Stránka 1 z 22
Napsal: úte 22.12.2015 14:10
od E65DRIVER
koupit DPF-- jinak to řešit nejde..bohužel..
pokud máš DPF vykuchané DPF koupit
pokud máš verzi která DPF nikdy neměla...můžeš normálně jezdit

Napsal: úte 22.12.2015 15:25
od sonyk02
nauč se prvně pořádně česky, jak se ta zkratka správně píše, PDF si můžeš prohlížet možnát tak na počítači, správně je DPF (Diesel Particulate Filter) nebo FAP (Filtre A Particules).
Napsal: úte 22.12.2015 17:30
od mi00wa
miluju lidi co si koupí diesel a zapomenou že mají tuhle zázračnou věcičku a pak to začnou kuchat. Nechci urážet ale dobře Vám tak. Chlubíjou se s nejnižší spotřebu, ale jak se něco posere tak to řešíte ojebačkou (EGR+DPF OFF)

Napsal: úte 22.12.2015 18:48
od JaraX
v jiném tématu už jsem to psal, že je nafta problémová jsem tu psal už 1000x a když si to někdo koupí tak at se o to stará a dopřeje tomu co to auto potřebuje, pak je šance že to bude nějak rozumně fungovat, ale tady každej vykuchá DPF a EGR, následně se mu něco stejně pokazí, a všichni chodí a stěžujou si že za všechno může EU, že to v BMW špatně vymysleli a že mu všíchni chcou prodat hrozně špatnou naftu.
no jo, kdo jde do války, musí bojovat.
čest těm co se o to staraj, nic z toho nekuchaj, na nikoho si nestěžujou, prostě jen servisujou a jezdí

Napsal: úte 22.12.2015 19:59
od hycmo
Neznám aktuální znění zákonů a nařízení které toto upravují nebo mění,ale po přečtení uvedeného článku mám jednoznačný pocit že to je učelně napsané a firmou v článku uvedenou, zaplacená reklama stylu vyděsím zákazníka a pak mu nabídnu pomoc. Objektivně se celá tato problematika asi řeší, ale že by zavádění jakýchkoliv certifikovaných měření a zkoušek probíhalo v naší zemi tak rychle si nemyslím.
Napsal: úte 22.12.2015 20:49
od kim
JaraX píše:v jiném tématu už jsem to psal, že je nafta problémová jsem tu psal už 1000x a když si to někdo koupí tak at se o to stará a dopřeje tomu co to auto potřebuje, pak je šance že to bude nějak rozumně fungovat, ale tady každej vykuchá DPF a EGR, následně se mu něco stejně pokazí, a všichni chodí a stěžujou si že za všechno může EU, že to v BMW špatně vymysleli a že mu všíchni chcou prodat hrozně špatnou naftu.
no jo, kdo jde do války, musí bojovat.
čest těm co se o to staraj, nic z toho nekuchaj, na nikoho si nestěžujou, prostě jen servisujou a jezdí

jezdím servisuju a naftu miluju............
Napsal: úte 22.12.2015 21:00
od JaraX
takovým lidem fandím

co si furt na někoho nestěžujou

Napsal: úte 22.12.2015 22:25
od matrose
Ja jsem taky pro PDF, kdo na to nemá at jezdí vlakem.
Napsal: úte 22.12.2015 22:43
od DaweTDS
sonyk02 píše:
nauč se prvně pořádně česky, jak se ta zkratka správně píše, PDF si můžeš prohlížet možnát tak na počítači, správně je DPF (Diesel Particulate Filter) nebo FAP (Filtre A Particules).
Tak u toho jsem se nasmál,napíšeš mu ať se pořádně naučí česky a pak napíšeš Diesel Particulate Filter.. Nechci se Tě dotknout,ale já jsem pochopil co chce a myslím,že 99% lidí tady taky. Šlo to napsal jinak - lépe,něž ho hned s nadsázkou poslat zpět do školy
Jinak co se týče DPF,tak na to se zaměří Emisní kontrola od 1.1.2016. Auta do roku 2000 budou relativně v pohodě (kulatá zásuvka v motoru) ty prý ani napichovat nebudou,ale měli tam teť půl roku starého Superba a na emisích neprošel a to byla série. Zmizela tolerance a tak vykuchaný auta budou lítat od emisí jedna dvě

Napsal: úte 22.12.2015 22:46
od JH76
hycmo píše:
Neznám aktuální znění zákonů a nařízení které toto upravují nebo mění,ale po přečtení uvedeného článku mám jednoznačný pocit že to je učelně napsané a firmou v článku uvedenou, zaplacená reklama stylu vyděsím zákazníka a pak mu nabídnu pomoc. Objektivně se celá tato problematika asi řeší, ale že by zavádění jakýchkoliv certifikovaných měření a zkoušek probíhalo v naší zemi tak rychle si nemyslím.
1) Pravdu máš v tom, že ten článek na auto.cz opravdu je zaplacená reklama, což je tam i (když už pominu samotný text) přiznané zkratkou PR (píár) pod datem vydání článku na místě, kde mají jinak jméno a fotku autora článku.
2) Ve zbytku pravdu nemáš, to zavádění měření a zkoušek samozřejmě není ze dne na den, ale ono už taky nějakou dobu probíhá, jen se o tom tak nějak všeobecně nevědělo nebo se to bralo na lehkou váhu. Diskutuje se to hodně až teď, protože fáze příprav v podstatě vrcholí a nastává uvedení do praxe. O čem to od roku 2016 bude se můžeš dočíst třeba tady:
http://www.chiptuning.cz/clanek/seznam- ... o-vas-ceka Samozřejmě můžeš namítnout, že i informace z tohoto odkazu jsou taky píár. V tom případě se pak podívej třeba sem:
http://www.maceklegal.cz/technicke-proh ... zmeny.html. A když ani potom neuvěříš, prostě si zajdi na nejbližší STK, resp. ME, a zeptej se, jestli je to pravda nebo lež a od kdy že se podle toho bude postupovat

Napsal: úte 22.12.2015 23:20
od Jaris330D
Už bylo na čase, aby to vyřešili. Nic proti naftě nemám, sám jsem ji měl. Jenže mně to nekouřilo, a když přede mnou jelo auto, které čudilo, jak starý kamna, tak to nebylo příjemné. I se starýma tatrovkama by měli něco dělat, to je kolikrát smrad, že by jeden blil. Někteří to naschvál na křižovatkách prošlapovali, aby těm ostatním zpříjemnili čekání na semaforech a ještě se tlemili, jako telata.
Byl jsem i kolikrát svědkem, kdy se nechala 500 v kastlíku a ono to nějak prošlo. Takový mechanik si za jednu směnu přišel i na 1500 za den. Se nedivím, že budou zdražovat, když částečně příjdou o druhý příjem.
Napsal: úte 22.12.2015 23:56
od The_big_deal
a já si myslím, že jsme v ČR a tady to vždy nějak půjde

Napsal: stř 23.12.2015 12:27
od beny-maser
DaweTDS píše:sonyk02 píše:
nauč se prvně pořádně česky, jak se ta zkratka správně píše, PDF si můžeš prohlížet možnát tak na počítači, správně je DPF (Diesel Particulate Filter) nebo FAP (Filtre A Particules).
Tak u toho jsem se nasmál,napíšeš mu ať se pořádně naučí česky a pak napíšeš Diesel Particulate Filter.. Nechci se Tě dotknout,ale já jsem pochopil co chce a myslím,že 99% lidí tady taky. Šlo to napsal jinak - lépe,něž ho hned s nadsázkou poslat zpět do školy
Jinak co se týče DPF,tak na to se zaměří Emisní kontrola od 1.1.2016. Auta do roku 2000 budou relativně v pohodě (kulatá zásuvka v motoru) ty prý ani napichovat nebudou,ale měli tam teť půl roku starého Superba a na emisích neprošel a to byla série. Zmizela tolerance a tak vykuchaný auta budou lítat od emisí jedna dvě

By mě zajímalo co dělal půl roku starej superb na emisích?
Napsal: stř 23.12.2015 13:24
od DaweTDS
Bylo to auto technika a dělali (testovali) novou mašinu a potřebovali něco napíchnout. Pak čuměl jako puk

Napsal: stř 23.12.2015 13:43
od sedyvlk6
Tak mám nějaké čerstvé info přímo od chlapců z STK. Měření emisí bude probíhat tak že se auto napíchne a vyčte se paměť závad( to by bylo v poho ty se dají vždy smazat) ale potom se budou načítat hodnoty jednotek a jakmile ty hodnoty budou špatné nebo jednotky vyřazené tak má dotyčný smůlu(lamba,dpf atd).Podle jejich zkušeností s posledních testů které zkoušeli na svých autech je potřeba pokud člověk vrátí vše to původního stavu tj. aktivuje třeba vyřazenou jednotku naject minimálně 400-500 km než se data opět zapíšou. Tak že pokud někdo prijede třeba po 100 km od změny na emise tak se data neobjeví a auto nemůžou emiseme nechat projít. Je tam prý dost kontrolních bodů u kterých bude ještě dlouho trvat než se je naučí obcházet.Jako to bylo kdysi s katíkama. Minimálně rok nebo dva prý bude vzhledem velkému boomu pakárna tak že chip nebo kuchnutý dpf jsou v p....i. Já taky ale stk mám čerstvě za sebou tak snad za dva roky snad už bude líp. Jinak pro ty co tu moralizujou že kdo nemá na dpf tak ať chodí pěšky.Za prvé já vám taky necpu to aby jste třidili odpad nebo si prdel jen oplachovali vodou a neplatvali toaleťákem, za druhý jezdím z 95% město a dpf bych za dva roky měnil zas a prostě jsem chtěl naftu, a za třetí dpf a egr jsou opravdu jen komerční kurvítka je auto autem.Nic mi nevyvracejte názor nezměním.Slyším v servisech na tyhle ekologické vychytávky jen nadávky.Šťastné a veselé i bez DPF hoši
Napsal: stř 23.12.2015 14:06
od pavproch
OT: už sem se lek, že se tu bude kromě PDF řešit i JPG, DWG a jiné filetypy...
k věci - tohle sem tu napsal v jiném vlákně:
pavproch píše:Neřekl bych.
Následujíc prosím berte jako JPP (jedna paní povídala v tomto případě jeden pán povídal):
Naše rožnovská STK už prý má ty nové stroječky na měření emisí "po novému" a prý to už i testovali na několika čiplých sazometů, převážně konzernových TDI (X-tuning, abt, resp. DPF off ...) a u všech ten zásah do ŘJ rozpoznali.
A ještě jedna otázka: nemáte někdo informaci, zdali se to "přitvrzení režimu na ME" dotkne i benzínových motorů?
Napsal: stř 23.12.2015 14:14
od matiz
Ti kteří to mají takto, cili ze interni testy prosly a jednotka nevyhodnotila problém se nemusi vlka bat -))) Konecne budou i levne nahradni dily i u nas. Na druhou stranu jsem rad ze mam pastiku na takove to jezdeni okolo komina natolik starou ze se vycitat nebude, jelikož by to byla jeji smrt, 17 let stare auto nemůže projit bez značných investic... Ale tam se na zadne readiness nehraje. Jen si myslim ze mnozi majitele vykuchanych katu, dpf, egru budou velmi, ale velmi znechuceni...
Napsal: stř 23.12.2015 14:18
od matiz
Pavel - jo, samozrejme ze i benzin. Bude se vycitat readiness kod, jak pojedes zastav se -) Dame kafe-)
A pro vlka - chtěl jsi naftu, mas ji. Ale nenut ostatní dýchat ty sracky co ten tvůj kram bez filtru vypousti. Doufam ze ve chvili kdy bude legislativa budou i při pochybnostech narizovat mereni i další organy -))) je to vcelku jednoduche cinitel absorbce a cernocerny vyfuk jsou zcela naprosto jasne indicie jak to asi je...
Napsal: stř 23.12.2015 14:45
od Teddy
Třeba to dopadne podobně jako s loděma. Kdo má všech 5 pohromadě, už dávno jí má registrovanou v zahraničí a našim úředníkům ukazuje akorát tak prdel.

Já bych ještě kalhoty nestahoval. Ono to nebude tak horký.

Napsal: stř 23.12.2015 15:17
od JaraX
no já myslím že to tady máme s autama furt hodně dobrý, když vidím jaký daně a silniční daně platí v DE, nebo registrační daně v Holandsku, to je masakr. ale češi sou národ stěžovatelů a misto aby se řidil někdo něčím co mu přikážou tak si bude stěžovat a přemýšlet jak to obejít