Napsal: úte 02.02.2016 20:23
Dobrý den, tak jsem dnes provedl měření..Pěkně mě bolí záda jak jsem pořád chodil pro pojistky tak k tomu měření.. Nastavil jsem si ampermetr Černý do comu, červený do 20A. Ampér metr nastavil na 20 Tzv. 9 hodin..
Měření probíhalo během uspání vozidla.
Co mi ampér ukázal bylo základní odběr 0,55.
U pojistky č.4 mi klesl z 0,55-0,18.-pojistka 20a/32v.
u pojistky č.6 mi klesl z 0,18-0,17.-Pojistka 30a/32v.
u pojistky č.11 mi klesl z 0,17-0,13.-pojistka 7,5a/32v.
u pojistky č.29 mi klesl z 0,13-0,11.-pojistka 30a/32v.
Dočetl jsem se, že pojistka č.4 jsou stěrače,osv. schránky, ale žárovku jsem měl vytaženou.
Po vytažení všech pojistek z kastlíku i kufru byl konečný odběr 0,11.
Měřil jsem u bmw e39 520i. Chtěl bych jsem nějakou radu popř tipy co ted
) Děkuji.
Měření probíhalo během uspání vozidla.
Co mi ampér ukázal bylo základní odběr 0,55.
U pojistky č.4 mi klesl z 0,55-0,18.-pojistka 20a/32v.
u pojistky č.6 mi klesl z 0,18-0,17.-Pojistka 30a/32v.
u pojistky č.11 mi klesl z 0,17-0,13.-pojistka 7,5a/32v.
u pojistky č.29 mi klesl z 0,13-0,11.-pojistka 30a/32v.
Dočetl jsem se, že pojistka č.4 jsou stěrače,osv. schránky, ale žárovku jsem měl vytaženou.
Po vytažení všech pojistek z kastlíku i kufru byl konečný odběr 0,11.
Měřil jsem u bmw e39 520i. Chtěl bych jsem nějakou radu popř tipy co ted
