Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.11.2015 19:46
od havrda1212
Ahoj, budu měnit měchy na touru, mám dotaz , je po výměně potřeba dělat něco s nápravou -geometrii zadní nápravy apod. ? :roll:

Napsal: pát 27.11.2015 23:43
od Asfix
Ja po vymene mechu na geometrii nejel. Jezdim 1x, nekdy 2x v roce a na geo jsem jel az pul rok po vymene a rozjeta nebyla. Takze si myslim ze ne, po vymene vylozene jet na geometrii nemusis.

Vymena je jednoducha, za hodku jsem mel hotovo. Bud pres dia vyfouknes vzduch z mechu a vypnes kompresor. Ja odpojil baterii aby nedofukoval, odkrytovat v prave casti pod zadnim naraznikem kompresor, povolit 2 matky pro privod vzduchu do mechu (modra/cervena hadicka), zacne sycet a unikat vzduch, chvili nechas vyfouknout a pak uz jen pootocis a zmacknes samotny mech, vyndas, odpojis, pripojis novy.. 8) :lol:

Napsal: úte 01.12.2015 13:08
od Joshuax
Dik za popis. Odkud jsi je bral ? Auto mi porad dofukuje (kazde rano trochu), takze se v tom budu taky hrabat, tak at mam predstavu.

Napsal: úte 01.12.2015 20:09
od Asfix
Prosim te uz presne nevim, bral jsem origo, pres znameho. Jinak kdyby si cokoliv kolem vymeny potreboval pisni SZ, rad popisu. 8)

Napsal: úte 01.12.2015 21:57
od havrda1212
ahoj, kupoval jsem měchy na ebay, nevím jestli to byly přesně tyhle, ale když jsi to rozklikneš, je jich tam hafo :roll:

http://www.ebay.de/itm/2-Airtex-Luftfed ... SwPhdVHX8m

Napsal: úte 01.12.2015 23:22
od Joshuax
A kvalita tech z ebaye ? Nemusim mit strach, ze to za pul roku budu znova menit ?

Jeste nevim jestli to je mechama, mozna je tam dira jinde, nebo netesni hadicky, nebo co ja vim, netusim jak to pracuje, jestli jsou tam nejake zpetne ventily, nebo to drzi cele na tom kompresoru. Asi to nehlida tlak, jenom vysku podvozku, je tak ?