Stránka 1 z 1

Napsal: úte 27.10.2015 16:42
od kmplx
Zdravím, poslední dobou pozoruji, že se mi nechce motor "dotočit" až k třeba 4500ot. ale zhruba někde u 3300 - 3600ot. se zastaví a dál se mu nechce a aby převodovka přeřadila, musím ubrat plyn. Vzhledem k tomu, že nejezdím až tak agresivně, tak to v 90% případu nedotočím k těmto otáčkám, ovšem při předjíždění a použití kickdownu je to na obtíž. Když jedu se sekvenčním řazením, tak se nic nemění.

Otázka je, jestli to je chyba převodovky, nebo např. váhy vzduchu. Převodovka řadí jinak docela plynule, až teda na řazení z 2 na 1 občas cukne. Auto má najeto 182k km a olej v převodovce měněn nedavno, ale problém s nedotočením motoru občas byl i před výměnou.

V jiném vláknu tady na fóru se řešil obdobný problém, ale tam to byla nejspíš chyba DPF, ten já nemám z výroby (podle VIN kódu), jinak se jedná o 160kw verzi.

Napsal: úte 27.10.2015 21:08
od JaraX
to nemusí být převodovka, diagnostika je základ, tento problém tam určitě bude.

Napsal: stř 28.10.2015 08:10
od Jirke
180.000km je fakt ???

Napsal: stř 28.10.2015 13:52
od kmplx
Jojo, koupeno v Německu v Autohaus Griesbeck, známý tam dělá, takže tohle stočený fakt nebude :)

Napsal: sob 19.12.2015 19:16
od kmplx
Měl jsem jet na výměnu měniče, ale nakonec po výměně termostatů se mi při cestě domu zadřelo ol. čerpadlo, po výměně čerpadla za nové najedou motor točí až do omezovače ... ještě budu muset asi vyměnit vývěvu, zdá se mi, že turbo tlačí pozdě (cca 2,5k až 2,8k ot.)

Napsal: sob 19.12.2015 22:45
od kadli
Ty keci kolem najetych km me vzdycky pobaveji. Myslite ze neexistuje e60 z 2004 s najezdem pod 200k km?

Napsal: ned 20.12.2015 09:32
od Jirke
kadli píše:Ty keci kolem najetych km me vzdycky pobaveji. Myslite ze neexistuje e60 z 2004 s najezdem pod 200k km?
A to je dobre, od pobaveni tady jsme ;)
Rozlisuj ale kecy od jednoduchych dotazu.
A ano, myslim ze je dost raritni dostat se k E60 11 let stary s tak malo kilakama, pac to nikdo nechce zaplatit pak...