Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 01.10.2015 22:42
od code
Problém začal s horšími starty a ve vyskokých otáčkách se motor zakuckal občas, vyměnil jsem tedy benz. čerpadlo za staronové a začal problém že motor nejede na všechny válce. Po přepnutí
na LPG auto jede v pohodě.
Tak jsem tedy dal nové čerpadlo (Bosch) a vyměnil i benz. filtr - stále vše stejné.
Přikládm tabulku hladkosti/jemnosti válců, je vidět že 5. válec nejede vůbec, kde hledat problém
benz. vstřík? Lambda?
vypis chyb:
http://leteckaposta.cz/uploaded/869576710
připadně jako obrazky:
Díky za rady
Napsal: pát 02.10.2015 08:20
od pGb
jen od boku - benzínový vstřikovač, kabeláž mezi lpg a vstřikovačem (signál do lpg jednotky dojde a pak z jednotky by nemusel dojít do benz. vstřikovače)
edit: (netýká se neběžícího válce) řešil jsem na n62 horší starty, u mě byl 1 lpg vstřik na hranici života a projevoval se tak, že jeden válec měl jinou směs. Auto si to při jízdě na lpg srovnalo, ale při raním startu na benzín se to klepalo jak ratlík asi 30s
Napsal: čtv 08.10.2015 20:25
od code
Čili teda koupit 1 vstřikovač (13641736908) a vyměnit na válci č.5?
Napsal: pát 09.10.2015 09:41
od Snejk
a co svíčka/cívka? popr jestli nepropousti lpg vstrik a pak se to neuchlastava.
Napsal: pát 09.10.2015 12:39
od Jaris330D
Prohodil bych svicky, vstrikovac, civky atd.. aspoň takhle jsem hledal zavady u jinych benzinaku, co jsem mel.
Napsal: pát 09.10.2015 13:31
od Quido
Jede to špatně i na benzín po vymazání adaptací, takže je primárně problém v benzínu. Prohození cívka, svíčka, vstřik s jiným válcem ukáže chybu
Napsal: stř 21.10.2015 14:01
od code
Tak jsme vyměnili střik na 5 válci a zlepšilo se to. Ještě mně napadlo že mám na svičkách NGK (jedna stála snad 360Kč..) najeto kolem 35tis. tak jestli je raději nevyměnit?
Napsal: stř 21.10.2015 22:34
od PRAHAV8
Já dříve měnil svíčky každou výměnu oleje tedy 15tis. Svíčka stojí pár Kč a mam jistotu že bude klid. Pokud chceš svíčky nějaké mam na tvůj motor.