Stránka 1 z 1
Napsal: pát 11.12.2015 10:40
od Vlasta
Má cenu tu klapku nějak čistit popř. opravovat nebo rovnou koupit novou?
Napsal: pát 11.12.2015 13:47
od Hanz
u M54 motoru tam byl "jen" uhlikovej prach z drah/kontaktu jezdcu, takze pokud bys ji rozebral, vycistil a znova zalepil, fungovala by asi vesele dal (pokud se teda bavime o skrtici klapce)
Napsal: pát 11.12.2015 14:57
od Vlasta
Podle kódu z diagnostiky se zřejmě špatně zavírá. Napovídá tomu i to, že při zastavení motoru se to lehce zhoupne. Mohla by bejt špatná ta pružina, co klapku zavírá. Objednal jsem novou klapku, tak uvidíme
Napsal: pát 11.12.2015 15:10
od Karel84
Nedávno jsem mel stejnou chybu klapky....dal jsem novou a je po chybě. Starou jsou pak rozebral a jsou v ní plastová kolečka která měla ulamané zuby proto nezavýrala. Špatná funkce klapky byla hlavně znát při chcípnutí motoru kdy motor zamlatil prostě nebylo to tako klidné zhasnutí motoru.
Napsal: pát 11.12.2015 16:03
od Vlasta
Mám přesně ty samé symptomy. Musel jsi tu novou nějak kalibrovat?
Napsal: pát 11.12.2015 16:07
od Karel84
co jsem se dival tak nebylo potřeba....jen ta výměna není jen tak

dostat sa na některé imbusy docela problém

Napsal: pát 11.12.2015 16:11
od Vlasta
Měly by tam bejt tři inbusy nebo torxy
Napsal: pát 11.12.2015 17:40
od Karel84
No uvidis sam ... ja to nakonec sundal i s EGR a rovnou ho vycistil

Napsal: pát 11.12.2015 20:11
od Vlasta
Ten by možná taky stálo za to vyčistit.
Napsal: sob 12.12.2015 03:26
od mr_nitroz
Se spatnou klapkou neregeneruje dpf, doporucuji resit vymenu co nejdrive. Vymena je jednoducha, kdyz ma clovek kvalitni naradi.
Napsal: stř 16.12.2015 12:27
od Vlasta
Klapka doktora Osla vyměněna, chyba zmizela. Změnil se projev motoru při chcípnutí.
Odešla někomu klapka na E6x po FL, kde už by mělo být jiné provedení?
Napsal: stř 16.12.2015 14:32
od Karel84
taky jsem na to koukal jak hodně je znát klapka na chcípaní motoru
