Napsal: pát 18.09.2015 13:56
Ahoj,
chtěl bych vás požádat o radu, rozstonalo se mi tdsko a nevím, co s tím. Je to E39 automat, za pár dní to bude půl roku, co jsem ho koupil. Trochu zeširoka – v červenci jsem nechal udělat servis převodovky. V automatu byl vyměněn olej a auto jsem dostal zpět s tím, že převodovka je v pořádku, ale motor má nízký výkon. Servisák mi doporučil vyměnit podtlakový ventil (2 246 175), což jsme nedávno udělali, ale nezaznamenal jsem rozdíl. Po výměně oleje to začalo jezdit o hodně lépe, ale časem jsem začal mít pocit, že to přestává být ono, hlavně při běžném ježdění. Pocitově se mi to zdálo o něco lepší, když jsem jezdil po dálnici, nebo jsem tomu občas při předjíždění šlápl na krk, ale můžu se mýlit. Bezprostředně po oleji ukazoval ekonometr při rozjezdech kolem 20 litrů, teď chodí ručička někam až za roh. Před servisem převodovky se v určitých situacích ozývalo pískání, po servisu to zmizelo a teď se to zase začalo objevovat.
V poslední době se mi také začal nepravidelně zvedat volnoběh na 1000 otáček, někdy hned ráno po startu, jindy jsem to zaznamenal až po dvaceti minutách jízdy, když jsem dojel do města na první semafor.
Máme známého automechanika, který se nám stará o auta, ale nedělá BMW. Potřeboval bych poradit, kde začít.
Díky. JK
chtěl bych vás požádat o radu, rozstonalo se mi tdsko a nevím, co s tím. Je to E39 automat, za pár dní to bude půl roku, co jsem ho koupil. Trochu zeširoka – v červenci jsem nechal udělat servis převodovky. V automatu byl vyměněn olej a auto jsem dostal zpět s tím, že převodovka je v pořádku, ale motor má nízký výkon. Servisák mi doporučil vyměnit podtlakový ventil (2 246 175), což jsme nedávno udělali, ale nezaznamenal jsem rozdíl. Po výměně oleje to začalo jezdit o hodně lépe, ale časem jsem začal mít pocit, že to přestává být ono, hlavně při běžném ježdění. Pocitově se mi to zdálo o něco lepší, když jsem jezdil po dálnici, nebo jsem tomu občas při předjíždění šlápl na krk, ale můžu se mýlit. Bezprostředně po oleji ukazoval ekonometr při rozjezdech kolem 20 litrů, teď chodí ručička někam až za roh. Před servisem převodovky se v určitých situacích ozývalo pískání, po servisu to zmizelo a teď se to zase začalo objevovat.
V poslední době se mi také začal nepravidelně zvedat volnoběh na 1000 otáček, někdy hned ráno po startu, jindy jsem to zaznamenal až po dvaceti minutách jízdy, když jsem dojel do města na první semafor.
Máme známého automechanika, který se nám stará o auta, ale nedělá BMW. Potřeboval bych poradit, kde začít.
Díky. JK