Stránka 1 z 2

Napsal: stř 03.02.2016 17:57
od Lucifer
Brzy mě čeká vyndání motoru a přitom bych chtěl celý motor kompletně zvenku přetěsnit.

Jsou potencionální úniky oleje?

Víka ventilů
Těsnění solenoidů vanosu
Gufero vepředu vzadu


Jak je to s vodou?

Gumičky na trubkách s vodou
Spojovací hliníkovej kus mezi hlavama vzadu za motorem
Pod sáním "bazének"

Napsal: stř 03.02.2016 21:25
od JaraX
uričtě ventidekle včetně nových gumiček pod šrouby, ty sou hrozně duležity
rybníček dej novej určitě,
zadní rybníček podle toho jeslti bude motor ven, pokud ne tak to kašli, pokud jo tak bych dal novej

nejčastější unik u M62 je ventilvíko a tady těsnění 4 a 5
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... ming_case/

a samo těsnění solenoidu

guferem kliky jsem olej nikdy týct neviděl

gumičky vodních trubech určitě nové

Napsal: sob 06.02.2016 17:01
od Ewou
Těsnění brát origo ? Teď řešim právě únik oleje pod ventildekly, kdy necelé tři roky zpět měl být motor přetěsněn orig.těsněním.
Tak jestli to vydrží tak málo, nebo při montáži něco zanedbali ( napadlo mě, jestli to moc nepřetáhli) ?

Napsal: sob 06.02.2016 17:04
od ACDC
Teď dělám rozvody. Jediný místo, kde to chcalo je velká vana. Jinak ani kapka. Měl jsem tu kdysi i dotaz, kde to může týct, všechno vzlínalo od vany. Voda OK.
Ještě dotázek. Kde je označen typ motoru na M62 TU a dá se vyčíst datum výroby? díky.

Napsal: sob 06.02.2016 19:31
od JaraX
Ewou píše:Těsnění brát origo ? Teď řešim právě únik oleje pod ventildekly, kdy necelé tři roky zpět měl být motor přetěsněn orig.těsněním.
Tak jestli to vydrží tak málo, nebo při montáži něco zanedbali ( napadlo mě, jestli to moc nepřetáhli) ?
a vyměnili gumičky pod šroubkama? to většina lidi neudělá, víko nemá pak přítlak a zase začně chcát.
navíc doporučuju všechny těsnění jemně namazovat pruhlednou vrstvou Reinzosilu.

Napsal: sob 06.02.2016 21:05
od Blackie
Můžu do toho skočit s dotazem ohledně M60? Taky by mě zajímalo co a jak a co myslíte tim rybníčkem? To je ten kryt mezi hlavama? Jak jsou na to rozvoy u M60? Ve vaně sem kousky vodích lišt atd nenašel,tak jestli do to hrabat nebo to nechat být? Nájezd možná 250 tis km
Gufera na ventilech se dají taky měnit na nastrojeném motoru nebo musí hlavy dolů?

Napsal: sob 06.02.2016 21:32
od ACDC
M 60 vydrží víc. Má dvojitý řetěz

Napsal: sob 06.02.2016 21:34
od JaraX
u N62 děláme gufera na hlavách,
řešil někdo gufera na M62? M60? vubec nevím jeslti to tam žrává olej

Blackie tebe se týká díl č.2
http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-S ... ing_parts/

jinak rozvody na M60 jsem řešil jednou, utrhl se řetěz a celej motor se potkal
o dvou dalších připadech jsem slyšel, vždy to byl ale 3 litr.

Napsal: ned 07.02.2016 14:37
od ACDC
Tak pánové, místa pro označení typu motoru a jejich číslování http://www.m3-gt-racing.de/downloads/mo ... 0399de.pdf

Napsal: ned 07.02.2016 18:14
od Ewou
Jestli se měnily nevim, ale pár jich už je popraskanejch v tý části okolo šroubů...
Sundal sem taky klapku a v sání nějakej olej, a vzadu pod membránou taky maličká loužička . je na vině pouze ona ?

Napsal: ned 07.02.2016 19:27
od Lucifer
Jak píše JaraX, těsnění vždy podmaznout lehounce reinzosilem, na svoji m62 jsem mazal vse a nikde nic neteče krom ventildeklů, ty se ale nepovedly dokonale nasadit na hlavu s patřičnou vrstvičkou silikonu. Kamarád dělal rozvody o měsíc později a nic nemazal. Víka jak kdyby tam nebyly, teď řeší těsnění pod vodní pumpou kde se dávala nova pumpa a těsnění bylo taky nový, za chvíli bude řešit určitě další.

Svůj motor mám v plánu vyndat právě kvůli ventildeklům, abych je tam nasadil a utesnil perfektně. Rovnou u toho udělám dvouhmotu separator a všechny gumicky a těsnění pod velkou a malou vanou apod

Napsal: ned 07.02.2016 19:39
od JaraX
a co ty gufera ventilu? ma smysl to dělat?

Napsal: ned 07.02.2016 20:22
od ACDC
S tím ventildeklem mne strašíš. To jako nejde nasadit pořádně v autě? Ty mně vůbec netekly, neměly silikon, jen trošku nějakýho šedýho tmelu. Vlastně vana na silikonu tekla jako prase.

Napsal: pon 08.02.2016 22:41
od Lucifer
Gufera mají vždy smysl akorát s namontovanou makovici je to zbytečná jebacka, jak řešit nechtěných spadnutí zámku ventilu? Náhoda je blbec

Napsal: úte 09.02.2016 07:53
od JaraX
na N62 už to hezky umíme na motoru, dost nerad bych udělal celej motor a pak zjistil že mi to žere olej přes gufera.

Napsal: ned 14.02.2016 17:48
od ACDC
Pánové, když při sundání vodní pumpy vyskočí trubky(a) ze zadního sběrného potrubí, měníte vždy O-kroužky nebo se mám na to vykašlat? dík

Napsal: ned 14.02.2016 18:18
od Meyle
Vyměň ty kroužky. Já to dělám vždy.

Napsal: ned 14.02.2016 19:01
od ACDC
Musí se asi oddělat ta zadní sběrná trubka, co. Jinak si to neumím představit.

Napsal: ned 14.02.2016 19:54
od Lucifer
Stačí když vyndáš sání tak se tam dostaneš, nebo potom to sběrné potrubí mezi hlavama, ale to si neumím představit tu jebačku s tímhle

Napsal: ned 14.02.2016 20:19
od ACDC
Sání se mi nechce. To sběrné potrubí je zezadu přístupné, pokud je sundána regulace odlučovače. To radši to.