Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 21.05.2015 18:59
od bekkingcz
Zdravim, ze spoda na sani cumi curo a vypada, ze by z toho mela vest nejaka hadice, ale nevim kam. Zadnou volnou hadicku jinak nikde nemam. Nasel jsem zde, ze by melo byt cudlo tlaku sani primo na sani, ale to u meho neni. Je to rok 97 touring. Auto v nizkych otackach jede jako dieslova felcka.
Napsal: čtv 21.05.2015 19:43
od bekkingcz
jeste jsem objevil zpuchrelou hadicku co vede od praveho silentbloku motoru, ale na tu se vrhnu az zitra.......
Kdyby nekdo vedel kam ma vest ta hadicka z predchoziho prispevku, tak budu strasne rad. Auto mam po tatovi a asi bez ni jezdil i on

Predem diky, kdyby nekdo vedel!
Napsal: čtv 21.05.2015 21:00
od patrikE39
vypadá to jako na ten snímač tlaku v sání.... ten snímač je vedle palivového filtru.. taková kostička a vede do ní konektor se třeba pinama... a dole na té kostičce je taky takovýto sosák na hadičku
Napsal: čtv 21.05.2015 21:04
od bekkingcz
no jasně, ale těch čidel tam je asi 4, nebo 5 a všechny jsou zapojený. Du to vyfotit

snad bude ještě něco vidět.
Napsal: čtv 21.05.2015 21:39
od bekkingcz
....
Napsal: čtv 21.05.2015 21:42
od bekkingcz
Napsal: čtv 21.05.2015 21:58
od patrikE39
čidlo je tam jen jedno takové jak ti popisuju.. ostaní jsou jen ventilky... na třetí fotce ta kostka v pravo vedle filtru... zespodu do ní vede jen jedna hadička a to je právě ta ze sání
http://autodily.mjauto.cz/_imp/facet/ob ... 103029.JPG
Napsal: čtv 21.05.2015 22:36
od bekkingcz
Aha, díky. Byl jsem se hned podívat, ale mám to zapojený jinak. Do sání fakt nic nevede. Na fotce je vidět ta opletená hadička, která vede z toho snímače a vede přes ten minifiltr do takového válečku, asi ventil, který je vidět na druhé fotce ze shora. Díky za pomoc.
https://drive.google.com/file/d/0B4VE-H ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B4VE-H ... sp=sharing
Napsal: čtv 21.05.2015 22:50
od patrikE39
no tak to máš špatně... hadičku z toho snímače tlaku zapoj do sání
.. před filtrem je jeden elektriky ventilek s hadičkama na silembloky motoru a druhý na ovládní klapek chladiče... no a za filtrem vedle toho snímače tlaku je ventil který ovládá zase EGR ....
Napsal: čtv 21.05.2015 23:02
od bekkingcz
Skvělý, zítra to prolezu. Ještě jednou díky

Napsal: čtv 21.05.2015 23:10
od bekkingcz
Vlastně co zapojím na to čůro na tom ventilku pro egr-jsou na něm celkem 3 vývody. Asi to zaslepim?

Napsal: pát 22.05.2015 00:02
od satvik
Je znát nějaká změna po správném zapojení ?

Napsal: pát 22.05.2015 06:30
od bekkingcz
Poreferuju dnes vecer, nebo zitra. Vcera uz bylo pozde.
Napsal: sob 23.05.2015 12:13
od bekkingcz
NA OBRÁZKU NÍŽE JE ŠPATNĚ ZAPOJENÁ HADIČKA OZNAČENA MODŘE
Zdravím, takhle to mám zapojený. Jdu na oběd a potom na to přepojení a výměnu hadiček.
Napsal: sob 23.05.2015 16:27
od bekkingcz
Tak je to zapojeny jak ma byt (teda nevim co s tim jednim volnym modrym koncem ) a vymenil jsem podtlakovy hadice. Zmena ve vykonu v nizkych otackach zadna, ale prijde mi ze motor jde vic hladce. Kdyz jsem dojizdel na neutral tak se motor chvel az to klepalo s radici pakou, tohle to uz nedela. Kdyby nekdo vedel co s tim volnym koncem,tak dejte vedet.
Resim teda dal, ma nekdo nejakej napad? Nekde jsem cetl, ze kdyz seslapnu plyn na podlahu, tak by ekonomer mel jit na max, ale me ukazuje kolem 10-12L pri otackach do 2000, potom se zacne tocit turbo a s tim stoupa spotreba.
Napsal: úte 26.05.2015 23:03
od satvik
Ten podtlak a ostatni na obrazku mam stejně zapojený jako ty, auto jede dobře bez nejakych prodlev a ztrat vykonu, vaha je snad ok, kdyz ji vypojim jede to o dost hure ale i tak auto nechce jet vice jak 200km/hod, vubec to neresim,pac stejne na to nejsem a ani na to nejsou tady cesty, spis me zajima proc, chip od diesltechnik to o dost zvedl hlavne kroutak pocitove to jed fakt lepe ale Vmac beze zmen...jeste co trosku mi prijde ze by mohlo byt lepsi tak pri rozjezdu trosku motor jakoby ma lehke zavahani, nejde hned za plynem ale to uz je mala vec, celkove to jede velmi dobre na TDS, jeste doplnim ze dávku paliva na Live datech mam kolem 5.5 a předvstřik také nastaven, čerpadlo po přetěsnění..
Napsal: stř 27.05.2015 07:15
od bekkingcz
Zdravím, upravil jsem výše ten příspěvek s fotkou, tak aby bylo jasné, že to je špatné zapojení. Teď nevím jestli to máš přesně podle fota, nebo ne?

Je tam špatně zapojená ta modrě označená hadička. Ta hadička má být zapojená Z čidla tlaku DO sani, ale teď mi nikam nevede druhý konec té modré hadičky co vede z toho ventilu pro ovladání egr ventilu - tedy z toho ventilu co ovládá egr ventil vede hadička, která má na konci ten plast.filtřík a neni nikam dál zapojená.
Proto se ptám ještě jednou, jestli je to takhle s tou modrou hadičkou správně? Děkuju za odpovědi
Jinak jsem se včera dostal až k turbu, ale je tam přístup na h...no. Prosím někoho o radu, jestli se dá s tou tyčkou na turbu hýbat, popřípadě jestli se s tyčkou dá hýbat po odpojení té hadičky co vede z turba do té baňky z které vede ta tyčka? Já s ní nepohnul ani kleštěma. Viděl jsem na netu video, ale s Nissanem jak s tou tyčkou normálně hýbe, i když měl vše zapojené, tak podle toho soudím, že ten obtok turba ( wastegate ) je zaseknutý a asi v pootevřené poloze a turbo tedy spíná později. Prosím o opravu, jestli se pletu - dnes po práci bych to už chtěl složit
Ještě mám v plánu udělat evrymod, ale až budu vědět, že ostatní věci jsou v pořádku...
Všem děkuji za rady!!
Napsal: stř 27.05.2015 20:20
od bekkingcz
Prosim Vas, nikdo neporadi kam ma vest ta 3.hadicka z toho ventilu pro ovladani egr ventilu?
1. Vede do hlavni podtlakove hadice
2. Vede do egr ventilu
3. ????????
Mam na te 3.na konci plast filtrik, ale neni nikam zapojena. Je to spravne?
Dekuji

Napsal: stř 27.05.2015 21:52
od patrikE39
u té cívky na EGR ... přívod z vývěvy, hadičku z samotnému egr a ta poslení je přes filtřík do atmosféry... vývěva tama nasává vzduch když neni EGR aktivní.
Napsal: čtv 28.05.2015 06:41
od bekkingcz
Moc diky!!

Ted vim, ze ten podtlak mam spravne
Vcera jsem na turbu odpojil tahlo od wastegate a s tou klickou co cumi ven z turba slo krasne hybat a pekne ta klapka cinkala jak dosedala, z toho usuzuju, ze je v poradku. K tomu turbu se skoro neda dostat
Jeste mam doma nahradni cidlo tlaku, tak zkusim jeste vymenit tohle, protoze jsem ho loni v lete menil (koupeno na vraku, takze funkcnost nejista) , ale kdyz jsem mel podtlak celou dobu spatne zapojeny, tak to nemohlo mit vliv
