Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.11.2015 13:30
od horan
Zdravim vas.
Nejdrive se chci omluvit, ze sem taham neco jinyho nez 5er, ale tady vim kdo je kdo :lol: .
Psal jsem svuj dotaz do spravne sekce, ale odpoved neprisla zadna. Asi proto, ze tam vubec nechodim. :oops:
Dovolim si to sem prekopirovat a treba nekdo dokaze poradit.

____________________________________________________________________
Zdravim.
Nesetkal se prosím někdo s vybíjením baterie u e83?
Manželce se cca po 4 dnech stani nepodaři již nastartovat. Sázel jsem na ježka, ale ten je zdravej. Postupným vytahovanim pojistek jsem se dokázal dostat z odběru 0.23A (po usnuti) až na 0.012A
Odběr způsobovalo:

pojistka 37 - ventilator chladicče (sahara měněna před 2 měsící za novou) cca 0.04A

pojistka 46 - panorama (tady nechapu proč žere proud) cca 0.09A

pojistka 41 - radio (byl tam napojeny "převaděč" dension, ktery jsem hnedka vyhodil a pote už bez spotřeby) cca 0,05A

Tu saharu asi hodim na reklamaci, ale netuším co s tou panoramou.
Tuší prosím někdo co tam žere, než zase zabiju spoustu času hledáním?
Děkuji za jakoukoliv radu
Pavel

Napsal: pon 09.11.2015 21:35
od Michal-E39
Nabitá 100Ah baterka (nevím jak velkou tam máte) by odběr 0.23A měla teoreticky uživit 2 týdny. Pokud se vybije za 4 dny, je něco jiného špatně. Opravdu se jízdou plně nabije? Tedy kolik je nabíjecí napětí a kolik hodin to stráví jízdou? Pokud jednou za pár dní sedne do auta, jede 5 minut do obchoďáku a pak zpět, baterka se nenabije.

Napsal: pon 09.11.2015 22:21
od mika_hakkinen
Ahoj,
jestli byla menena baterka a nebyl nekdo tomu rika kalibrovan resetovan IBS modul na novou baterku, tak muze dochazet ke spatnemu nabijeni.
Pokud tomu nedoslo tak IBS modul si mysli ze je tam stara baterka a upravi jeji nabijeci chrakteristiku. Stara baterka ma vetsi vnitrni odpor.

Pokud jsi nejsi jisty muzes to udelat takovou zakladni diagnostikou
pri bezicim motoru volnobeh napeti na baterii cca 14V
pri bezicim motoru volnobeh pri zapnuti vsecho co te napadne nemelo by klesnout pod 13,5V
pak otacky kolem 2 tis pri zapnuti vseho 14V.

Pokud jsi ochoten trochu investovat do dilenskeho vybaveni, tak si porid zakladni klestovy ampermetr a muzes jeste zmerit dobijeci proudy

Napsal: pon 09.11.2015 22:46
od horan
Mika: baterka menena byla, ale registrace se nepodarila. Ani inpou, ani boschem. Netusim proc.
Michal e39: je tam 100a baterka temer nova.

Problem byl, i kdyz jsem nabijel pres noc. Za par dni bez jizdy opet KO. Zkousena i baterka z meho auta.
Je fakt, ze manzelka nejezdi moc, ale tenhke problem s zadnym jinym bmw nebyl.
Vlastne i kdyz jsem s tim jezdil par dni do prace (2x75km denne), tak zase po par dnech hotovo. Takze neco to zere.

Vytahnul jsem pojistku od ty strechy a vyhodil ten prevadec, tak uvidim, co se zmeni.
Dekuji vam za rady.

Napsal: pon 09.11.2015 23:07
od horan
Nedalo mi to a šel jsem to změřit hned. Takže ve všech režimech měření se dobijeni motalo kolem 14.2V
Jen jak teď byla venku tma a blikla na mě ledka od alarmu, tak jsem si uvědomil, že jsem to měřil bez alarmu. Měl jsem zamknuto kličem. Změřím to ještě s alarmem.

Michal e39: Každopádně i těch 0,23A je podle mě hooodně. To bych nemohl nechat auto 14 dni někde na letišti.....

Napsal: úte 10.11.2015 00:47
od matiz
230mA je kurewsky hodne, mas tam nekde problem, kde to ti asi nikdo presne nerekne. 30mA je snesitelnych, normalne ty auta mivaji okolo 10mA, ale zalezi jak moc je nalozene, cim vic jednotek, tim vic adidas a vic to zere v klidu.

Nevim z hlavy jestli to ta tvoje ma, ale myslim si ze ano. Odpojil bych si 30G terminal a sledoval co to udela, Pokud nic preju hodne stesti s odpojovanoim jednotek a cekanim nez usne, je to priima zabava, hlavne kdyz je to ta posledni jednotka na kterou sahnes... jednou se mi to podarilo, wake-up byl v nedefinovanem stavu po vypnuti a CAS neusnul. A sahl jsem na nej fakt naposled. Holt nekdy je potreba i kousek toho stesti pro rychle nalezeni problemu.

Napsal: úte 10.11.2015 07:20
od horan
Matiz:
Dokazal jsem se dostat na tech 0,015A , tim ze jsem jsem mel odpojenou saharu, panoramu a radio. Radio jsem vyresil, ale ta strecha se saharou si zerou dal.
30g terminal je co? :oops:

Napsal: úte 10.11.2015 10:29
od matiz
30G je stale napeti ktere je ovladane pres rele, pri usnuti se odpoji. Je na to napojeno pomerne dost spotrebicu, takze odpojenim jednoho rele muzes rychle zkratit vyber jednotek ktere budes odpojovat. 15mA je v pohode. Naprosto. Budes muset zjistit co vsechno je na tech pojistkach navesene a poresit to...

Napsal: úte 10.11.2015 13:13
od horan
Dekuji. Takze je to neco jako hlavni vypinac u kamionu, kterej se odpoji zamknutim auta.
Muzu asi predpokladat, ze je v poradku, kdyz zustanou "pripojene" jen ty dve veci.
Saharu vyzkousim jeste jinou, nebo ji nekde odmerit a strechu budu teda hledat. :cry: