Stránka 1 z 1
Napsal: sob 22.08.2015 23:28
od Rekin-e28
Čau,můžu mít za slušné peníze 540i origo 6ti kvalt v touringu rok 1995,co jsem tak koukal tak už je to dnes celkem vzácnost ale zase dávat si jí do top stavu bych uplně nepotřeboval,ani bych na ní neměl dlouhodobě místo,spíš bych si jí rád vyzkoušel jak funguje a nejspíš jí potom zase poslal do světa.
Jaké jsou cca.průměrné ceny těchto aut?
Pár těchto pětek jsem už měl ale toto jsem zatím neměl tu čest řídit.
Díky
Napsal: pon 24.08.2015 22:15
od Rekin-e28
Nikdo nic?
Furt se rozmýšlím ale už to docela spěchá..rád bych tu V8mu vyzkoušel ale nejsem si jistý kolik se tak průměrně pohybují..
Napsal: úte 25.08.2015 06:38
od vanaV8
Ahoj,
sleduji tento typ již cca rok a půl, především známé německé portály, občas i zbytek evropy. Moc kusů za tu dobu na prodej nebylo, přibližně 10. Ceny průměrně mezi 6000 a 7000 EUR, občas něco dražšího, když se jednalo údajně o tzv. TOPku, občas něco levnějšího, když tomu něco (hodně) chybělo. Napiš něco o tom tvojem kousku...
Napsal: úte 25.08.2015 18:44
od Rekin-e28
Je to tahle:
http://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/BMW- ... 28919.html
Pán je ochotný,posílal mi i nějaké fotky a i podle Vinka je to orig.6ti kvalt.
Prodejce je druhý majitel,auto je semtam orezlé,má špatnou spojku a nějaké prý otevřené výfuky..Jinak by tomu nemělo být nic.
Napsal: úte 25.08.2015 20:25
od vanaV8
Jo, na tuhle jsem myslel, když jsem psal o těch levnějších. Spojka se vyřeší za cca 1000 EUR - počítal bych raději i s výměnou setrvačníku. Pokud tomu nebude nic jiného a alespoň pár věcí vyměněných v poslední době (vodní pumpa, servo, podvozek, brzdy,...), dalo by se to považovat za výhodnou nabídku. Výfuky bych bral jako pozitivum

.
Napsal: úte 25.08.2015 23:01
od Rekin-e28
Výfuky bych asi taky nebral uplně jako špatné, spojkovou sadu můžu mít za cca.9tis. od Luku a setrvák za 17.Ale tak ten by se snad hned dělat nemusel.láká mě to,že to prodává druhý majitel takže by k tomu mohl mít i nějaké další papíry-manuály,servisku a víc než jen jeden klíč
Mám to k němu cca.600km..a tak nějak jsem se s ním předběžne domluvil na víkend ale pořád se nemůžu rozhodnout jesi mi rozumíš
Přecijenom to není 34ka kterejch je plnej bazoš za 20k žejo..
Ale vzhledem k cenám pěkných kousků by se na ní nemuselo alespon prodělat..
Napsal: stř 26.08.2015 06:30
od Perunwit
hele, nechci ti do toho kecat, ale dle mého si při nejhorším uděláš výlet.... a kolik takovejch víkendů si zabil a ještě zabiješ válením u bedny

)? Sežeň někoho s uspornym chrochtákem a nebude to hrozný ani na peníze.
Dej potom vědět.... E34 je moje srdcovka a už jich ubejvá... bude mít jisto jistě nějakou korozi, hlavně to chce posoudit, co se ještě vyplatí opravovat a co už ne....
Napsal: stř 26.08.2015 06:36
od vanaV8
Popravdě se i trochu divím, že ještě není pryč. Němci jsou po těchto autech taky žhaví.
Prodělání závisí právě na tom, kolik dalších věcí se bude muset dělat. Pokud jen spojka, tak bys snad mohl i vydělat. Ovšem pán se nezmiňuje o žádných investicích do vozu, takže to zákonitě začne teďka odcházet jedno po druhým.
Každopádně je to asi ojedinělá příležitost, jak si za relativně málo peněz vyzoušet 540!!
BTW. má to špéru nebo ASC?
Napsal: stř 26.08.2015 06:42
od vanaV8
Popravdě se i trochu divím, že ještě není pryč. Němci jsou po těchto autech taky žhaví.
Prodělání závisí právě na tom, kolik dalších věcí se bude muset dělat. Pokud jen spojka, tak bys snad mohl i vydělat. Ovšem pán se nezmiňuje o žádných investicích do vozu, takže to zákonitě začne teďka odcházet jedno po druhým.
Každopádně je to asi ojedinělá příležitost, jak si za relativně málo peněz vyzoušet 540!!
BTW. má to špéru nebo ASC?
Napsal: stř 26.08.2015 06:52
od Perunwit
bohužel pokud bude chtít aby mu to auto vydrželo a ne ho dolítat, bude třeba počítat s náklady možná stejnými, jako je kupní cena... a na sešrotování už je to dle mého zase drahý.
a jestli teď dobře vidim, tak ten levej zadní blatník a růžky dveří, všechno to pěkně kvete... zadní stěrač není, ale to chybí i na nových autech
