Stránka 1 z 1

Napsal: úte 01.12.2015 15:05
od tommy_romeo
Ahoj. Neresil nekdo dodelani aktivniho tempomatu do e60? Pokud ano co vse k tomu je potreba? Diky

Napsal: úte 01.12.2015 16:47
od Joshuax
Po ACC jsem pokukoval taky, protoze to je proste cool featurka na kolony, kterych je po Praze nespocet, ale po te, co jsem zjistil, ze by me to vyslo na ranec, tak jsem to vzdal :) Holt nemuzu mit vsechno.

Vytah z jednoho fora:

You need of curse the right ACC ( ACC1 or ACC2 , can see your car is a 05 , but not when in 05 ) , cost at E-bay i gees 3-400USD

Then other parts for ca. 4-500USD , 2 x presure switc's ( 1 for front axel + 1 for rear axel braking system ) , some wire , connectors for the presure switc's and one for the ACC itself.

A lot of skill and diagram understanding ( acces to a BMW WDS DVD ), and at least get the ACC tuned in the right position ( only BMW can do this ) + programed the code SA541 by BMW.

Totaly cost ca. 1500-2000USD

Napsal: úte 01.12.2015 18:07
od 540david
V E61 545i jej mám, a po adaptivních xenonech je to nejlepší prvek výbavy. V kolonách neocenitelný! :-)

Napsal: úte 01.12.2015 19:56
od mr_nitroz
Za penize v praze dum...

Jestli mas pred LCI staci hlava, drzak plasty okolo, packa tempomatu, mozna i brzdovy rozdelovac s jednotkou a kabelaz od hlavy k volantu kde se to napoji na stavajici vedeni. Funguje od 30-180 kmh.

Po LCI to same a jeste 2 radary pod naraznik a jednotka ACC a kabelaz samozrejme. Protoze po LCI je to uz stop and go.

No a cele to nakodovat.

Napsal: úte 01.12.2015 21:32
od tommy_romeo
Mam pred LCI takze by to nemuselo byt az tak drahy tedy ne?

Napsal: úte 01.12.2015 21:41
od Jirke
Nejsem prazak...tim nechci rict, ze je ACC k nicemu, ale me vylozene otravuje. Hkavne na dalnici. Ja bych ho vymenil napr. za el. 5.dvere nebo panoramu !

Napsal: úte 01.12.2015 21:51
od xdentist
No je pravda, že mě můj ACC stop & go mě taky po Praze spíše rozčiluje. Při dnešní morálce a schopnostech řidičů je jednak otravná i nejbližší možná nastavená vzdálenost (láká to ostatní poslat tam myšku jak při dojíždění stojícího auta tak při jízdě kolem 50-90kmh v koloně) a druhak ty kolony jsou tak málo plynulé, že je stejně třeba stále nějak reagovat a hlídat to. No a u nás na dálnicích podobně - člověk si v klidu jede, užívá si to "samořízení", pak Vám to tam někdo pošle a najednou brždění, pípání, blikání a šok. Kdykoli jezdím v Německu nebo Rakousku, funguje to jak má :)[/code][/b]