Napsal: úte 17.11.2015 23:32
Zdravím,
Včera jsem koupil toto BMW, auto jsem si projel bohužel už bylo zahřáté, a auto jelo plynule a nevykazovalo nějaké chyby krom klepání v přední nápravě.
Ale jakmile jsem odjížděl tak jsem si to na dálnici rozjel, auto jelo paradně až jsem tam ,ale hodil šestku a držel pod plným plynem, tak jakoby vždycky nepatrný cuknutí, jakoby proklouzla spojka nevím k čemu bych to přirovnal,
tak jsem zpomalil a rozjel se pod plným na pětku do kopce, a nestalo se vůbec nic jelo v pohodě, opakoval jsem to znova na šestku zase nic, po nějaký době jsem to zkoušel znova a opět, držím plnej a vždycky cukne jede cukne jede, ale přitom to nějak nezmění výkon ani nepřibrzdí auto spíš mi to příjde jako by ten cuknutí to auto spíš popohnalo.
Další problem je ten že při chladném ranu, auto celkem dost kouří bíle, a nepatrně cuká, po zahřátí se mi zdá auto v naprostým pořadku, až na ty občasný výpadky při sešlapnutí plynu..
Ne že bych potřeboval mít plyn na podlaze při normalním provozu nejde nic poznat...
Jen bych se tu chtěl ujistit jestli to není naznak špatného vstřiku nebo turba či DFP filtru... možností je asi hodně..
Omlouvám se za ten popis naftu mám poprvé, doted jsem měl jen benzín tak bych se chtěl zeptat jestli se s tímhle někdo nesetkal.
Včera jsem koupil toto BMW, auto jsem si projel bohužel už bylo zahřáté, a auto jelo plynule a nevykazovalo nějaké chyby krom klepání v přední nápravě.
Ale jakmile jsem odjížděl tak jsem si to na dálnici rozjel, auto jelo paradně až jsem tam ,ale hodil šestku a držel pod plným plynem, tak jakoby vždycky nepatrný cuknutí, jakoby proklouzla spojka nevím k čemu bych to přirovnal,
tak jsem zpomalil a rozjel se pod plným na pětku do kopce, a nestalo se vůbec nic jelo v pohodě, opakoval jsem to znova na šestku zase nic, po nějaký době jsem to zkoušel znova a opět, držím plnej a vždycky cukne jede cukne jede, ale přitom to nějak nezmění výkon ani nepřibrzdí auto spíš mi to příjde jako by ten cuknutí to auto spíš popohnalo.
Další problem je ten že při chladném ranu, auto celkem dost kouří bíle, a nepatrně cuká, po zahřátí se mi zdá auto v naprostým pořadku, až na ty občasný výpadky při sešlapnutí plynu..
Ne že bych potřeboval mít plyn na podlaze při normalním provozu nejde nic poznat...
Jen bych se tu chtěl ujistit jestli to není naznak špatného vstřiku nebo turba či DFP filtru... možností je asi hodně..
Omlouvám se za ten popis naftu mám poprvé, doted jsem měl jen benzín tak bych se chtěl zeptat jestli se s tímhle někdo nesetkal.