Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.04.2015 14:56
od sklenus
ahojte klubáci, skúšal som hľadať ale nič, čo by som potreboval som nanešiel

elektromagnety vo vstrekovačoch 135kw sú spušťané klasicky 12V ? vzhľadom na hrúbku káblov, ktoré k nim vedú by som si to aj myslel

mám v pláne preventívne vybrať vstrekovače zo svojej 135kw verzie, nechať ich vyčistiť u kamaráta v zlatníckej ultrazvukovej čističke a potom by som ich rád prepláchol zmesou nafty s VIF-om, teda otvoriť magnety stálymi 12V a prepláchnuť vysokotlakým čerpadlo z podlahy pod vodičom - cca 8bar tlaku

jedná sa mi o názor ľudí, či to má význam, prípadne či to už niekto skúšal, nech si zbytočne neodprasím všetky kusy vstrekovačov

motor beží normálne, len ma to láka skusiť keď mám možnosť :D

Napsal: úte 21.04.2015 18:06
od Foldas
jak se říká když to funguje tak do toho NEMRDEJ

Napsal: čtv 23.04.2015 22:26
od DaweTDS
Přesně tak. Jezdi a řeš to až to nepojede. Já tu asi před rokem dal fotku lahvičkovýho testu a jeden vstřik propouštěl o něco více než ostatní. Ďáblík mi v hlavě říkal, vymontuj ho , oprav to... ale Anděl říkal nic nedělej dokud to jezdí, startuje atd. A tak už přes rok jezdím a pořád to šlape.

Napsal: ned 26.04.2015 09:10
od sklenus
jasné díky za rady, von z hlavy pojdu isto, budem dávať nové medené tesnenia a takisto O-krúžky pre utesnenie, ale radšej ich teda nechám behať tak ako doteraz

s tým čúrajúcim vstrekom bacha, sleduj si to, hlavne pri tvojich úpravách, zažil som už pár prepálených piestov, dokonca v jednom uthlo ojnicu a prerazila blok ale touž boli extrémy