.03.2016 11:08
od Elektro
Začal bych u kufru..sundej tu gumovou prachovku u víka kufru jestli tam nemáš přelámaný dráty.Pak bych kouknul na servomotorek u zámku.
Napsal: stř 09.03.2016 12:25
od kecis66
Tak meli jste pravdu oddelal jsem to gumove a dva dratky jsou od sebe pryc. (Hnedy,sedy) Nevim jak s elektrikou muzete mi poradit nejlepsi zpusob jak je zase spojit ? Dekuji moc
Napsal: stř 09.03.2016 12:44
od Falcon
Zásadně nespojovat! Jediné správné a trvanlivé řešení je vyměna toho úseku svazku za ohebnější (silikon izolace). Nahrazují se nejen zlomené vodiče ve svazku, ale rovnou všechny, protože ostatní už jsou taky načaté. Stačí nahradit asi 0,5m úsek mezi víkem a prostorem kufru.
Napsal: stř 09.03.2016 13:20
od kecis66
Dobře díky za info jen na elektriku fakt nejsem. A tak to z části nechápu. Pokud jsem dobře pochopil tak bych měl ty drátky staré co tam jsou komplet odstřihnout a nahradit je nějakýma silikonovýma a to v úseku té gumové izolace čili od kufru až po víko. Pokud to říkám dobře. Pošlete mi prosím odkaz na ty silikonové drátky nebo na ten lepší ohebnější. Vůbec nevím jaké máte na mysli.
Napsal: stř 09.03.2016 13:31
od rostak
Falcon to myslel tak, že je lepší nahradit celý svazek. Protože když nahradíš pouze ty přerušené vodiče, tak je velká pravděpodobnost, že se ti za pár týdnů nebo měsíců zlomí další a bude se zase všechno rozdělávat. Jinak já jsem šel metodou pájení a drží to už druhý rok na kombi e91. Ale byla to taková rychlo oprava a počítám s tím že až to znovu prdne tak se svazky nahradí...
Napsal: stř 09.03.2016 14:13
od Falcon
kecis66 píše:Pokud jsem dobře pochopil tak bych měl ty drátky staré co tam jsou komplet odstřihnout a nahradit je nějakýma silikonovýma a to v úseku té gumové izolace čili od kufru až po víko.
Pochopil správně - něčím takovým jako na obrázku, vícežilový silikonový kabel. Pro sedany E39/46, kde je cca 13-15 vodičů, stačí i 12-žilový kabel, protože některé tenké země (hnědé vodiče) se dají sloučit. Bohužel pro běžného člověka se vícežilové SiHF kabely těžko shání, v elektrech to normálně neprodávají.
