Stránka 1 z 9
					
				
				Napsal: čtv 27.08.2015 16:38
				od tommy_romeo
				Caute mate nekdo nejaky zkusenosti kolik km je doporuceno cca na vymenu retezu v M57N2 mam 530d rok 07 a nechtel bych aby se mi to potkalo. Slysel jsem ze ty retezy taky rady praskaj.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 28.08.2015 10:41
				od tommy_romeo
				Nikdo jste nedelal rozvody???
			 
			
					
				
				Napsal: pát 28.08.2015 10:47
				od mates5
				Tak to by mě taky zajimalo..
			 
			
					
				
				Napsal: pon 31.08.2015 19:12
				od Miguelvrbik
				Je to dobrá věc si to vyměnit já to bohužel neudělal a měnil sem motor 530d 173 kW   

  mechanik mi říkal že je dobrý měnit v rozmezí 150k až 200k ale to už je hraniční. Hlavně to nepodcenit.
 
			
					
				
				Napsal: pon 31.08.2015 21:18
				od tommy_romeo
				Ja mam cca 330tis najeto 

 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2015 07:47
				od TANN3R
				Miguelvrbik píše:Je to dobrá věc si to vyměnit já to bohužel neudělal a měnil sem motor 530d 173 kW   

  mechanik mi říkal že je dobrý měnit v rozmezí 150k až 200k ale to už je hraniční. Hlavně to nepodcenit.
 
Kdy naposledy viděl tvůj mechanik 173Kw verzi s najetými pouze 150tis? To už bude pár let zpět..
Ty rozvody už nejsou bezporuchové jako u předchozí 160Kw verze, ale zase to není žádná tragédie obecně, jako třeba ten průser s N47. Spíš to vypadá že je to kus od kusu, já znám 2 motory co už mají ke 400tis. najeto a rozvody zatím drží.
 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2015 09:24
				od Teddy
				To jsou ale ty motory o kterých to víš, že mají tolik najeto. Kolik dalších to má najeto taky, i když na tachu svítí úplně jiný číslo? 

 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2015 09:42
				od tommy_romeo
				Tak ja mam 170kW a pocitam ze prave tak 100-150 je utocenych ale myslel jsem ze rozvody se resi az nekdy kolem 400-500tis
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2015 10:53
				od mates5
				Myslím si že hodně záleží na stylu jizdy(nepodtáčet často motor)a taky na pravidelné výměně oleje po max.15tis Km
			 
			
					
				
				Napsal: úte 01.09.2015 13:07
				od Teddy
				jak souvisí rozvoďák s výměnami oleje?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.09.2015 10:38
				od surfis
				Kluci nemáte někdo kompletní seznam dílů, které jsou potřeba při výměně rozvodů na M57N2 170KW (mám ho v e91, ale tohle je téma o stejném motoru).
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 10.09.2015 18:00
				od tommy_romeo
				Myslim ze v tomhle vlaknu se nic nedovis tak jako ja 

 asi rozvody nikdo neresi
 
			
					
				
				Napsal: pát 11.09.2015 10:16
				od Snejk
				ja rozvody resim docela často. a to at ty legendarni 2,0d rozvody tak i ty na m57n2, kde je sice retez podstatne tlustsi avšak stejne nekvalitni.
zrovna ted mam rozhozenou e65 730d facelift a tam to vypada zhruba tak
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.09.2015 10:19
				od Snejk
				ta e65 ma najeto 260tisic. a je KO. z historického hlediska se tu uz vystridali auta s najeto cca 150 - 300tis. nejčastěji cca 250 tis. jde o to co je realne a co není ale v bmw mi potvrdili spoustu pripadu kdy se to stalo ještě v zaruce do 100 000km. A je jedno jestli to je e90,60,65,70... 
přitom osobne servisuji i auta majici k 400 000km a ty zadny problém nemaji, i když jsme rozvody menili preventivne.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.09.2015 10:25
				od Snejk
				ono s téma rozvodama to nebude nikterak slavne ani v F rade, prave tu mam rozhozenou f01 740d 2012 najeto 240 000km a to ze se diky sve skvele konstrukci pridrela na klice, tak rozvodak to ma tak za 2minuty 12.
nejenze je stejny jako v 2,0d (takze lze nosit na krku a nebudit prilis pozornosti) ale tenhle je tak o dva clanky delší ze nestihal uz ani napinak. uz zacal i trochu okusovat ozubeny kola. clanky maj vuli na všechny strany a jdou uplne cikcak.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 11.09.2015 10:29
				od Snejk
				to nemluvim o posledních dvou týdnech co mam za sbirku 160kw 
 
 
dva zadreny na klice a dva propalenej pist. 
a to nemluvim co za celej rok 

 všechny diesely nasypat na hromadu a podpálit benzinem at vi jak ma vypadat spravny palivo v aute.
 
			
					
				
				Napsal: pát 11.09.2015 10:32
				od horan
				Takovej retizek je na cinskym minibajku  

 
			
					
				
				Napsal: pát 11.09.2015 16:39
				od Vlasta
				Snejk píše:...dva zadreny na klice a dva propalenej pist...
Propálenej píst chápu - ukapávající vstřikovač, ale proč kousnutý na klice? A kde na klice, na ojnicích nebo dole?
 
			
					
				
				Napsal: sob 12.09.2015 00:15
				od surfis
				Vzhledem k tomu, že u dvou lidí z mého okolí se za posledních 14 dní potkal u M57N2 motor následkem prasknutí řetězu to řeším dost. Mám najeto 253000. Ovšem u nich byli rozvody slyšet a u mě ani prd. To ale nic neznamená. Údajně praskne u 90% řetěz na olejovém čerpadlu a vezme sebou spodní řetěz. Akorát podle postupu BMW musí hlava dolů  

 Už abych měl nové. Chtěl bych vědět, co všechno objednat aby to bylo OK.
 
			
					
				
				Napsal: sob 12.09.2015 08:37
				od JaraX
				Snejk píše:to nemluvim o posledních dvou týdnech co mam za sbirku 160kw 
 
 
dva zadreny na klice a dva propalenej pist. 
a to nemluvim co za celej rok 

 všechny diesely nasypat na hromadu a podpálit benzinem at vi jak ma vypadat spravny palivo v aute.
 
jak to řekl kamarád, nafta to je spoření, šetříš aby jsi měl na opravy.