Stránka 1 z 2
Napsal: úte 01.03.2016 17:42
od STR8
Řešil jste už někdo záměnu trysek na ostřik čelního skla? Chtěl bych aby mě to dělalo mlhu a né jen takové ty 2 proudy vody z každé trysky. Díky za rady!
Napsal: úte 01.03.2016 18:18
od MedWedCZ
Udajne lze pouzit trysky z E60
https://www.youtube.com/watch?v=4jgII-ZY3AQ
Ale osobni zkusenost nemam, samotneho me to zajima.
Napsal: úte 01.03.2016 19:45
od kupca
Já tam dal trysky z E60.
Rozporuplné pocity, někdy bych řekl, že lepší, jindy, že horší.

Dva proudy plus po stranách mlha, která moc vidět není.
Vlevo dole z pohledu řidiče to moc neostřikuje.
Možná by to chtělo nové čerpadlo a je tam slabší tlak.
Navíc jsem musí dodělat spojku a zpětné ventilky, protože mám nádržku na tu kapalinu intenzivního čištění. Do každého originál ostřiku jdou dvě hadičky, zatímco E60 má jen jeden přívod.
Napsal: úte 01.03.2016 21:33
od STR8
Ty z E60 se mi vůbec nelíbí

Já jsem ted někde vyhrábl že tam pasují z X5 a nebo z fabie ale z tou fabii pochybuji.
Napsal: úte 08.03.2016 22:07
od STR8
Napsal: stř 09.03.2016 20:54
od Foldas
z fobie pasují ale nemají výhřev a na e39 to rozprašují docela dole a málo do stran
Napsal: čtv 10.03.2016 08:15
od Perunwit
taky by mi bodlo něco vyzkoušeného.... obě trysky na mojí e39 jsou v poloze, v jaké mají být, přesto se mi teď paprsky stále více stáčejí dolů a do středu skla. Kraje a vršek už jenom mažu. Co s tym?
Napsal: čtv 10.03.2016 14:01
od STR8
Vyměň si motorek a bude to ok

Napsal: čtv 10.03.2016 14:09
od Perunwit
... jakože motorek odchází a slábne? Hrozná představa!
Napsal: čtv 10.03.2016 14:19
od STR8
Mě se tohle už jednou dělo a stačilo vyměnit motorek a bylo hotovo. Pokud chceš motorek mám doma několik nových a nerozbalených

Napsal: čtv 10.03.2016 16:04
od Misanek
Kluci, budu mít dotaz trošku mimo ale nechci kvůli tomu zakládat nové téma a určitě mi poradíte i tady.
Na jakém principu by u e39 měl fungovat intensiv? Jedná se mi o to, že když zmáčknu tlačítko intensivu na páčce stěračů, tak se stane to, že stěrače setřou na sucho (což mě teda tak trochu sere) a teprve pak začne (asi teda) motorek z hlavní nádrže ostřikovat sklo po dobu asi cca 2 sekund. Že je to z hlavní nádrže jsem si vydedukoval tak, že v nádržce intensivu mi kapalina v podstatě vůbec neubývá. Na jakém principu se tedy kapalina z nádrže intensivu míchá s kapalinou z klasické velké nádrže? A když už se o tom tady bavím tak by mě taky zajímalo jak to vy mícháte a co do čeho lejete? Já mám teda zatím v obou nádržích neředěnou směs do ostřikovačů, takže v obou to samé
Napsal: čtv 10.03.2016 17:37
od carlos0111
Do nádobky intenzivního ostřikovače je originál náplň BMW a spouští se delším přidržením tlačítka na páčce ostřikovače (krátke zmáčknutí spouští hlavní), ostříkne setře a potom automaticky ještě ostříkne hlavní ostřik, pokud jsou špatné trysky tak nádobku intenzivního ostřiku časem naplní unik kapaliny od trysek
Napsal: čtv 10.03.2016 18:39
od Perunwit
Mj. se teda intensiv alespon u mě spouští vždy s prvním ostříknutím okna a potom při každém 5. ostříknutí automaticky. Intensiv nicméně proklínám, neboť moje e39 není první, kde vidím, že to neustálé ostřikování agresivní kapalinou nechává stopy na růžku kapoty.
kolik za ten motorek straight?
Napsal: čtv 10.03.2016 20:56
od Misanek
Delším stiskem? Tak to jsem debil

díky moc!

zítra to hned zkusím. Už jsem myslel, že mám čerpadlo v nádržce intensivu v prdeli. A co se té kapaliny týče, tak má cenu vůbec tu origo kapalinu koupat a používat? Je tam nějaká znatelně lepší čistící schopnost? To že to nějak žere rožek kapoty mě teda nějak moc netěší. Eventuelně je nějaká srovnatelná náhrada ať pro tohle nemusím k dealerovi?
Napsal: čtv 10.03.2016 23:26
od Angelos
Já vám nevím pánové, ale zatím mi to u všech 39tek co jsem měl nebo zkoušel fungovalo následovně:
- páčka k sobě spouští vždy jen ostřik z hlavní nádobky, poprvý ostříkne světlomety a pak vždy na 5. ostřik
- Intensiv - na páčce značeno S stačí zmáčknout a všechno už se udělá samo, nejdřív z nádržky intenzivu krátce a pak celkem dlouze na smytí z velký nádržky.
Tobě to Misanku stírá na sucho protože pravděpodobně máš mrtvej motorek intenzivu, zkus ho napojit natvrdo a uvidíš.
Jinak kapalina origo z BMW se vyplatí, nestojí moc, a v létě na mouchy super.
Napsal: čtv 10.03.2016 23:40
od Misanek
Angelos píše:Já vám nevím pánové, ale zatím mi to u všech 39tek co jsem měl nebo zkoušel fungovalo následovně:
- páčka k sobě spouští vždy jen ostřik z hlavní nádobky, poprvý ostříkne světlomety a pak vždy na 5. ostřik
- Intensiv - na páčce značeno S stačí zmáčknout a všechno už se udělá samo, nejdřív z nádržky intenzivu krátce a pak celkem dlouze na smytí z velký nádržky.
Tobě to Misanku stírá na sucho protože pravděpodobně máš mrtvej motorek intenzivu, zkus ho napojit natvrdo a uvidíš.
Jinak kapalina origo z BMW se vyplatí, nestojí moc, a v létě na mouchy super.
Děkuji.
Přesně takovéhle byly mé dohady a doměnky. O tom prvním ostříknutí světel a každém dalším pátém taky vím. Zkusím motorek na tvrdo na +12V a uvidí se.
Tvůj příspěvek se mi zdá jako nejpravděpodobnější a nejvíce reálný. Jinak bych nechápal právě moc funkci krátkého stisknutí tlačítka intensivu, když by dělal to samé co při přitáhnutí páčky směrem k sobě.
Díky
Napsal: čtv 10.03.2016 23:53
od Fx
Chystám se testnout rozprašovače z Ford C-MAX 2010+, měly by sedět a dělají jen mlhu, ty čůrky mi pijou krev.
Napsal: pát 11.03.2016 23:17
od Misanek
Ještě teda jsem se chtěl zeptat na jedu věc - existuje nějaká kapalina do intensivu, která by dokázala nahradit tu orginální a aniž by naleptávala lak na kapotě?
Napsal: sob 12.03.2016 12:35
od MedWedCZ
Fx píše:Chystám se testnout rozprašovače z Ford C-MAX 2010+, měly by sedět a dělají jen mlhu, ty čůrky mi pijou krev.
A jsou i s vyhrevem?
Drzim palec, pokud to pujde, pustim se do toho taky!
Napsal: sob 12.03.2016 12:38
od Fx