Stránka 1 z 1
Napsal: sob 07.11.2015 13:37
od leitonn
Ahoj klubáci,
mam takovej problém, auto mi za jízdy lehce klepe (chvěje), ale jen při určitý rychlosti, dělá to i když pustím plyn...
Doufal jsem, že to bude kolama, ty jsem přehodil na zimní, nové pneu, vyvážené, disky origo bmw a dělá to sice méně, ale pořád to cítím občas a dost mě to sere.
Napadá někoho co by to mohlo být? Já osobně si myslím, že možná něco se vstřikama... Díky za každou radu

jinak je to E60 530D 160 kw
Napsal: sob 07.11.2015 14:41
od jtk545
Pokud se to zmírnilo přezutím kol, tak to bude chtít pořádně vyvážit kola - E60 je na to hodně citlivá - stačí i 3-5g a je to hodně cítit. Zjisti si, kde u vás mají nejnověji vybavený pneuservis a nech znovu převážit. Já jsem někdy musel převažovat i 2x než to bylo úplně ok.
Napsal: sob 07.11.2015 15:21
od Teddy
Tak tohle jsem si po přečtení tohohle fóra myslel taky. Dojel jsem až ke známýmu, co dělá soutěžáky, Ladil mi to na ruční vyvažovačce po gramech celej den a furt téměř stejný.
Pak jsem udělal kompletní generálku zadku a ejhle ono to není o nic citlivější, než jiný auta.

Vibrace jsou pryč.
Každej gramista ať si zkusí po vyvážení přímo na vyvažovačce pootočit kolo o 90 stupňů a znovu roztočit.

I u čerstvě zkalibrovaný vyvažovačky se bude divit až mu to hodí dvojciferný číslo.
Neříkám, že je to i tvůj případ, ale většinou to jsou zadní jointy.
Napsal: sob 07.11.2015 22:11
od leitonn
Já právě měl letní kola, neorigo bmw a nechal jsem je v jednom servisu 3x převážit, jestli to nepomůže a nic, tak jsem si říkal, že to bude těma neorigo kolama... takže jsem tam dal zimáky origo bmw, opět mi je vyvážili ve stejném servisu a už je to teda o dost lepší na těch zimákách, ale i tak to citím... ale jen při určitý rychlosti, říkal jsem si, že kdyby to byly vstřiky, tak by to dělalo asi při jiných rychlostech (názor mě - laika).
Zkusím dát kola úplně k někomu jinému převážit, nemá někdo tip kdo by to fakt pořádně vyvážil? Ústecko či Praha...

díky
Napsal: sob 07.11.2015 22:12
od sedyvlk6
Teddy píše:Tak tohle jsem si po přečtení tohohle fóra myslel taky. Dojel jsem až ke známýmu, co dělá soutěžáky, Ladil mi to na ruční vyvažovačce po gramech celej den a furt téměř stejný.
Pak jsem udělal kompletní generálku zadku a ejhle ono to není o nic citlivější, než jiný auta.

Vibrace jsou pryč.
Každej gramista ať si zkusí po vyvážení přímo na vyvažovačce pootočit kolo o 90 stupňů a znovu roztočit.

I u čerstvě zkalibrovaný vyvažovačky se bude divit až mu to hodí dvojciferný číslo.
Neříkám, že je to i tvůj případ, ale většinou to jsou zadní jointy.
To co tady popisujeješ s tím že po vyvážení a pootočení kola to zase hodí nějakej gram dělají jen ty levnější vyvažovaky.Pokud je vyvažovačka kvalitní tak se tohle neděje.
Napsal: ned 08.11.2015 00:13
od Teddy
Zkusil jsi někdy to kolo otočit a znovu vyvážit?
Napsal: ned 08.11.2015 00:17
od Teddy
Leitonn: dělal jsi ramena a siláče na zadku? Ono to nemusí nijak mlátit a přitom už to může bejt v háji.
Napsal: ned 08.11.2015 06:41
od leitonn
Nedelal ale zkusim se na ne mrknout jak vypadaj. Auto mam od brezna, delal jsem predek, zadek ne...