Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.02.2016 20:15
od tommy_romeo
Ahoj. Mel bych dotaz ohledne prevodovky ZF 6hp26 v 530D. Studena nic vse ok. Kdyz se zahreje poradne tak sem tam pri podrazovani kopne a docela hodne s celym autem to hodi ALE kdyz to necham ve sportu a drzi to vyssi tlaky tak nic. Jinak zadny kolisani a radi krasne plynule. Olej vymenen cca pred 40tis km. Diky
Napsal: pát 19.02.2016 20:57
od mixsny
tommy_romeo píše:Ahoj. Mel bych dotaz ohledne prevodovky ZF 6hp26 v 530D. Studena nic vse ok. Kdyz se zahreje poradne tak sem tam pri podrazovani kopne a docela hodne s celym autem to hodi ALE kdyz to necham ve sportu a drzi to vyssi tlaky tak nic. Jinak zadny kolisani a radi krasne plynule. Olej vymenen cca pred 40tis km. Diky
Podle mě měnič, nebo šoupátka podtlaku a kdo ti měnil olej? Jestli je tam přesně ten co tam má být a je ho tam dostatek, protože při ohřátí mění viskozitu.
U mně to byl osobně měnič, ale já měl ještě mírné kolísání, pro jistotu jsem ale nechal udělat celkovou prohlídku i mechatroniku a tak bych to asi doporučil každému.
Napsal: pát 19.02.2016 20:59
od Giovany1971
tommy_romeo píše:Ahoj. Mel bych dotaz ohledne prevodovky ZF 6hp26 v 530D. Studena nic vse ok. Kdyz se zahreje poradne tak sem tam pri podrazovani kopne a docela hodne s celym autem to hodi ALE kdyz to necham ve sportu a drzi to vyssi tlaky tak nic. Jinak zadny kolisani a radi krasne plynule. Olej vymenen cca pred 40tis km. Diky
Smazal bych adaptační hodnoty..za A.. jak a kdo ti dělal olej..?? Jaky stav byl ve vaně?? Kdy ti začaly tyhle problémy?? Lock-up spojka dle tebe funguje jak má??...Je toho hodně co může tohle ovlivnit..rozepiš se trochu...
Napsal: pát 19.02.2016 22:11
od tommy_romeo
Hodnoty smazany byly.
Kde jsi prosimte nechaval delat ten menic a kontrolu mechatronu?
Lock-up spojka nevim vubec co je.
Problemy zacaly kdyz mi vymenil tady u nas v Ostrave chlapek pres automaty olej a prave hydromenic.
Napsal: pát 19.02.2016 22:29
od mixsny
tommy_romeo píše:Hodnoty smazany byly.
Kde jsi prosimte nechaval delat ten menic a kontrolu mechatronu?
Lock-up spojka nevim vubec co je.
Problemy zacaly kdyz mi vymenil tady u nas v Ostrave chlapek pres automaty olej a prave hydromenic.
Já to nechával dělat vše v ZF Pakra Jihlava. Již jsem to tu někde psal,
perfektní přístup a hlavně jsou tu jediné oficiální zastoupení ZF u nás v ČR a opravdu vědí co dělají, když jsem tam byl, tak tam stálo minimálně dalších 5 bavoráků s převodovkama od výměny olejů až po generální opravy.
Hlavně také vědí, že máme starší vozy a že nechceme dávat za opravy sta tisíce, takže ti nabídnou více možností v případě, že je opět vadný měnič...
Napsal: sob 20.02.2016 07:36
od Giovany1971
tommy_romeo píše:Hodnoty smazany byly.
Kde jsi prosimte nechaval delat ten menic a kontrolu mechatronu?
Lock-up spojka nevim vubec co je.
Problemy zacaly kdyz mi vymenil tady u nas v Ostrave chlapek pres automaty olej a prave hydromenic.
Tady se můžeš dočíst potřebné info..
http://www.zp-automatic.cz/oprava-a-repas-hydromenicu/
Napsal: sob 20.02.2016 20:05
od tommy_romeo
No v ZP mi nacenili olej a vymenu hydromenice na 33tis

plus kontrola mechatroniku za 6tis