Stránka 1 z 1
Napsal: sob 08.08.2015 11:34
od tomasmedek
Ahoj,
jak jsem zjistil, nejsem zdaleka sám, kdo má prach (já dokonce jakousi šmouhu) za plexisklem, které kryje hlavní budíky.
Podle návodu zde jsem je vyklopil:
https://www.youtube.com/watch?v=bhzx6rlvfEI
Ale tím zatím končím, protože bych je musel úplně odpojit a vyndat z auta, abych se pustil do odvážné akce "zkusit to rozebrat a vyčistit". A proto se chci poradit:
1) mohu ty budíky bez obav odpojit? Nenas*ru si do bot? Nějaká ochrana, která pak auto znehybní? Nebo se vymažou nějaké registry a budu muset někam na přeprogramovávání apod.? Bojím, bojím.
2) je šance ty budíky vyndat bez sundání volantu? I když jsem ho sklonit na maximum, nepřipadá mi to reálné.
Díky všem za rady.
Napsal: sob 08.08.2015 12:27
od inspi1981
Volant co nejníž a nejdál a budíky se normálně vytáhnou. Nic si nerozhodíš, jen se ti smaže čas a vynuluje počítadlo
Napsal: sob 08.08.2015 19:25
od matiz
Ja nevim jestli bych to delal, pokud je auto v zaruce tak reklamace a pokud neni tak bych se spis snazil to prekousnout kvuli pripadnemu prodeji, jelikoz mam ten dojem ze abys je rozebral tak je potreba preziznout stitek, nebo odlepit a to bude nejspis nevratna operace. Nejspis, nikdy jsem to nedelal...
Napsal: ned 09.08.2015 13:10
od inspi1981
Štítek - pečeť je na zadním viku elektroniky. Přední plexisklo jde normálně oddělat
Napsal: ned 09.08.2015 18:54
od tomasmedek
Riskl jsem to. Jsou věci, které prostě nejdou ignorovat - jistě to znáte. A já se prostě nemohl dívat na ten bordel.
Každopádně auto není v záruce, takže jsem tu pečeť porušil. Je tam a je potřeba (alespoň v mám případě) jí porušit, protože aby se to sklo sundalo, je třeba povolit 4 šroubky, odjistit cca 5 záklapek a sundat celou obruč - vlastně celé to stínítko. Plexi je jeho součástí.
Nicméně jsi měl pravdu s tím, že odpojení nic nezpůsobilo. Jen vyresetování tripu a hodin.
A ještě rada pro ty, kdo se toho pustí také: NEDOTÝKEJTE SE NIČÍM té plochy kolem budíků. Jen to ofoukejte vzduchem. Je to zku*veně jemný materiál a jak na tom uděláte otisk, jste v háji. Já zkusil na místě, které není vidět měkký štěteček (nový, čistý) a i ten zanechával stopy. Bacha na to.
Napsal: ned 09.08.2015 21:09
od Dyx
doufam ze tohle nebudu muset nikdy resit...
mimochodem a pak predpokladam ze si ty rucicky budiku poradne promazal medem ktery tam mas vedle ve sklenici ??

Napsal: ned 09.08.2015 21:47
od tomasmedek
No jasný a ještě jsem to pak zakapal vteřiňáčkem
Nicméně přeji upřímně, ať to nemusíš řešit. Ale těch lidí, co to řeší je hodně. Dej do googlu "BMW F10 cluster dust" - hrozný historky. Hádky s prodejcema apod. Nebo tam týpkovi vlezla muška a umřela. Taky paráda

Napsal: pon 10.08.2015 20:44
od JaraX
no BMW s F10 ukazuje jak vyrobit shit, kde jsou ty časy kdy dělali kvalitní auta,
ted jsem tu měl jednu F11 535d, umřela vodní pumpa, mrknu do náhrady, nic kvalitního, ani Ruville, ani SKF, nic, jedina dostupná náhrada byla italská shita Saleri, to bych tam nikdy nedal, tak jsem šel do BMW a objednal origo pumpu, no a co mi nepřišlo, tradááá, BMW Saleri

sem čekal že po hodně nepovedé E60 vyjede kvalitnější E60 ale že bude F10 horší jsem nečekal, uvidíme co G3x