Diagnostika 23.9. 14:32
- kontakty čidla B604 i konektoru jsou v pořádku, jsou zajištěné, bez příznaků koroze nebo vlhkosti, barvy drátů souhlasí
- prvotní diagnostika vykazuje zapsané chyby v polovině řídících jednotek, většinou se jedná o sporadické závady, např. poklesem napětí atp., smazáno
- po startu motoru live data ukazují teplotu chladící kapaliny v motoru 81 stupňů Celsia, výstupní teplota kapaliny z chladiče (čidlo B604) ukazuje 41 stupňů
- po startu motoru teplota chladící kapaliny vzrůstá na cca 85 stupňů, výstupní teplota kapaliny z chladiče klesá na 36 stupňů a následně stoupá na 45 - 48 - 51 a 58 stupňů =>
čidlo reálně registruje teplotu výstupní kapaliny, motor zastaven
- test spuštění ventilátoru před chladičem pomocí diagnostiky =>
větrák reaguje správně, závada v obvodu řízení větráku se bohužel neprojevila, v případě opakování zavady vyměnit díl č. 3
http://www.realoem.com/bmw/de/showparts ... Id=17_0772 , obrázek čidla
http://www.realoem.com/bmw/photos/13621433077 , ale netuším, jak se to dá snadno vyměnit. Podle trojúhelníkových "háčků" na čidle to vypadá na zatlačit - otočit doleva a vytáhnout, když nic nepraskne.
Zbývající závady:
- 9C54 AUC senzor, žádný signál z čidla, dát se bez toho žít, obrázek
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 2_0001.png
- 9C78 Výhřev trysek ostřikovačů, žádný signál od ŘJ Klima, vzhledem k výměně kapoty chybí buď (+) 12 Voltů nebo kostra, obrázek
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 1_0046.png
- E519 chybí Alive-Signal od ALC-System Lichtmodulu LM_60, ISTA ukazuje červeně nekomunikující modul AHL, na kanálu zkontrolovat dráty a sensory B42 a B69 na PP a PZ kole, obrázky
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 3_0011.png http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 3_0012.png , potom hledat AHL modul v zadní části schránky před spolujezdcem díl č. 5
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=61_1717 zjistit jeho BMW číslo a vyhledat současnou náhradu
