Stránka 1 z 5

Napsal: sob 30.05.2015 22:47
od sedyvlk6
Ahoj řeším opravdu záhadu. Mám E61 160kw manuál. Při venkovní teplotě 13 až cca 18 stupňů mi auto při konstantní jízdě v rozmezí 1400 až 2000 ot\min škube jak kdyby mi docházela nafta. Byl jsem už na 3 různých diagnostikách ale nic nebylo zjištěno. vstřiky v pořádku, tlak na naftě taky a to samé i turbo. Neměl někdo stejný problém který se mu povedl vyřešit? Váha? Podtlakové hadice? Díky za případné rady je to boj :roll:

Napsal: ned 31.05.2015 08:02
od mika_hakkinen
Co hzavici svicky? Motor si muze prave jeste pri teto venkovni teplote prihzavovat. Mozna je to uplne offtopic.

Napsal: ned 31.05.2015 10:27
od sedyvlk6
mika_hakkinen píše:Co hzavici svicky? Motor si muze prave jeste pri teto venkovni teplote prihzavovat. Mozna je to uplne offtopic.
Ne s těmi to nemá nic společného

Napsal: ned 31.05.2015 10:34
od mika_hakkinen
Tak proces hzaveni nekonci nastartovanim motoru. Tim hzavenim to kompenzuje ruzne dotonace a nepravidelne chody motoru.

Napsal: ned 31.05.2015 12:06
od mi00wa
EGR ventil ?

Napsal: ned 31.05.2015 13:57
od sedyvlk6
mi00wa píše:EGR ventil ?
novej egr, nová jednotka žhavení, klapky venku, zaslepenej podtlak, auto to zacálo dělat cca před měsícem co mě prostě zaráží že je to je při určité venkovní teplotě

Napsal: ned 31.05.2015 14:02
od TANN3R
Ruzny škbání a cukání bych hledal spíš v palivu. Při ztrátě podtlaku případně plnícího tlaku nic škubat nebude, prostě nebude výkon.

Spíš mě zaujala tvá jistota, že máš vstřiky v pořádku. Doufám že to nebereš jen podle korekčních hodnot?

Napsal: ned 31.05.2015 18:51
od sedyvlk6
TANN3R píše:Ruzny škbání a cukání bych hledal spíš v palivu. Při ztrátě podtlaku případně plnícího tlaku nic škubat nebude, prostě nebude výkon.

Spíš mě zaujala tvá jistota, že máš vstřiky v pořádku. Doufám že to nebereš jen podle korekčních hodnot?
Beru ven jsem je nevyndaval ale vstřiky by to dělali při jakékoliv teplotě a né jen mezi cca 13 -18 stupni a jen určitém rozmezí otáček ne?

Napsal: ned 31.05.2015 19:46
od Teddy
zkus odpojit váhu a zaslepit EGR.
mě se taky auto chovalo divně. divně reagovalo na plyn, byly tam díry atd. po zaslepení EGR šlapalo jak vyměněný.

Napsal: ned 31.05.2015 19:55
od Honza325
Zkus si od někoho půjčit jinou váhu vzduchu

Napsal: ned 31.05.2015 20:49
od sedyvlk6
Váhou budu muset začít jelikož to mi příjde jako nejpravděpodobnější příčina když je to ve spojitosti s teplotou vzduchu. Jinak ty korekce mám 0,3 0,2 0,4 0,3 1,2 0,4 a prý je to ještě v pohodě je zam prý tolerance 2 nebo 2,5 ale stejně být to vstřiky tak to bude blbnout pořád. EGR mám zaslepenej.

Napsal: ned 31.05.2015 21:49
od Teddy
váhu tu mam. měnil jsem jí zbytečně. :( tak kdybys chtěl...

Napsal: ned 31.05.2015 22:13
od sedyvlk6
Teddy píše:váhu tu mam. měnil jsem jí zbytečně. :( tak kdybys chtěl...
cena? klidně SZ ale nabídky už nějaké mám

Napsal: ned 31.05.2015 22:27
od Teddy
Jestli jí chceš, tak si jí nejdřív vyzkoušej. Jestli to tim bude, tak se pak nějak domluvíme.... na lahvový ceně. :wink:
Jsem z Benátek. Jezdim do Kolína a do Zruče n/s a manželka do Odolenky, tak ti jí můžeme někam přivézt.

Napsal: ned 31.05.2015 22:30
od sedyvlk6
Teddy píše:Jestli jí chceš, tak si jí nejdřív vyzkoušej. Jestli to tim bude, tak se pak nějak domluvíme.... na lahvový ceně. :wink:
Jsem z Benátek. Jezdim do Kolína a do Zruče n/s a manželka do Odolenky, tak ti jí můžeme někam přivézt.
já jsem s Plzně ale poštovný bych zaplatil a pak i ten zbytek pokud to bude fakt váhou.

Napsal: ned 31.05.2015 23:23
od TANN3R
sedyvlk6 píše:Váhou budu muset začít jelikož to mi příjde jako nejpravděpodobnější příčina když je to ve spojitosti s teplotou vzduchu. Jinak ty korekce mám 0,3 0,2 0,4 0,3 1,2 0,4 a prý je to ještě v pohodě je zam prý tolerance 2 nebo 2,5 ale stejně být to vstřiky tak to bude blbnout pořád. EGR mám zaslepenej.
Ja si taky myslím, že s tím vstřiky nebudou mít nic společného, jen mě zajímalo, kde bereš tu jistotu :).

Stejně po netu nejde poradit, když si každý vyloží "škubání" po svém. Je rozdíl, jestli auto střídavě ztrácí výkon, vybruje, nebo třeba jakoby kope když v určitém režimu vynechává některý válec..

Napsal: ned 31.05.2015 23:50
od sedyvlk6
TANN3R píše:
sedyvlk6 píše:Váhou budu muset začít jelikož to mi příjde jako nejpravděpodobnější příčina když je to ve spojitosti s teplotou vzduchu. Jinak ty korekce mám 0,3 0,2 0,4 0,3 1,2 0,4 a prý je to ještě v pohodě je zam prý tolerance 2 nebo 2,5 ale stejně být to vstřiky tak to bude blbnout pořád. EGR mám zaslepenej.
Ja si taky myslím, že s tím vstřiky nebudou mít nic společného, jen mě zajímalo, kde bereš tu jistotu :).

Stejně po netu nejde poradit, když si každý vyloží "škubání" po svém. Je rozdíl, jestli auto střídavě ztrácí výkon, vybruje, nebo třeba jakoby kope když v určitém režimu vynechává některý válec..
Je to spíš vynechávání nebo kopání :(

Napsal: pon 01.06.2015 08:30
od Teddy
Netušil jsem, že o tu váhu bude takovej zájem.
Už je pryč.

Napsal: pon 01.06.2015 09:24
od sedyvlk6
Teddy píše:Netušil jsem, že o tu váhu bude takovej zájem.
Už je pryč.
V pohodě budu shánět dál :D

Napsal: pon 01.06.2015 11:36
od Teddy
a to jsem jí původně chtěl po prodeji auta vyhodit. Teď mam doma alespoň lahvinku domácí hruškovice. :)