Stránka 1 z 1

Napsal: úte 17.11.2015 23:32
od smejky200
Zdravím,
Včera jsem koupil toto BMW, auto jsem si projel bohužel už bylo zahřáté, a auto jelo plynule a nevykazovalo nějaké chyby krom klepání v přední nápravě.
Ale jakmile jsem odjížděl tak jsem si to na dálnici rozjel, auto jelo paradně až jsem tam ,ale hodil šestku a držel pod plným plynem, tak jakoby vždycky nepatrný cuknutí, jakoby proklouzla spojka nevím k čemu bych to přirovnal,
tak jsem zpomalil a rozjel se pod plným na pětku do kopce, a nestalo se vůbec nic jelo v pohodě, opakoval jsem to znova na šestku zase nic, po nějaký době jsem to zkoušel znova a opět, držím plnej a vždycky cukne jede cukne jede, ale přitom to nějak nezmění výkon ani nepřibrzdí auto spíš mi to příjde jako by ten cuknutí to auto spíš popohnalo.
Další problem je ten že při chladném ranu, auto celkem dost kouří bíle, a nepatrně cuká, po zahřátí se mi zdá auto v naprostým pořadku, až na ty občasný výpadky při sešlapnutí plynu..
Ne že bych potřeboval mít plyn na podlaze při normalním provozu nejde nic poznat...
Jen bych se tu chtěl ujistit jestli to není naznak špatného vstřiku nebo turba či DFP filtru... možností je asi hodně..
Omlouvám se za ten popis naftu mám poprvé, doted jsem měl jen benzín tak bych se chtěl zeptat jestli se s tímhle někdo nesetkal.

Napsal: stř 18.11.2015 08:04
od smejky200
Tak dneska rano mala úleva, sice bylo +10 °C, ale auto za studena vubec nekouřilo, chod mělo taky bezproblémový, nevím jestli ne to tím že jsem natankoval shelWP, nebo se to ustalilo, každopádně, to cukání je furt.

Napsal: stř 18.11.2015 10:43
od M4we
Ahoj, prvně nechápu vůbec jak jsi mohl koupit auto takhle od boku, aniž by sis ho pořádně vyzkoušel, a ještě k tomu už zahřátý a píšeš, že je to tvoje první nafta, když už jsi tu za poslední rok psal několik dotazů k 330d E90 a E46, ale tvůj boj.

To kouření z výfuku může dělat odpařující se voda z výfuku teď, jak je zima a vlhko/mokro. To cukání při plném může být spousta věcí, základ je dobrá diagnostika. Změřil bych tlaky a zkontroloval vstřiky.

Nebo možná nejlepší bude zajet z5 za původním majitelem a jestli máš dobře napsanou smlouvu tak já bych to auto vrátil. Ušetříš si spoustu starostí.

Napsal: stř 18.11.2015 12:59
od Teddy
Nestahuj kalhoty, když brod je ještě daleko. :) Volal jsi původnímu majiteli? Dělalo mu to to samý?

Najdi si dobrého diagnostika a nech to auto pořádně prohlídnout. Hlavně nejezdi do autorizáku. Tam ti nic neřeknou.

Podle toho co zjistíš se pak zařiď.

Napsal: stř 18.11.2015 13:07
od leitonn
Ahoj,

to s tou šestkou dělalo i mě a vyčistil jsem váhu vzduchu a auto už jede jak má, zkus jí taky vyčistit/vyměnit/odpojit na chvíli a uvidíš, jestli je to tím :-)

Lámal jsem si hlavu jak je to dpf nebo egr a nakonec to byla tahle blbůstka :-)

Napsal: stř 18.11.2015 16:43
od mi00wa
tipuju na EGR ventil

Napsal: pát 08.01.2016 11:48
od smejky200
leitonn: Tak to vypadá na váhu vzduchu :)

Dneska jsem ji odpojil a auto má snad všech 160kw zpět :)
Jinak včera jsem byl i na diagnostice před odpojením a vypsala jí taky.
Uklidnily se otáčky za studena se nedusí a ten tah je famozí a cukání je taky pryč byl jsem to odzkoušet na dalnici a auto jede bez problému jen teda svítí kontrolka.

Jen bych se chtěl zeptat jak je to s výměnou ty váhy? stačí jen vyměnit a jezdit ?
Nebo je potřeba diagnostika ? někde jsem se i dočetl že se musí i přeprogramovat jednotka nebo co..

Váhu vzduchu jsem si našel BOSH podle REALOEM čísla sedí, takže by snad v tomhle být problém neměl.