Stránka 1 z 1

Napsal: sob 11.07.2015 23:44
od TomasE60
Zdravím a chtěl bych požádat o radu ohledně hlášky z diagnostiky. Díky za každou radu. Dále se chci zeptat jak ovlivní chod motoru prasklé svody nebo těsnění pod svody. V prostoru svodů je cítit spálená nafta a jsou tam saze :o(

Tomáš

Hláška je: DDE 3FF0 DDE: Air - mass flow sensor - Ratio of calculated to measured air mass too high.
Air-mass flow sensor B1362_D56HFM

PS: co znamenají ty kódy? Díky moc.

Napsal: ned 12.07.2015 08:22
od TANN3R
Příliš velký rozdíl mezi předpokládaným a skutečným množstvím protékajícího vzduchu - asi ti váha vzduchu měří nesmysly. Nebo si zaslepil EGR?

Prasklé svody chod motoru neovlivní vůbec, leda až vletí úlomek do turba :D Dobře ti radím, vyměň si svody co nejdřív. Ten smrad spalin je pak cítit v interiéru a špatně se to dostává ven..

Napsal: pon 13.07.2015 10:01
od TomasE60
Díky za vyčerpávající info. EGR je tak jak byl.....není důvod proč zaslepovat.


T.

Napsal: pon 13.07.2015 16:14
od TANN3R
Důvod k zaslepení by určitě byl.. Při nejmenším s ohledem na bordel, který se díky němu usazuje v sání a pak jednou za čas proletí turbem. Proto na každém druhém autě píská turbo, min. za studena - omleté náběžné hrany na lopatkách.

Každopádně pokud se zaslepí a neupraví i sw, svítí porucha motoru právě kvůli nesrovnalostem v množství protékajícího vzduchu přes váhu.

Tvůj problém bude zřejmě v samotné váze, případně v nefunkčním egr, který může být stále zavřený = zaslepený.

Napsal: stř 15.07.2015 20:21
od Sonic
Jo turbo píská od omletých lopatek ale z toho že si koupíš vzduchovej filtr starline nebo ještě lépe KN. EGR fakt nemá vlív na lopatky turba. Proto že aby ti to ohoblovalo lopatky turba tak to 1) musí proběhnout spalováním a 2) ohoblovaný lopatky jsou na kompresorový straně turba a ne na výfukový. A ještě jeden tajnej tip. Bylo mi řečeno od lidí co se živí výrobou softwaru chiptuning atd. že po zaslepení EGR se velmi často přicpe DPF tudíž To to pouze tam kde není DPF. Sice mě osobně to příjde jako kravina ale vycházím z toho že s tim mají zkušenost a ne jednu... :wink:

Napsal: stř 15.07.2015 22:45
od TANN3R
S filtrem máš pravdu, ale věř, že "pískat" může i výfuková část turba.