Napsal: úte 22.12.2015 12:42
Ahoj,
Mam v aute motor M54B22, ma nizkou kompresi na jednom valci a zere hodne olej. Podle toho, co jsem zjistil by misto neja sla bez problemu dat M54B25 - staci jen prehrat sw v ridici jednotce, nemusi se resit ews, vymena kabelaze, atd.
M54B25 se prodavaji vetsinou cca okolo 20k a je u nich velka pravdepodobnost, ze budou take vice, nebo mene zrat olej. Z jineho auta mam zkusenost s M52TUB25 - motor je bezproblemovy, olej nezere vubec a celkove by na to M52TU mely byt mene nachylne. Kdybych chtel do sveho auta zastavet kompletni M52TU, musela by se menit komplet kabelaz (mam LPG, takze ho znovu zapojit), vymenit ridici jednotka (takze resit sparovani imobilizeru), dodelat lanko od plynu, atd..
Napadlo me tedy, jestli by nesel pouzit holy motor M52TU a vse ostatni (elektriku, rj, sani, svody, atd) pouzit stavajici z M54 co mam v aute.
Motor je vzhledove stejny, podle etk je uplne stejna hlava (vcetne vacek, vanosu, atd). Stejny zdvih i vrtani, stejny kompresni pomer. Vse to vypada, ze by mohl byt rozdil jen v pouziti jinych pistu s pistimi krouzky (s nizsim trenim).
Netusi nekdo, jestli tahle kombinace bude fungovat?
Diky..
[/list]
Mam v aute motor M54B22, ma nizkou kompresi na jednom valci a zere hodne olej. Podle toho, co jsem zjistil by misto neja sla bez problemu dat M54B25 - staci jen prehrat sw v ridici jednotce, nemusi se resit ews, vymena kabelaze, atd.
M54B25 se prodavaji vetsinou cca okolo 20k a je u nich velka pravdepodobnost, ze budou take vice, nebo mene zrat olej. Z jineho auta mam zkusenost s M52TUB25 - motor je bezproblemovy, olej nezere vubec a celkove by na to M52TU mely byt mene nachylne. Kdybych chtel do sveho auta zastavet kompletni M52TU, musela by se menit komplet kabelaz (mam LPG, takze ho znovu zapojit), vymenit ridici jednotka (takze resit sparovani imobilizeru), dodelat lanko od plynu, atd..
Napadlo me tedy, jestli by nesel pouzit holy motor M52TU a vse ostatni (elektriku, rj, sani, svody, atd) pouzit stavajici z M54 co mam v aute.
Motor je vzhledove stejny, podle etk je uplne stejna hlava (vcetne vacek, vanosu, atd). Stejny zdvih i vrtani, stejny kompresni pomer. Vse to vypada, ze by mohl byt rozdil jen v pouziti jinych pistu s pistimi krouzky (s nizsim trenim).
Netusi nekdo, jestli tahle kombinace bude fungovat?
Diky..

[/list]