Stránka 1 z 1

Napsal: ned 13.09.2015 15:41
od Soulich
Zdravím baworaci, chci se zeptat mám bmw e60 530d 2004, mám problém s cukáním motoru. Motor cuká u 2000 otáček a někdy se stane že je auto líné od spodu až od 2000 se chytne. Odpojil jsem váhu vzduchu a je po problému auto jede líp žádné skubani a jede jako divý. Proto se chci zeptat jestli když nechám odpojenou váhu vzduchu jestli neprerusim regeneraci filtru pevných částic nebo něco podobného už stim jezdím týden a akorát mám vyhozenou hlášku že můžu mít větší emise.

Napsal: ned 13.09.2015 20:43
od leitonn
Ahoj,

Doporucuji vahu vzduchu vyndat, prostriknout (v podstate konektor) a zkus to znovu, me to pomohlo, prip. koupit samozrejme novou vshu vzduchu - zas tak draha neni a rozhodne bych bez ni nejezdil.

Napsal: ned 13.09.2015 21:28
od Teddy
Jezdit s odpojenou váhou je nesmysl. Auto má menší výhon a větší spotřebu. Navíc je takový tupý na plyn.

Spíš pátrej po problému. Může to bejt kravina. Třeba u mě zlobil EGR. Všichni říkali, že je v pořádku, ale teprve po jeho zaslepení se auto začalo chovat normálně.

Napsal: pon 14.09.2015 10:16
od Soulich
Čau , právě že když jí odpojím tak auto jde za plynem a neškube. jen jsem chtěl vědět jestli když je odpojená tak třeba nedochází k regeneraci PDF . Abych nekoupil novou nezapojil a nedělalo to to samé. Proto se ptám jestli to nemá na něco návaznost . Díky
Mám jí objednanou přijde ve středu.

Napsal: pon 14.09.2015 12:12
od leitonn
Bude to na 99 % váha vzduchu, ne nic co na to navazuje :-)

Měl jsem podobný problém a také to bylo váhou :-)

Napsal: pon 14.09.2015 13:53
od Teddy
Taky bych toho jednou chtěl umět tolik, že bych si přečetl 2 - 3 příspěvky a měl bych na 99% odhalenou vadnou váhu vzduchu.

Podle mě to chce kvalitní diagnostiku a kvalitního diagnostika, který ví co vlastně znamená to co to napsalo. Pak taky velkou dávku štěstí a doufat, že to bude některá z prvních věcí, který se zkusí. :)

Napsal: pon 14.09.2015 19:42
od leitonn
Tak až bude mít novou váhu, ať napíše, zda-li to tím bylo a uvidíme :D

Napsal: pon 14.09.2015 20:59
od Teddy
hmmmm... nepochopil jsi mě. Třeba to i náhodou zafunguje. O to mi nešlo. Zarazilo mě, jak málo ti stačí na to, abys vypálil diagnózu. :)

Napsal: pon 14.09.2015 22:36
od MadButcher
Toho si nevsimej, to je nemoc z povolani - on je totiz prakticky lekar.
:lol:

Napsal: úte 15.09.2015 09:57
od Teddy
Tak tim se to vysvětluje. :)

Napsal: úte 15.09.2015 10:22
od matiz
Teddy píše:Taky bych toho jednou chtěl umět tolik, že bych si přečetl 2 - 3 příspěvky a měl bych na 99% odhalenou vadnou váhu vzduchu.

Podle mě to chce kvalitní diagnostiku a kvalitního diagnostika, který ví co vlastně znamená to co to napsalo. Pak taky velkou dávku štěstí a doufat, že to bude některá z prvních věcí, který se zkusí. :)
:palec: :palec: :palec:

Hluboce smekam, opravdu a bez ironie, protoze jsou opravdu zavady jasne, relativne jasne a pak takzvane zkurvene kdy se jde dopatrat velmi tezko priciny. A pak chtic nechtic nastava loterie v podobe vymen.

Jednou jsem si uzil perne chvilky a uprimne receno dva tydny se mi velmi tezce dychalo protoze v tom litalo hodne penez a vysledek nemusel jednoznacne byt uspesny. Uz bych takove auto nedelal...

Napsal: úte 15.09.2015 18:43
od Teddy
Přesně tak matizi. Občas to člověk pozná už když auto projíždí kolem.

Ale příznaky auto cuká a je občas líný.... z toho usoudit hned na váhu. Neříkám, že to není možný, ale taky se může stát, že Soulich vyhodí hromadu peněz za váhu zbytečně.
Po odpojení váhy přejde ŘJ do základního režimu, kdy nebere v potaz hromadu čidel. Právě proto má motor maličko větší spotřebu, menší výkon a je tupější.
Odpojením váhy akorát tak zjistil, že problém je pravděpodobně v elektrice a ne v mechanice.

Napsal: úte 15.09.2015 18:54
od Soulich
Teddy píše:Přesně tak matizi. Občas to člověk pozná už když auto projíždí kolem.

Ale příznaky auto cuká a je občas líný.... z toho usoudit hned na váhu. Neříkám, že to není možný, ale taky se může stát, že Soulich vyhodí hromadu peněz za váhu zbytečně.
Po odpojení váhy přejde ŘJ do základního režimu, kdy nebere v potaz hromadu čidel. Právě proto má motor maličko větší spotřebu, menší výkon a je tupější.
Odpojením váhy akorát tak zjistil, že problém je pravděpodobně v elektrice a ne v mechanice.
Díky za odpověd to je přesně na co jsem se ptal jestli má odpojená váha vzduchu vliv na něco jiného , jen mi nejde do hlavy že když odpojím váhu vzduchu tak nemám žádný úbytek výkonu a jde mi to líp do otáček . A po odpojení váhy mi přestane škubat. ještě k tomu škubání děje se to jen při určitý venkovní teplotě když je mín jak 10 stupnů tak to nedělá a když je víc jak 25 tak taky ne .

Napsal: úte 15.09.2015 21:09
od Teddy
jj, taky mi moje první auto po odpojení řídící jednotky jelo líp. V servisu zjistili, že je vdaný nějaký snímač. Každopádně po opravě to jelo jak píchlý prase. :)

Tobě tam bude něco mást ŘJ a motor kvůli tomu jede hůř, než v defaultu. Zajeď si na kvalitní diagnostiku (a tim nemyslim autorizák). Tam ti řeknou kde je chyba.

Nepodceňuj diagnostiku.
V létě jsem dodělal Pažouta. Opravil jsem všechno o čem jsem věděl, že není úplně v cajku, ale pořád to nejelo jak mělo. Pořád jsem přemýšlel co dál. O víkendu jsem diagnostikou během půl hodinky smazal všechny chyby a manželka valí oči, jak jí to teď jezdí.