Stránka 1 z 1

Napsal: pát 22.01.2016 16:06
od Shreck
Zdravim vsechny mam E61 a chtel bych na jaro poridit nova kola nasel jsem na netu reliky Alpin a chtel bych se zeptat zda ma nekdo nejake zkusenosti s replikami diky za info..

Napsal: sob 23.01.2016 09:23
od Zdenda530d
V 90% případů jsou repliky těžší (použity jiné materiály). Měl jsem tu čest si v servise mezi sebou potěžkat kola M5 a ty samé repliky M5 - ta váha byla znát (vizuálně naprosto stejná)... na autě s nima zkušenost nemám.

Napsal: sob 23.01.2016 11:44
od Perunwit
Slávo dej sem odkaz na ty kola, třeba je někdo bude znát.

Jinak já tě od toho spíš zrazoval, nějen kvůli hmotnosti, ale kvůli tuhosti taky... 18" kola sada za 13,000kč myslím... to se mi prostě nezdá. Ale třeba budou na běžný ježdění OK :driver:

Napsal: sob 23.01.2016 11:50
od Jaris330D
Za mě jedině originály. Jsou sice dražší, ale lehčí a tužší. A peníze to vyhozené nejsou, protože si +- drží cenu. Jenom se některé kousky blbě shánějí. Navíc budeš mít předepsané rozměry gum. U replik většinou nesedí rozměry pneu s techničákem.

Napsal: ned 24.01.2016 00:54
od Jindriseek1
Originály že si drží cenu? Chodí mě nabídka na kola vždycky před sezónou z Renocaru a sada s gumama 80 tis. Když jsem prodával e39 a chtěl jsem k tomu přidat originál dvoudílný šroubovaný nádherný 18 BBS s leštěnejma límcema za 10 tak všichni ohrnovali rypáky, že je to moc. Tak mě zůstaly doma a půjdou na jaře na e60 a to bude teprve paráda. Kup repliky a jezdi. Nikdy by se ti ty prachy nevrátily.

Napsal: ned 24.01.2016 01:45
od Totic
Ty repliky jsou bohužel těžkopádný jak prdel a podle toho to taky jezdí. Kdo to má jen na serii a ježdění po městě z bodu A -> B (např. nějaký kombajn), tak ještě u toho sklidí cestou obdiv za pěkný kola.. Vzhledově jsou většina replik celkem věrný a pokud ne bystrej a soudnej člověk by si toho měl snadno všimnout a nekoupit.

Na nějaký ///M sport konfigurace a prohánění okresek se to nehodí později nakonec zjistíte, že lehký origo kolca podtrhnou agilitu a radost z jízdy.
Ani podle TP to pak moc nesedí pač se dělají rozměry jen ve stejné šířce. Kdežto ve skutečnosti jsou u BMW (a dalších zadokolek) snad vždy zadní ráfky širší.

S pevností jsem však problém neměl. Kde je hodně paprsků a/nebo úzký límce tak na běžný ježdění vs. cena docela OK.

Napsal: ned 24.01.2016 11:58
od Jaris330D
Jindriseek1 píše:Originály že si drží cenu? Chodí mě nabídka na kola vždycky před sezónou z Renocaru a sada s gumama 80 tis. Když jsem prodával e39 a chtěl jsem k tomu přidat originál dvoudílný šroubovaný nádherný 18 BBS s leštěnejma límcema za 10 tak všichni ohrnovali rypáky, že je to moc. Tak mě zůstaly doma a půjdou na jaře na e60 a to bude teprve paráda. Kup repliky a jezdi. Nikdy by se ti ty prachy nevrátily.
Jenže nesmíš kupovat funglovky. Já jsem styling 135 M koupil před 4 lety za 16 000 a zase jsem je za ty peníze prodal. Teď mám na 745tce zimní Styling 93 za 12 000 kč a zase bych je za ty peníze prodal. Na E60tce styling 128 vypadaj nádherně, styling 172 a další. Řekl bych, že bmw umí pěkné kola, jen si vybrat. Jasný je, že cena těch kol je vyšší, ale aspoň nevypadá tak lacině, jako s replikama. Nikdo mně nevymluví, že repliky na bmw nepatří. Další věc je, že pojišťovny nemají rádi, když máš jiný rozměr gum, než v techničáku. Při škodné události se začínají chytat každé blbosti.

Napsal: ned 24.01.2016 15:10
od Shreck
http://www.aaaalu.cz/i1481-18-5x120.0-i ... ne-silver/
zde vkladam odkaz na jiz zminene repliky pro utvoreni obrazku

Napsal: ned 24.01.2016 19:44
od Jaris330D
Jsou pěkný, ale 19" by slušely víc. Jsou to Alpiny z nové B7.

Napsal: pon 25.01.2016 01:14
od Totic
Jo tyhle repliky "Alpin" ;) jsou na foto hodně povedený. A docela za směšnou cenu to by si zasloužily i za víc. :) Zkus se jen prodejce zeptat ať jednu "turbinu" třeba zváží jak na tom jsou? Možná větší úsporu kg mají až kola kovaná.. Z toho pohledu bude 18" na nápravě asi stačit. Paprsků má dost tak odolný taky bude..

Nevím jak Kombajn ale na Limču docela sednou: http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg

Napsal: pon 25.01.2016 06:02
od Sweden
Uz jenom ten nazev stranek me desi :D

U replik je problem to ze se vetsinou nedela dvojrozmer,tzn.vsechny kola stejna sire a dokonce i stejne ET coz je proste podle me hnus ktery na bmw nepatri,kdyz uz repliky tak aspon v dvojrozmeru.

Srovnavat foto orig.Alpin a nejakych replik je uplne bezvyznamny.

Za me nekupovat,z vysledku budes sklamany.

Napsal: pon 25.01.2016 06:17
od Sweden
Kdyz uz chces repliky tak se treba aspon poptej tady,sice stejny ET ale aspon rozdilna sirka disku coz ve finale.nevypada tak tragicky.A 18" neber,vzal bych 19",ver mi :)
http://auto.bazos.cz/inzerat/56561436/1 ... -5x120.php

Napsal: pon 25.01.2016 18:37
od Totic
Název stránek je asi takovej jakej na hosting zbyl, no.. :)

O tom jsem psal, že u většiny replik mají problem ve stejné šířce kol. Ale to se pak vzadu dá řeší jak? Podložkama! A už je oheň na střeše.. tady vlastně panuje podložkofobie. :roll:
Stejný ET je tady paradoxně k dobru. Částečně dorovná ven menší zadní šířku, protože je to tam dost utopený.
Ne teď vážně mám zkušenost, že např. origo Styling 124 má správně různou šířku, ale taky ET a vzadu stejně podkládám 15mm, aby to troche xvětu vypadalo. :idea:

S tím ilustračním fotem jsem chtěl spíš naznačit, že tyhle nový turbiny aspoň pasujou k E60 a spol., narozdíl od předchozích rovných klasik.
:oops: http://www.history-of-cars.com/images/b ... ing-12.jpg

Ale jinak jo jestli pan kolega sáhne rovnou po těch 19" vyřeší nejspíš obojí..