Stránka 1 z 1

Napsal: úte 02.02.2016 20:23
od Maniak129
Dobrý den, tak jsem dnes provedl měření..Pěkně mě bolí záda jak jsem pořád chodil pro pojistky tak k tomu měření.. Nastavil jsem si ampermetr Černý do comu, červený do 20A. Ampér metr nastavil na 20 Tzv. 9 hodin..
Měření probíhalo během uspání vozidla.

Co mi ampér ukázal bylo základní odběr 0,55.
U pojistky č.4 mi klesl z 0,55-0,18.-pojistka 20a/32v.
u pojistky č.6 mi klesl z 0,18-0,17.-Pojistka 30a/32v.
u pojistky č.11 mi klesl z 0,17-0,13.-pojistka 7,5a/32v.
u pojistky č.29 mi klesl z 0,13-0,11.-pojistka 30a/32v.
Dočetl jsem se, že pojistka č.4 jsou stěrače,osv. schránky, ale žárovku jsem měl vytaženou.
Po vytažení všech pojistek z kastlíku i kufru byl konečný odběr 0,11.

Měřil jsem u bmw e39 520i. Chtěl bych jsem nějakou radu popř tipy co ted :)) Děkuji.

Napsal: úte 02.02.2016 20:56
od ACDC
Na rozsahu 20A to ukazuje blbosti při malých proudech. Musíš to mít tak na 200mA, potom míň, jak proud klesne. Takže připojit A-metr přes spoj AKU-zem. Vypnout, uspat vč blbostí okolo-nasimulovat zavřené dveře ap. Vyčkat tedy a odpojit -pol, proud pak jde jen přes měřák, a měřit. Nezapínat nic při tomto malém proudovém rozsahu.

Napsal: úte 02.02.2016 21:23
od Maniak129
Dobře děkuji mě měřák ukazuje když ho nastavim na A tak ukazatel je 20 pak 20m, 200m, takže to mám dát prvně na 200m a pak mín tzv 20m?

Napsal: úte 02.02.2016 23:06
od Foldas
nech měřák nastavený na 200mA po celou dobu a až usne auto tak odpoj teprve mínusový kabel od baterie

Napsal: pon 15.02.2016 16:59
od Elektro
Mám E39 - 523i manual a auto usíná myslím po 15 minutách od zavření posledních dveří.U automatu by to mělo být znát podle podsvícení řadičky (Někde jsem to četl,tak mě nekamenujte).K tomu odběru si myslím,že 500mA je hodně.U mě je to myslím kolem 200 -250mA.

Napsal: pon 15.02.2016 19:49
od ACDC
To je taky moc. Tak 35mA je OK.