Stránka 1 z 1

Napsal: pon 04.05.2015 17:25
od Ladinvwcz
Zdar chlapi, mam problem se svojí 39kou

Rano jsem skocil do studeneho auta a dojel do prace. Pak po devíti hodinach opet nastartoval a odjel. Dojel s ohratym motorem k nakupaku , zaparkoval byl cca deset minut pryc a pak uz nenatartoval. Nechal jsem auto vystydnout cca 3 hodiny a stejne nenastartoval. Druhy den skusil odpojit baterku a stejne nic. Motor točí ale nechytne. Nafty mam dost! A i na liste je nafta. Skousel jsem obejit imobilizér ale stejne nic. S diagnostikou to nekomunikuje a zadna pojistka praskla neni.
Nenapada nekoho co stim?

Napsal: stř 06.05.2015 07:04
od Cert
je slyšet po zapnutí 2.polohy klíčku středotlaké čerpadlo pod řidičem? A když jo, tak stejně nemusí dávat požadovaný tlak a jednotka motoru nedovolí start.

Napsal: stř 06.05.2015 19:39
od Butchi
Měl jsem to samé... Normálně jsem jezdil, zaparkoval a pak už nic...
Točil, ale nechytl...

Rovnou jsem koupil čerpadlo, co je v místě pod sedačkou řidiče a bylo... Už před tím jsem o tom problému několikrát četl na netu a 2x pár dní před tím se mi stalo, že jsem auto nevytočil nad 2500ot, takže mi bylo jasné hned, že je to čerpadlo...

Napsal: čtv 07.05.2015 20:49
od Ladinvwcz
auto po diagnostice, a vypadá to na čerpadlo pod sedačkou řidiče. Sice kvůli baterce nebyl test 100% ale před úplný umřením baterie diagnostika ukázala že středový čerpadlo čili to pod sedačkou řidiče dává 50bar místo 470bar

Napsal: úte 12.05.2015 20:42
od karelicekB
měl jsem podobný problém bouchnul sem zespodu do podlahy pod ridicem a slysel jsem jak se cerpadlo rozjelo, ale casem bylo uz na vymenu. nemate nekdo zkusenosti s primesima do paliva ktere by meli vycistit cely palivový system?

Napsal: stř 13.05.2015 19:52
od Cert
počkej, to máš nějaký popletený....středotlaké čerpadlo pod řidičem musí tlačit alespoň 3,5baru...žádných 50, natož 470 barů 8O