Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 04.02.2016 09:50
od podolak2
Zdravím mám na vás dotaz ohledně motoru. Mám e61 535d 200kw a potřebuji vědět jaký tam pasuje motor. Je to m57306d4 ...ptam se jestli je to identický motor s m57306d1 nebo d2 nebo d3??? Čili jestli tam mužů dat motor např 142kw ?? A přidat samozřejmě své komponenty 2 turba a podobně.... Diky
Napsal: stř 10.02.2016 19:48
od gabikh
A preco to vlastne riesis? A velmi to asi nepojde... Skor ma zaujima fovod, preco to chces robit

Napsal: čtv 11.02.2016 08:44
od sklenus
nemôžeš, sú to iné motory, už aj 150kw verzia z e46 je iná, 160kw, už má aj iný blok (hliníkový) a z d4 už vôbec, komplet iný motor, jediné čo majú spoločné je 6 valcov a nafta v motore, musíš zohnať 535 alebo 335d na diely
Napsal: čtv 11.02.2016 10:38
od podolak2
Takže ani hlava váčky nic??? .... Motor je jaksi kaput asi, turbo ko a nasalo olej nejspís do motoru, teď je u mechanika a zjišťují se škody, motor nejde zatím nastartovat... A po oddělení zhavicu z jednoho válce něco prská (nějaká mlhovina a dost) tlaky jsou všude kolem 20 prý.... Zatím se moc neví... Zkusim hodit pak video jak to vyfukuje a můžete posoudit..
Napsal: čtv 11.02.2016 17:10
od mi00wa
ne ten motor 535d či 335d je zesílený někde jsem četl ,,příručku" vypadá na první pohled stejně ale orgány jsou jiné. Hlava možná je stejně ale vačka je zesílená, něco je stejné něco je jiné.
Napsal: čtv 11.02.2016 21:01
od gabikh
ine piesty, vacky, ventily, kluka ojnica a este mozno aj ine veci. ktore turbo ti odislo ? tipujem male a pri akych kilometroch sa ti to stalo ? (turbo ked skape a zacne sat olej motor vyleti do otacok a zerie olej az kym sa nezadri, vypnut sa neda jedine udusit privod vzduchu. ci tebe sa stalo nieco ine ?
Napsal: sob 13.02.2016 09:37
od _milan_
150kw je stejný jako 160kw m57306d2 ! litinové bloky , 170kw m57306d3 se liší možní vnitřnostmi a hlavně má jiné svody a jinak se upíná turbo , 535d 200kw má motor m57306d4 a liší se vnitřnostmi , teoreticky ale jde použít obyč 150kw nebo 160kw možná i 170kw verze ale ta není uplně k sehnání jako 150 či 160 verze a osadit ji komponenty z 3,5d , ovšem nevíme co se stane s písty a ojnicemi... takže bych koupil normálně to co tam má být , m57306d4 ( ten zrovna i mám nedávno vytažený z vozu

) a nevymýšlet pičoviny , to miluju něco se vysere a nejsou peníze na řádnou a důstojnou opravu

aloha... , jinak je tu ještě m57306d5 lci motor 210kw s hliníkovým blokem .... jen pro úplnost a nebavíme se ale o LCIčkách...
Napsal: sob 13.02.2016 11:45
od Filozof
raději bych udělal repas motoru co máš a budeš vědět že po opravě je motor OK na další statisíce než kupovat jetej motor a buh ví co mu bude ...takže jinej starej motor je past ještě u NAFTY. Takže raději bych dělal opravu a repas.
Stejně si to spočítej a uvidíš sám.
Nejistota jinej motor ale rychlejší práce. Nebo jistota a oprava.
Napsal: sob 13.02.2016 11:47
od _milan_
může byt , ale prodal jsem desítky starych naftových motorů a zatím žádná stížnost

ale jsou to hujdy naftovy vyjetý nikdo do toho nevidí , repas motoru může být , např 160kw protočený šálky , z důvodu náhanění se s motocyklem několik minut plnej neco kolem 280km/h.. repas motoru necelych 50tisic kč , ale nepočitali práci ta byla gratis z určitých důvodů...