Stránka 1 z 4
Napsal: stř 19.08.2015 23:00
od Esguterjunge
Zdravím chlapi,
Mam dilema zda koupit v8 540i automat po faceliftu nebo jít do starší 545.
Roční nájezd cca 20 tisíc kilometrů dálnice, plyn bych asi neřešil pokud tam už nebude namontován. Spotřebu neřeším.
Zajímají mě zkušenosti a co v nich odchází kromě klasických vad.
Jezdil jsem dlouho na e60 530 diesel ale těch vad škoda psát.
Díky za info
Napsal: stř 19.08.2015 23:08
od M4we
Ahoj, je toho tu opravdu moc, co se týká těchto motorů. Zkus prohledat fórum. Obecně myslím, že proti 530d je N62 velký rozdíl.540 půjde sehnat po fl, takže bude rozhodně novější. Ale zas má menší výkon. Motory bych řekl, že jsou to naprosto identický a všechny mají společné problémy - trubka chladícího systému, tekoucí olej, gufera ventilů, vůle na vodní pumpě atd.
Fakt je tu toho mraky na čtení. Myslím, že každý ti řekne to samé. Já osobně bych asi spíš než 540/545 řešíl auto podle výbavy. 550 je cenově hodně jinde pořád.
Napsal: stř 19.08.2015 23:17
od Esguterjunge
Děkuju za odpověď,
Koukám a čtu jak idiot a už se mi to motá a už jsem i línej... jsem Koukal i na Forum pro 7er a celkem si chválí tu v8 je to stejnej motor jako v pětce.
Výbavu budu řešit a hodně protože v sociálce jezdit nechci a hlavně je to časem neprodejný.
Co smg převodovka ?
Napsal: čtv 20.08.2015 10:53
od M4we
Je to dobrý motor, určitě si zaslouží investice ve formě přetěsnění atd.
V8 atmosféra už bude brzy historií, takže já osobně nevím co po E60 koupím dál

Jediné co by snad ještě za něco mohlo stát je F10 535i. Ale jízdně bych si pohoršil.
SMG jsem se dřív bál, ale myslím že by to mohla být docela slušná volba, v 6er to bude určitě zajímavý. V e60 nevím. Asi záleží na co to auto chceš. Na denní ježdění a jízdu po měste bych smg nechtěl. A na letní víkendovku a na okruh bych raději koupil M5

Napsal: čtv 20.08.2015 16:55
od Jaris330D
Jenže M5 nekoupíš do 350 000 Kč.
Napsal: čtv 20.08.2015 18:02
od maxmin
Já bych bral určitě facelift. Jsou tam spousty drobností vychytaných oproti předfl. Hlavně v interieru, ale i celkově. A pokud možno rovnou 550i, 540i je celkem vzácnost. Teď mám 545i a další auto bude až tesla, nebo nějaké elektro. Diesly ani nějaké přeturbené malé benzíny nechci.
Kdybych e61 kupoval znovu a měl bych na to rozpočet, tak nějaký z posledních ročníků, který už má i nový cic a.t.d.
Napsal: čtv 20.08.2015 21:36
od mobilman
Zdravím souhlas s Maxminem zůstanu u 545i až z něj udělám veterána.

Napsal: čtv 20.08.2015 22:57
od Esguterjunge
Koukám po těch 550 i 540 a ceny jsou kolem 350 ti jediný co mě fakt sere je fakt , že i když je to v8 v super výbavě tak je bez m paketu a vypadá to zvenku hrozně.
Dodělat M5 bodykit bude šleha co..
Díky za postřehy a teď je na bazosi 550 benzin najeto 80 tisíc ale 3tí majitel bez knižní servisky. Z Prahy 9 neznáte ? Jinak bych upřednostnil asi na koupi Deutschland.
Jinak kromě obsahu o 0,5 - litr a samozřejmě vyššího výkonu předpokládám je auto stejný.
Proto chci e60 jelikož je to poslední benzin s v8 bez turba sehnat f10 v naftě není problem a koupit ho ale ja potrebuju spolehlivý auto a ne bejt furt na diagnostice a klepat se co zas odešlo .... nafty mam až po krk.
A co zima a led ? Musím si dávat hodně pozor ?
Napsal: pát 21.08.2015 07:01
od Filozof
si kup 750i 270KW a stejnej motor jako facefilt e60. Navíce méně poruchová a kdo jednou vyzkouší oboje auta pak už má velice rychle jasno.
Ta 7er ve výbavě je prostě někde jinde jako 5er.
Navíc cenově jsou na tom stejně vybavené a pěkné kolem 3-4kil.
Velkej článek je zde ...
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=106909
Napsal: pát 21.08.2015 09:08
od zzeli
Urcite vi, ze existuje rada 7er a jestli chce 5ku, tak ji ma mit. Nedrazdete to tady zase

Napsal: pát 21.08.2015 09:41
od Sweden
Moje rec,vzdycky kdyz nekdo hleda N62 v 5er tak to zacne nekdo smerovat do 7er pac prej za mene penez vice muziky

Napsal: pát 21.08.2015 09:41
od Sweden
Moje rec,vzdycky kdyz nekdo hleda N62 v 5er tak to zacne nekdo smerovat do 7er pac prej za mene penez vice muziky

Napsal: pát 21.08.2015 11:07
od Filozof
Tak at se každej podívá kolik se vybavených pěkných 550i nabízí ... moc jich nebude ...a kolik 750i či 750iL ...těch je už daleko více ... za stejné prachy ...
Asi tak. A vybavená e60ka a holota je opravdu jiné auto. Kdo to máte či jste měl zkušenost s oběma jako já jistě víte své.
Tak hodně štěstí při hledání 550i ve výbavě.
Napsal: pát 21.08.2015 11:38
od empeel
Esguterjunge píše:Koukám po těch 550 i 540 a ceny jsou kolem 350 ti jediný co mě fakt sere je fakt , že i když je to v8 v super výbavě tak je bez m paketu a vypadá to zvenku hrozně.
Díky za postřehy a teď je na bazosi 550 benzin najeto 80 tisíc ale 3tí majitel bez knižní servisky. Z Prahy 9 neznáte ? Jinak bych upřednostnil asi na koupi Deutschland.
Když dáš pěkný kola, tak i bez paketu to docela jde. A dodělat paket počítám kolem dvacky...teda myslím nárazníky a prahy
To auto na který se ptáš - viděl jsem majitele, a teda od něj bych nekoupil ani rohlik...No a to auto je v inzerci minimálně 3/4 roku.
Napsal: pát 21.08.2015 12:22
od Hanz
empeel píše:A dodělat paket počítám kolem dvacky...
dělal jsi to někdy? 30tis minimum
Napsal: pát 21.08.2015 12:49
od empeel
Nedělal, ale chystám se. No, 30 je taky pořád KOLEM dvacky ne? : ) Asi nejpodstatnější je za kolik seženeš díly.
Napsal: sob 22.08.2015 01:22
od Esguterjunge
Tak jsem hoši pročítal a pročítal odkaz kterej jste mi sem hodili...
Jsem těžce nahlodanej do 7er e65 (facelift ??) koukám na 740 a 750i .
Nějak mě ta pětka na dlouhý cesty přestala zajímat .
Německo trochu ve výbavě co myslíte - ale po třetím majiteli:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=1#
E60 měla původně řídit i manželka ale prej 20 Cm délky zvládne oproti pětce tak uvidíme. Poslední dobou si beztak myslim že to dřív odre nejakej zakomplexovanej zmr* nebo bez mozek .
(Dnes pani P nakládala s manželem K do Scénika kočárek idiotským způsoben až odreli kapotu a masku nový A7 tak jsem jim vynadal a je to ani nezajímalo a odjeli. Mít harpunu tak by šli do guláše. Frajera s Audi mi bylo líto )
Napsal: sob 22.08.2015 10:11
od empeel
Hlavně si tu sedmu nejdřív pořádně projeď než to koupíš. Já o ní taky uvažoval, ale pro mě je to pořád až mooc pojízdný obývák. E60 je ideální kompromis mezi 3 a 7. Můžeš si jet na pohůdku kloboukovou jízdu, nebo na to šlápneš a můžeš si užívat super podvozek a motor v zatáčkách. Momentálně nedám dopustit na 545i s DD.
Co se týká toho "článku" - ber ho s nadhledem. Autor je Jarax, který je známý jako bezvýhradný milovník E65 a stejně tak nepřítel všech E60. Navíc je v sekci 7er, takže se tam vyjadřují asi hlavně sedmičkáři.
Napsal: pon 24.08.2015 11:15
od Esguterjunge
To jsem si všimnul že je to zarytej sedmičkář určitě vyzkouším a projedu se v tom.
Pěti litr v e60 je docela Drahota a hodně faceliftovejch modelů má uvnitř starej knipl jak to ?
Napsal: pon 24.08.2015 13:03
od skoda105s
prechod z 545i na 550i prisel jeste pred faceliftem. Vsechny facelifty maj bud manual, star trek nebo sport radicku.