Stránka 1 z 1
Napsal: ned 21.02.2016 21:13
od ttccmichal
Zdravím, mám prozbicku koupil sem e60 530i 170kw na co si dát pozor nebo co nechat zkouknout. Díky za info
Napsal: ned 21.02.2016 21:23
od sonyk02
Trochu OT: To jdeš brzy pro radu když už jsi to koupil
Jinak použij tlačítko hledat a určitě se něco dočteš..
Napsal: ned 21.02.2016 22:18
od Totic
Kolik to má údajně najeto a je verze s automatem?
Na motoru M54B30 jsou časté úniky a průsaky oleje. Každopádně vyměnit separator(odlučovač) oleje a příslušné hadice. Přetěsnění vany a ventildeklu, popř. těsněníčko olejdomku je obvykle taky potřeba.
Jinak spotřeba oleje (5W-40) je průměrně kolem 1litru / 2-3tis.km víceméně normální.
Napsal: pon 22.02.2016 10:15
od ttccmichal
Najeto by mělo mít 133 000km ma to celou servisní historii proto sem to koupil. Je to verze s automatem.
Napsal: pon 22.02.2016 11:29
od Perunwit
Na tomhle motoru (jestli je v E6x také M54B30) jsem u sebe zaregistroval již popsané prosakování olejové vany - sám to tak mám. Těsnění je sice doma, ale výměna předpokládá rozhodit nápravu.... prolínání zase tolik nevadí

.
Jinak já osobně jsem na svém přetěsnil Vanos opravnou sadou, separátor měnil předchozí majitel. Po motorické stránce s tím nikdy nebyly nejmenší problémy. Spojku jsem měnil ve 300tkm. Pokud budeš včas měnit olej (5W40) a sledovat hladinu a motor je teď v pohodě, není důvod, proč by to tak nemělo i zůstat.
Napsal: pon 22.02.2016 14:10
od Angelos
Perunwit píše:Na tomhle motoru (jestli je v E6x také M54B30) jsem u sebe zaregistroval již popsané prosakování olejové vany - sám to tak mám. Těsnění je sice doma, ale výměna předpokládá rozhodit nápravu.... prolínání zase tolik nevadí

.
Jsi si jistej, že je to opravdu těsnění pod vanou? Měnil jsi těsnění pod olejovym domkem? Taky jsem totiž kolikrát myslel, že je to těsnění vany, ale zatim vždycky pomohlo to pod olejovym domkem nebo víkem ventilů. Ono to totiž teče hezky po tý hraně, že to mate

Napsal: pon 22.02.2016 15:21
od WITT
Před týdnem jsem koupil E60 530i - 170KW.
Hledal jsem cíleně tento motor a v automatu.
Dal jsem za ní celkem dost peněz, ale je to super .. měl jsem tento motor i v E39 , proto jsem ho chtěl znovu, protože je prostě skvělý .. budeš spokojen.
Napsal: pon 22.02.2016 18:08
od M4we
Gratulace k benzinove E60! Tleskam za kazdou takovou. O motoru si myslim co pise WITT. M54 je dobra volba. Akorat si myslim ze trochu lenivejsi nez N52 ale nahrazuje to lepsi spolehlivosti.
Najdes toho tu dost. Ale jinak E60 ma svoje nemoci a tim nemyslim motorove. Kvalitou je to spis prumer...je to smutne ale je to tak...ale i presto bych nemenil.
Napsal: úte 23.02.2016 19:39
od Perunwit
Angelos píše:Perunwit píše:Na tomhle motoru (jestli je v E6x také M54B30) jsem u sebe zaregistroval již popsané prosakování olejové vany - sám to tak mám. Těsnění je sice doma, ale výměna předpokládá rozhodit nápravu.... prolínání zase tolik nevadí

.
Jsi si jistej, že je to opravdu těsnění pod vanou? Měnil jsi těsnění pod olejovym domkem? Taky jsem totiž kolikrát myslel, že je to těsnění vany, ale zatim vždycky pomohlo to pod olejovym domkem nebo víkem ventilů. Ono to totiž teče hezky po tý hraně, že to mate

Zdar, ruku do ohně za to nedám, koukal sem zespoda a kapky se objevují okolo příruby vany... shora mě to obhlídnout nenapadlo

. Zkusím to.
Jinak tenhle motor není žádnej drak, ale jde pěkně lineárně do otáček a nad 3,000/min i hezky zní, ačkoli oproti předchozí M50B25 je o nuda, příliš utlumené. Dá se s tím ale jet dálka (100km meziobce) za 7,5/100km a to je příjemné.