Stránka 1 z 1

Napsal: sob 13.06.2015 11:14
od basspatrick
Zdravím, asi 3 dny zpět se ozval divný zvuk z nádrže, dva dny potom špatně ukazoval dojezd a další den jsem zůstal viset u cesty, začlo to škubáním až to chcíplo a nešlo nastartovat. Poslechem čerpadlo netlačí. Mám 525i 2003, bude to nejspíš čerpadlo že? Prosím o rady jaké koupit a na co si dát bacha při výměně, a asi nebude zlé rovnou udělat i palivový filtr že? Díky

Napsal: sob 13.06.2015 12:48
od starML
Palivový filtr je součástí čerpadla v nádrži. Tohle čerpadlo by Ti nepomohlo? http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 36#1361036

Napsal: ned 14.06.2015 16:43
od basspatrick
Jsem se nezmínil že mám e39 ne e60... Takže nepomohlo a pokud se nepletu u e39 je palivový filtr pod řidičem ne?

Napsal: ned 14.06.2015 16:53
od starML
To máš pravdu, je to na e60. E39 mne nanapadla, i když ji máš na fotce vedle nicku. :D

Napsal: pon 15.06.2015 20:25
od basspatrick
Potřebuju radu, věřím že vás to tu dělalo plno, zítra mi přijde z kelly nové palivové čerpadlo ale jen čistě čerpadlo, na youtube je plno videí jak to mění na e39-tkách... Ale! Celé včetně té plastové formy kolem... Popravdě to i vypadá že to samotné čerpadlo je zalisované v tom plastu, dejte prośm vědět zda to někdo dělal diky moc

Napsal: stř 29.07.2015 12:16
od petr269
Zdravím,
řešil jsem podobný problém u nafty. V nádrži cca 10l a auto nejdříve zhaslo, ale nastartoval jsem a ujel cca 2,5km potom znova. Poslechem bylo slyšet, že se natlakovává dlouho a jakoby přisávalo vzduch ( jako když brčkem ze skleničky zbytek nápoje ) . Tak se čerpadlo vyměnilo za nové neorigo a dobrý.
Jenže se mi potom stalo, že jsem někam jel a nádrž ukazovala cca 15l a dojezd cca 190km. Ujel jsem cca 20km a dobrý. odtud jsem jel zpět těch cca 20km a po cca 12km se dojezd zmenšil na 49km a rozsvítila se rezerva. A když jsem chtěl jet dál po nějaké chvilce, tak se nic nezměnilo a cestou k benzínce, pro jistotu, cca 1,5km to chcíplo. Naštěstí to ještě naskočilo a dojel. Vzal 10l a dobrý.

Takže přemýšlím, kde je chyba a jestli by to nemohlo být ještě to sací PN 16146753982

Napsal: čtv 30.07.2015 00:03
od tee-jay
starML píše:Palivový filtr je součástí čerpadla v nádrži.
Myslím, že tohle nakonec nebude tak úplně pravda. Už jsme to spolu řešili tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=30

Ale dohledal jsem DYI výměnu filtru, ve fóru je psáno, že filtr je na straně za řidičem, čerpadlo na straně za spolujezdcem:
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... filter-DYI

A tomu by i odpovídalo označení v ETK:
"Fuel filter with fuel level sensor, left" vs.
"Delivery unit with in-tank pump, right"
...a pak taky to, že mi to v ACR BMW nacenili každé samostatně. :-)