Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 12.11.2015 12:15
od Kaaca
Ahoj lidi, nedávno jsem pořídila e39 touring 530d r.v. 2001. chip na 167kW.
Celou dobu jezdím bez problému, bohužel jsem natankovala u hranic nejakej sajrajt a od té doby auto nejede jak má. Na volnoběh v pohodě běží, když jedu třeba po dálnici v jakékoliv rychlosti a hci přidat, tak šlápnu na plyn a nic se nestane, je to mrtvý. Když podřadim a otáčky vylítnou nad 2-2500tis, tak se to chytne a zabere, ale pokud jsou otáčky nižší, tak je to mrtvý. Mysleli jsme, že je v háji palivové čerpadlo, i tomu okolnosti nasvědčovali, tak jsme ho vyměnili za nové + palivový filtr, ale bez výsledku, auto stále nejede jak má, pořád stejná hrůza :-( na tu špatnou naftu jsem najela cca 120km (musela jsem dojet domu) pak už byla natankovaná jen verva diesel a beze změny. Na diagnostice jsem ještě nebyla, nevíte čím by to mohlo být? Katalyzátor nemám, turbo měněné před rokem. :cry:

Napsal: čtv 12.11.2015 14:02
od Honzek525
Tohle spíš než na špatnou naftu, vypadá na podtlakovou regulaci turba. To že se Ti to stalo po natankovaní, může být jen shoda náhod. Mě když na mojem 530D praskla hadička podtlaku co vede ze zásobníku, tak to taky nejelo, do 2-2500 tisíc, to bylo absolutně mrtvý. Pokud to udělalo takhle náhle, tak to může být buď některá z hadiček, a nebo jeden ze silentbloků motoru. Samozřejmě možností je víc, ale tohle bych zkusil jako první a taky pořádnou diagnostiku, ta řekne taky hodně. 8)

Napsal: čtv 12.11.2015 14:06
od matiz
No a to je podle mne chyba, protoze kvalitni diagnostika napovi nebo nekdy primo ukaze na problem. Ke tve smule jsi nejspis vyhodila nejake ty penize za cerpadlo, o filtru se nebavim, to je pomerne zanedbatelna castka. Pritom neznam nikoho kdo by si za diagnostiku uctoval castku ktera by majitele zrujnovala... Ba naopak metoda pokus omyl byva to nejdrahsi co muze byt.

Takze najdi nekoho kdo ma potrebne vybaveni a uvidis hned. Nemam sice kristalovou kouli ale urcite bych se zameril na turbo. Repasy dela kde kdo z kvalitnich cinskych dilu, obcas to moc nevydrzi -)

Napsal: pát 13.11.2015 00:14
od petratria
Podtlak hadičky oprava za par stovek… jestli ti neplní turbo poznáš když ti někdo přidá plyn a hadice od turba se naplní (ztvrdne) pkud ano máš turbo ok a podtlak hadičky zřejmě také. V okolí Náchodska ti jsem scchopen zdarma napíchnout auto, mrknout na závady a livedata...

Tady mas vedení plnícího vzduchu od Turba http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_2334

tady podtlak ovladaní turba: http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_2337

těch hadiček je tam více, ještě na EGR a taky na silentblok. satčí sundat spodní kryt motoru a vše je jak nadlani ;-)

Napsal: pát 13.11.2015 08:37
od Kaaca
Děkuju kluci diagnostiku tady v okolí máme, ale dostanu se tam asi až po víkendu, protože majitel diagnózy je pryč. Podavací čerpadlo bylo ale určo chycené, protože to staré při žhavení vydávalo hrozně chrastící zvuky a nepodávalo naftu jak mělo. Turbo je taky ok, spíš se asi zaměříme na ty podtlaky jak píšete. Nechci s tím jezdit, dokud nebudu vědět co a jak, aby se to nějak nedokurvilo, tak ani nechci jet na diagnostiku někam daleko, hold počkám na místní, až bude tady. Spíš mě zajímalo, jestli se s tím někdo nesetkal a nemůže bejt v háji třeba hlavní velký čerpadlo, nebo vstřiky. Ale jak psal kolega v prvním komentu, tak to asi bude možná náš případ taky 8O