Stránka 1 z 1

Napsal: sob 07.11.2015 13:37
od leitonn
Ahoj klubáci,

mam takovej problém, auto mi za jízdy lehce klepe (chvěje), ale jen při určitý rychlosti, dělá to i když pustím plyn...

Doufal jsem, že to bude kolama, ty jsem přehodil na zimní, nové pneu, vyvážené, disky origo bmw a dělá to sice méně, ale pořád to cítím občas a dost mě to sere.

Napadá někoho co by to mohlo být? Já osobně si myslím, že možná něco se vstřikama... Díky za každou radu :-) jinak je to E60 530D 160 kw

Napsal: sob 07.11.2015 14:41
od jtk545
Pokud se to zmírnilo přezutím kol, tak to bude chtít pořádně vyvážit kola - E60 je na to hodně citlivá - stačí i 3-5g a je to hodně cítit. Zjisti si, kde u vás mají nejnověji vybavený pneuservis a nech znovu převážit. Já jsem někdy musel převažovat i 2x než to bylo úplně ok.

Napsal: sob 07.11.2015 15:21
od Teddy
Tak tohle jsem si po přečtení tohohle fóra myslel taky. Dojel jsem až ke známýmu, co dělá soutěžáky, Ladil mi to na ruční vyvažovačce po gramech celej den a furt téměř stejný.

Pak jsem udělal kompletní generálku zadku a ejhle ono to není o nic citlivější, než jiný auta. :D Vibrace jsou pryč.

Každej gramista ať si zkusí po vyvážení přímo na vyvažovačce pootočit kolo o 90 stupňů a znovu roztočit. :D I u čerstvě zkalibrovaný vyvažovačky se bude divit až mu to hodí dvojciferný číslo. :D

Neříkám, že je to i tvůj případ, ale většinou to jsou zadní jointy.

Napsal: sob 07.11.2015 22:11
od leitonn
Já právě měl letní kola, neorigo bmw a nechal jsem je v jednom servisu 3x převážit, jestli to nepomůže a nic, tak jsem si říkal, že to bude těma neorigo kolama... takže jsem tam dal zimáky origo bmw, opět mi je vyvážili ve stejném servisu a už je to teda o dost lepší na těch zimákách, ale i tak to citím... ale jen při určitý rychlosti, říkal jsem si, že kdyby to byly vstřiky, tak by to dělalo asi při jiných rychlostech (názor mě - laika).

Zkusím dát kola úplně k někomu jinému převážit, nemá někdo tip kdo by to fakt pořádně vyvážil? Ústecko či Praha... :-) díky

Napsal: sob 07.11.2015 22:12
od sedyvlk6
Teddy píše:Tak tohle jsem si po přečtení tohohle fóra myslel taky. Dojel jsem až ke známýmu, co dělá soutěžáky, Ladil mi to na ruční vyvažovačce po gramech celej den a furt téměř stejný.

Pak jsem udělal kompletní generálku zadku a ejhle ono to není o nic citlivější, než jiný auta. :D Vibrace jsou pryč.

Každej gramista ať si zkusí po vyvážení přímo na vyvažovačce pootočit kolo o 90 stupňů a znovu roztočit. :D I u čerstvě zkalibrovaný vyvažovačky se bude divit až mu to hodí dvojciferný číslo. :D

Neříkám, že je to i tvůj případ, ale většinou to jsou zadní jointy.

To co tady popisujeješ s tím že po vyvážení a pootočení kola to zase hodí nějakej gram dělají jen ty levnější vyvažovaky.Pokud je vyvažovačka kvalitní tak se tohle neděje.

Napsal: ned 08.11.2015 00:13
od Teddy
Zkusil jsi někdy to kolo otočit a znovu vyvážit?

Napsal: ned 08.11.2015 00:17
od Teddy
Leitonn: dělal jsi ramena a siláče na zadku? Ono to nemusí nijak mlátit a přitom už to může bejt v háji.

Napsal: ned 08.11.2015 06:41
od leitonn
Nedelal ale zkusim se na ne mrknout jak vypadaj. Auto mam od brezna, delal jsem predek, zadek ne...