Stránka 1 z 1
Napsal: ned 13.12.2015 15:27
od bmw528i
Zdravím, mám takový problém, tlakuje mi voda v chladícím systému. V oleji není ani náznak emulze. Nyní se začala ztrácet i voda, ale to je jen hadičkou. Auto je na LPG. Děkuji (nejsem mechanik)
Napsal: ned 13.12.2015 17:06
od JaraX
jak víš že tlakuje?
těsnění na víčku sou v pořádku?
dělá to i při jízdě na benzín?
Napsal: ned 13.12.2015 23:52
od rades
Pozor na tlakování u motorů s LPG, mě taky tlakovalo auto,v chladící kapalině v servisu naměřily hodnotyjakoby byla prasklá hlava,došlo na sůndání hlav a vše s tím spojené a nakonec se zjistilo,že to byla prasklá membrána v reduktoru-tedy plyn šel do okruhu. Oprava co měla stát 500kč stála 30tis.
Napsal: ned 13.12.2015 23:53
od Meda
Nesmrdi ti voda po plynu? Treba reduktory od Magicu mivaji problem se spatnym tesnenim a tlaci do vody..
Napsal: ned 13.12.2015 23:54
od Meda
rades byl rychlejsi

Kazdopadne resil jsem to uz 4x na ruznych autech..
Napsal: pon 14.12.2015 23:35
od Tomino550
Medo,
jak to myslis? mointoval jsem v Plynomontu v Olouci plyn... teda pred 15 lety a v te dobe voda v reduktoru obyhala jen v tele reduktoru a zahrivala jej.
V reduktrou jsou prece 2 membrany ktere postupne snizuji a reguluji tlak.
Jinak k puvodnimu dotazu, jak pise Jarax tak posli 528 jak to myslis s tim tlakovanim. mam nekolik aut na plyn tak sji myslim ze na to prijdeme
Tomas
Napsal: pon 14.12.2015 23:57
od Meda
Ja ten reduktor rozebrany nemel, ale primo v tomhle typu (Magic) odchazi nejake tesneni, nebo O-krouzek a pak se tlaci plyn do obehu, nevim presne jak je to tam udelane, jen vim o problemu
