Stránka 1 z 2
Napsal: pon 11.01.2016 19:59
od Misanek
Pochopil jsem, že bez Inpy a eventuelně ještě dalšího softu jsem co se týče oprav svépomocí u E39 relativně celkem v prdeli, a v zhledem k tomu, že e39 rozhodně hodlám servisovat sám pokud to jenom bude možné, tak bych si chtěl zakoupit svou vlastní diagnostiku. A to už jenom z toho důvodu, že tady okolo mně mají diagnostiky jenom univerzály Deplhi atd., které nedovedou ani měřit korekce na vstřikovačích a přpadný přístup do jednotek výbavy je pro ně už úplné sci-fi...
Tudíž dovede mi někdo poradit, jestli na win 8.1 existuje nějaká verze (nejlépe) Inpy nebo jiného srovnatelného, nebo i lepšího softu na BMW? Pokud možno byl bych i rád, kdyby diagnostika spolupracovala i se staršími typy bmw (e34 atd.) poněvadž známí mají i tyhle auta.
Eventuelně pokud se tímhle směrem ubírat dát nebude, tak rozhodně vítám další návrhy, jak daný problém vyřešit

Díky moc za případné rady a doporučení
Napsal: pon 11.01.2016 21:24
od Angelos
Hale úplně v pohodě mi to běhá pod Win 8.1 i Win 10.
Pokud chceš i na E34, tak budeš potřebovat ADS interface a fyzickej COM port.
Napsal: pon 11.01.2016 23:02
od Misanek
ok, e34 teda budu muset vynechat. Každopádně měl by jsi nějaké konkrétní číslo verze Inpy a NCSExpertu, po kterém mám pátrat aby nebyl zádrhel v kompatibilitě? Nebo klidně i odkaz na konkrétní sadu.
Děkuji

Napsal: pon 11.01.2016 23:04
od Foldas
jestli ti stačí obd nebo d-can tak kup od iceblade tady na foru a máš k tomu IT podporu
Napsal: pon 11.01.2016 23:43
od DaweTDS
Přesně tak.. Iceblade to má od A do Z. a instalaci zvládne každý. napiš mu co chceš napichovat a vše pošlape. Mě to od něho valilo na 7, 8, 8.1 i 10
Napsal: pon 11.01.2016 23:58
od Misanek
Hele, jde mi primárně o e39 a event. u soudobé bavoráky, abych měl přístup k jednotkám.
Takže dík za tip kluci

Napsal: úte 12.01.2016 00:40
od inspi1981
Tak samozřejmě čím novější verze, tím lepší. A s windowsem problém není
Napsal: úte 12.01.2016 02:09
od Foldas
vem si k+dcan a máš klid
Napsal: úte 12.01.2016 16:16
od Misanek
Takže konečný verdikt je ten, že by nejideálnější bylo řešit tohle problematiku s Icebladem, jo?
Napsal: úte 12.01.2016 23:16
od Foldas
přesně tak
Napsal: úte 12.01.2016 23:19
od Misanek
Díky všem

Napsal: stř 13.01.2016 10:39
od mobilman
Zdravím: také mám od ICE BLADA SW INPU i ISTU-D a vše funguje jak má - doporučuji, je velice ochotný a komunikace s ním je také OK.
Napsal: pon 08.02.2016 13:08
od ryba79
ahoj, přišel mi kabel s cd INPA, z Číny a neumim to rozchodit na Win 10. Našla by se tu nějaká šikovná duše, která by to uměla? Praha, Mělník, okolí? Díky
Napsal: pon 08.02.2016 19:19
od bartpt
ryba79 píše:ahoj, přišel mi kabel s cd INPA, z Číny a neumim to rozchodit na Win 10. Našla by se tu nějaká šikovná duše, která by to uměla? Praha, Mělník, okolí? Díky
Ahoj. Můžu to zkusit. Před pár lety mi Inpu rozběhl STARML, ale dneska už mám snadno instalovatelnou INPU.
Jedu tedy na KKL ale pro starší auta mi to stačí. Pokud budu kupovam místo mé E39 něco novějšího nechám si zase rád poradit.
Ať už od ICE nebo někoho jiného..
Napsal: pon 08.02.2016 19:22
od mi00wa
stím KKL myslíš kabel VAG ?
Napsal: pon 08.02.2016 19:26
od bartpt
Ano
Napsal: pon 08.02.2016 19:55
od mi00wa
a vidíš všechny jednotky v autě či jenom DDE/DME a EGS ?
Napsal: pon 08.02.2016 20:03
od bartpt
Všechny... mám proletovaný pin 7 a 8
Používám to jak na VAG tak BMW do roku cca 2004
Napsal: pon 08.02.2016 20:17
od mi00wa
aha, tak proletovat piny nehodlám pač není můj ten kabel (nám ho půjčený)

P.S. pošleš mi obrázek co jsi přeletoval (jaký drát) ?
Napsal: pon 08.02.2016 20:25
od bartpt
normálně povolíš ty dva šroubky, a pin 7 a 8 jsou vedle sebe a jsou i popsané. Stačí trochu víc cínu...
Pro VAG se to nemusí ani pak rozletovat.