Stránka 1 z 1
Napsal: pát 19.06.2015 09:35
od actcz
Ahoj všem,
potřebuji vyměnit jednotku motoru u BMW E39 TDS 1997, co, kromě jednotky (tu mám) k tomu budu potřebovat? Nějakej soft? Jak to potom nakóduju?
Díky Ady
Napsal: pát 19.06.2015 11:05
od matiz
Kdyz si vezmes jeste ews a klice nebudes potrebovat uz nic. Nebo sroubovak, pajeci stanici, programator a ews trvale vyradit. Pripadne jednotku poslat nekomu kdo ma ten sroubovak s pajeci stanici a programator -))))) Cenove to vyjde asi tak na stejno...
Napsal: úte 23.06.2015 09:39
od actcz
Díky, funguje to...
Napsal: pát 26.06.2015 18:10
od Jaro1994
platí to samé i u benzínu ? z 523i 125KW na 525i 141KW
Dik
Napsal: sob 25.07.2015 13:52
od calif
Hej, počkej

jak je to polopaticky? proč ty věci? jaký
ews? to je něco jako imobilizer ne?
Budu to měnit u e38, jednotka nekomunikuje s diagnostikou... novou jednotku budu mít, jaký je postup? ja myslel že ji vyndam, dam novou, připojím na diag a nakoduju.....
Napsal: sob 25.07.2015 15:51
od inspi1981
Pokud budeš mít novou z BMW na tvůj VIN, tak ano
Napsal: sob 25.07.2015 16:20
od calif
tak to je samozřejmě scifi.... jasně že vymontovanou z jinýho auta....
Napsal: ned 26.07.2015 10:37
od inspi1981
Tak to musíš udělat tak, jak psal Matiz. Jinak to bude sci-fi
Napsal: ned 26.07.2015 18:17
od calif
díky za pomoc....
Napsal: ned 26.07.2015 19:28
od Fx
Jde i přepsat ISN v EWS tak, aby to pobralo i tvou původní jednotku EWS s tvýma klíčema. Jakmile totiž vyměníš i EWS, tak jediná šance na nový klíč je u lidí jako jsem já, kteří to dělají podle jednotky. V BMW přijde klíč pro auto ve stavu, v jakým vyjelo z fabriky.
Co za rok výroby je ta E38?
-------------------------------------
Jaro: Z 523i na 525i u E39 nejde jen o jednotku, ty motory jsou dost rozdílné!!! Plus by záleželo na roku výroby té 523i...
Napsal: ned 26.07.2015 22:23
od calif
Zdravím FX... mám ročník 94, ten první, tam je nějaké jednoduché EWS, jednotka kterou bych mohl mít je z ročníku 95, taky z e38 730i.
Mám měněnou spínačku, protože ze všech klíčů co mám mi do zapalováni pasuje jen jeden....nejde mi diagnostika, jednotka nekomunikuje, prý to vypadá že se v tom někdo vrtal tak aby na sebe jednotka nic nemohla říct....bylo mi doporučeno sehnat jinou jednotku...
Napsal: ned 26.07.2015 23:14
od patrikE39
to FX: bych se chtěl zeptat .. na e39 tds rok 96/97 mi od toho drátku (snímač na imo) co je omotaný kolem spinačky vedou tenké káblíky do krabičky která pohozená nad tím plastem co je nad nohama řidiče a od té krabičky vedou další drátky někam dál k jednotce.. jde ta krabička nějak vyřadit? v zimě mi imo blbnul tak že někdy vubec nesejmul čip z klíče a nepustilo to naftu a ani nešel start.. díky
Napsal: pon 27.07.2015 07:32
od Fx
calif: 1994 je úplně bez EWS, resp. je tam EWS1, což je jen vícevstupové relé, které hlídá, jestli bylo odemčeno centrálem a na základě toho (ne)spouští startér. Jednotka z 1/95 a výše je EWS2, takže bys EWS musel buď zrušit, nebo dozapojit. Osobně si ale myslím, že je to "rukama" a lezou do toho přes OBD protokol a měli by do toho lézt přes ADS. Jakou mají diagnostiku?
patrik: E39 96/97 - podle popisu jde o E39 mezi 1995 a 2/1997 s EWS2. Krabička nad nohama je T/R modul, který jednotce EWS2 (za kastlíkem) překládá data z analogu na digitál. Pokud to blblo, zaměřil bych se na snímací kroužek a T/R modul, případně to mohla způsobovat i slabší baterka (čip se snímá indukcí). Kroužek ani T/R modul není kódovaný a lze vyzkoušet z jiného auta. Pozor na o-kroužek pod snímacím kroužkem, nesmí být vodivý! Auta do 11/1995 měla kroužek vodivý a byla na to i svolávací akce. Mohlo dojít ke zkratu cívky a tím k problémům s imobilizérem.
Napsal: pon 27.07.2015 16:27
od patrikE39
no ono právě když to blblo tak sem sundal plast pdo volantem a ten snímací kroužek jsem potáhl co nejvíc ke klíčku a už to pak šlo... tak nevim právě co si o tom myslet
Napsal: pon 27.07.2015 16:32
od Fx
Co máš za klíč?
Napsal: pon 27.07.2015 19:01
od calif
FX - rád bych se stavil přímo u tebe. Máš SZ , díky.