Stránka 1 z 1
Napsal: pát 11.09.2015 09:47
od Lunas3
Ahoj,
mám problém. Po studeném startu je cítit cukání od motoru, jakoby sporadicky vypadával válec.
Stejně tak když po nastartování ihned vyjedu tak akcelerace není plynulá. Po zahřátí motoru je dá se říct po problému.
Diagnostika mi nic moc neukázala
Nedávno nové všechny cívky a svíčky.
Neměl někdo podobný problém?
Díky
Napsal: pát 11.09.2015 09:57
od Hanz
muze to delat dira v sacim traktu, saje to falesny vzduch, vetsinou se to projevi ted na podzim se zmenou teploty, po zahrati se plasty/hadice teplem zatahnou a dira "zmizi"...
Napsal: pát 11.09.2015 10:54
od Lunas3
Dělá mi to už nejakou dobu. Falešný vzduch mi to sálo přes díru v hadici k separátoru. separátor + hadice jsem vyměnil a přes diagnostiku jsem nechal zkontrolovat, jestli si to stále někde nepřisává vzduch. Nepřisává. Tím to asi nebude.
Napadla me DISA klapka. Mohlo by to být jí?
Každopádně díky ti za reakci.

Napsal: pát 11.09.2015 12:23
od Hanz
DISA klapka jen rachta a motor min tahne v nizsich otackach (do 3,5tis ot/min, coz poznas az po oprave)...
zadnou jinou zavadu to nehlasi? treba ridici lambda sondy a pod?
Napsal: pát 11.09.2015 12:35
od Lunas3
Lambda bez chyby.
Myslel jsem, že by to mohl dělat načatej benzinovej vstřik, ale ta houpavá akcelerace je cítit i na LPG, než se motor uplně zahřeje.
třeba se najde někdo, kdo už toto řešil....?
Napsal: pát 11.09.2015 12:43
od Hanz
dela to na plyn i na benal? zadny rozdil pri prepnuti (za tepla i studena)? co spotreba? jako po netu asi tezko cekat zazraky s diagnostikou z monitoru, navic pises info postupne

Napsal: pát 11.09.2015 13:05
od Lunas3
No, nejvíce znatelný to je na benál, protože, aby si to přeplo na plyn, tak motor musí mít určitou teplotu. Takže to dělá jak na benzin, tak na plyn, ale to už v menší míře, protože motor je už nějakou dobu v chodu a tím pádem už lehce zahřátý.
Spotřeba cca 8,5-9L na benzin, na plyn bude o něco málo vyšší.
Zázrak určitě nečekám, ale kde jinde, nežli na fóru bych se mohl něco dozvědět.

Dobrý by bylo, kdybych auto napíchnul na diagnostiku hned po studenym startu, ale diagnostiku nevlastním...
Napsal: pát 11.09.2015 14:34
od Lunas3
Propo, nemůže to dělat Vanos?
Napsal: pát 11.09.2015 18:35
od zzeli
co treba hydromenic
Napsal: pát 11.09.2015 18:55
od Lunas3
Sorry, zapomnel jsem zminit, ze mam manual.
Napsal: úte 15.09.2015 00:00
od tee-jay
Ahoj,
mám úplně stejné projevy ale u N53. Řeším to tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=138199
To přisávání falešného vzduchu už mi někdo napovídal, to jde zkontrolovat přes INPU?
Dělá to bordel už při stání na volnoběh, takže hydroměnič na to předpokládám mít vliv nemůže.
Napsal: pon 21.09.2015 16:16
od fizzer
Mně se děje něco (asi) podobného, M54B30 v E46. Projevuje se to mezi 1500 a 2000 otáčkama, jak při akceleraci tak při jízdě s konstantním plynem i při brzdění motorem. Není to vyloženě obtěžující, spíš jen protivný, takovej pocit šišatejch kol.
Vanos repasován, DISA nová, netěsnost sání vyloučena (všecko nový).
Cívky a vstřiky původní.
Napsal: čtv 01.10.2015 14:46
od Lunas3
fizzer: Vyřešil jsi to? otáčky souhlasí, taky se mi to nejvíce projevuje v tomto rozmezí.
Bylo mi doporučeno přetěsnit Vanos, těsnění už mám připravené, tak pak napíšu, jestli to pomohlo.
Napsal: čtv 01.10.2015 15:44
od fizzer
Vyřešil jsem to tak, že jsem to přestal řešit. Dělá to co to auto mám (dva roky) a nezhoršuje se to. Jediné čeho jsem si všiml je, že když se přes diag vymažou adaptace, tak to nějaký čas (prvních pár set km) nedělá, jak se jednotka naučí nový adaptace tak je všecko při starým.
Vanos jsem repasoval, jako ostatně skoro všecko. Jede to líp, ale dělá to furt

Napsal: pát 02.10.2015 06:59
od Lunas3
Tak pretěsnění vanosu také nepomohlo. Chod motoru se o něco zlepšil, ale tak akcelerace není pořád "rovnoměrná".
Mě to celkem štve, třeba to ničemu nevadí, ale nemělo by to tak být.

Napsal: pát 02.10.2015 12:59
od Hoody4
Zajímavé, mám úplně stejný problém jako Lunas3, akorát na 545i.
Po nastartování při nižších teplotách (okolo 10°C), nejde plynule za plynem při zařazeném D.
Pokud potřebuji R a couvat, auto celé škube, právě jako kdyby byla vadná cívka svíčky.