Stránka 1 z 1

Napsal: sob 12.09.2015 22:15
od netixxx
Dobry den,dnes jsem si byl projet ke koupi e60 530d rv.05 a prislo mi ze netahne odspodu,cca od 2200 otacek auta zatahlo silne az do konce.Nevim jestli je to normalni.Auto prej ma chip na 290koni a je bez filtru pevnych castic.Nez jsem si vuz projel byla odpojena hadicka co je na obrazku.Dekuji za kazde info

Napsal: ned 13.09.2015 08:09
od Jirke
A po zapojeni hadicky zadny rozdil ?

Napsal: ned 13.09.2015 09:49
od Teddy
Normální to není. BMW není mizerná koncernovka. Auto musí táhnout plynule od volnoběhu. Výkon a krouťák plynule narůstaji.

Projeď si těch aut víc, ať máš srovnání a víš sám.

Napsal: ned 13.09.2015 10:03
od netixxx
zadny rozdil...mel jsem tam druhy rychlostni stupen a 1500 otacek.Dal jsem plyn na podlahu,pomalu se to dostalo nad ty 2000.Pak to hodne zatahlo.Pan mi rekl,ze to je nastavenim toho chipu.Auto se mi libi,ale toto me vrta hlavou...jestli ho vzit nebo ne.

Napsal: ned 13.09.2015 11:01
od matiz
Auto bez dpf? Aby ses na nej pak nechodil jen divat jak stoji a chatra...

Napsal: ned 13.09.2015 11:11
od netixxx
Me zas v okoli rekli,ze je to jen vyhoda,tak nevim

Napsal: ned 13.09.2015 12:30
od matiz
Urcite to vyhoda je mit vykuchane dpf a prodat to s nefunkcnim emisnim systemem, v podstate to auto je nezpusobile k provozu a pokud to prodavajici proda za podobnou cenu jako se prodavaji auta s dpf filtrem funkcnim, muze si pogratulovat. Nasledne mne zrovna vcera jedna pani povidala ze od noveho roku ma radne prituhnout na STK a ME a jestli to bude pravda, tak bude velka shanka po dpf on... Pokud je filtr zniceny, rozbity nebo vubec v aute neni, bude shanka i po filtrech. Levny neni. Budou to desetitisicove investice a ja se na to uz abych rekl pravdu docela tesim :mrgreen:

Takze jinymi slovy koupit auto bez dpf ano, ale s patricnou slevou, jinak ani omylem.

Auto ktere je zmrzacene cipem a jede az od 2500rpm? Ano, ale opet s patricnou slevou. Protoze naprava baworaka nejde do tisicu, ale do desitek tisic...

Napsal: ned 13.09.2015 14:34
od netixxx
za auto chce 190 000 no dost si zakouri pri plnym vykonu

Napsal: ned 13.09.2015 14:36
od netixxx
za auto chce 190 000 no dost si zakouri pri plnym vykonu

Napsal: ned 13.09.2015 16:45
od Teddy
Takže když to sečtu...
auto do 2200 - 2500 ot nejede
při přidání plynu to kouří
nějaká hadička je tam z nějakýho důvodu odpojená
DPF je venku
a to celý za 190 tis. ?

Ty o tom ještě vážně přemýšlíš? V takový káře ti pak klidně zahučí dalších 80 - 100 tis. aby ses s tim nemusel bát jezdit.

Jinak souhlas s Matizem. Taky bych už dneska DPF nevyndaval a auto s vykuchanym bych si už rozhodně nekoupil.

Napsal: ned 13.09.2015 17:18
od netixxx
auto jede,ale od 2000 otacek je ten turbo efekt.Treba to ma tak byt.A ze huli cernej dym,tak to muze byt jen hadici,ze se straci tlak

Napsal: ned 13.09.2015 17:19
od netixxx
a kouri to kdyz je ten nejvetsi zatah,to si myslim,ze je softem

Napsal: ned 13.09.2015 20:57
od magisterr
Mě to snad připadá jako hloupý vtip....
Auto bez DPF co kouří, jak přechipovaná Ibiza 19-ti letýho floutka co nemá na auto s výkonem...
Auto nejede tak jak má a kdo ví co všechno tam ještě bude...
Vždyť nad tím za 190 klacků nejde ani přemýšlet...

Napsal: ned 13.09.2015 21:28
od Jirke
No jo tak se nedivme, pokud je to jediny auto na prodej...

Napsal: pon 14.09.2015 07:36
od hycmo
Důvod proč auto netáhne odspodu je na 99% tím čipem, osobně jsem si také nechal u stejného auta upravit soft a když jsem jízdou zjistil jak je chod motoru nevyvážený (velká turbo díra) tak jsem to nechal dát zpět na původní hodnoty. Málo kdo totiž umí soft upravit opravdu dobře aby to jen pomohlo a nerozhodilo to charakteristiku motoru.

Napsal: úte 29.09.2015 20:36
od magisterr
Mě to snad připadá jako hloupý vtip....
Auto bez DPF co kouří, jak přechipovaná Ibiza 19-ti letýho floutka co nemá na auto s výkonem...
Auto nejede tak jak má a kdo ví co všechno tam ještě bude...
Vždyť nad tím za 190 klacků nejde ani přemýšlet...