Stránka 1 z 1
Napsal: úte 14.04.2015 22:48
od JPK
Má někdo a pučil by stahovák - třeba něco takového?
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... ND-Touring
Nebo umí to někdo vyměnit "za pár"??
Napsal: stř 15.04.2015 22:49
od tim-rc
není potřeba, stačí dva hevery a gola. Ořech se dá mezi siláč a kastli a heverem zatlačí...
Napsal: čtv 16.04.2015 16:21
od luk0132
Tak tak.ja to jeste nahral plamenem a za dve hodky bylo hotovo
Napsal: ned 19.04.2015 14:27
od rzich
tim-rc píše:není potřeba, stačí dva hevery a gola. Ořech se dá mezi siláč a kastli a heverem zatlačí...
Mame nejaky detailnejsi navod?
Napsal: ned 19.04.2015 15:17
od maxmin
Stahovak mám, budu rad když někomu poslouží. Odkud jsi? Bydlím u českého Těšína
Napsal: ned 19.04.2015 19:59
od Honza325
Jak moc se liší od stahováku na E61? Ty siláče maji trochu jiný rozměry pokud vim.A nebyl by takhle na prodej?

Napsal: ned 19.04.2015 20:28
od Lucifer
Umím výměnu
karlovarský kraj
Napsal: ned 19.04.2015 20:29
od maxmin
Moc se neliší. Nemám originál! Mi ho udělal soused ještě na mou e39, tam jsou ty silentbloky větší. Ale na e61 jsme je s tím taky zvládli vyměnit. Rád ho prodám, jen mi překáží v garáži, ale je mi líto ho vyhodit

Do středy budu pryč, pak ho můžu vyfotit a prodat když mi za to nabídnete něco rozumného ať se mi vyplatí to jít zabalit a poslat

Napsal: ned 19.04.2015 20:52
od Honza325
Tajně jsem doufal,že se Ti někde podařilo ukořistit ten autorizáckej
Nicméně budu rád,když mi změříš ten průměr a vyblejskneš,až budeš zpět. Porovnal bych to s rozmérama nových siláčů.. Do SZ posílám muj mail...
Díkec
Napsal: ned 19.04.2015 21:21
od JPK
Díky za odpovědi, jinak jsem z Prahy, tak Český Těšín je poněkud z ruky...
Ještě mám dotaz jak je to s kvalitou jednotlivých Silentblocků.
jeden mechaniki, u kterého jsem měl auto před pár dny na heveru mi říkal, že smysl mají jen originál nebo Lemförder, že všechno ostatní nestojí za nic a po roce to budu měnit znovu.
U jiných aut (Subaru, Honda, Nissan) jsem se s tím nesetkal, tam jsem prostě koupil silentblocky a vyměnil a byl klid...
Jaká je tedy pravda??
Napsal: ned 19.04.2015 21:27
od maxmin
Já měl více e39, na jednu jsem dával meyle HD, ty byly určitě bez problémů., zadek krásně zpevnil.
Pak na bráchovou jsme dali noname a připadaly mi docela měké i když chyba možná byla jinde.
Až budu silentbloky měnit příště, tak zkusím polyuretanové. Podle toho co o nich píšou, tak vydrží více, podvozek krásně zpevní, ale pořád dobře tlumí rázy.
https://www.google.cz/search?q=e39+poly ... B550%3B441
Napsal: ned 19.04.2015 21:34
od JPK
na PU silentblocky (myslím, že Powerflex) jsem už taky koukal, ale děsí mě informace, že s nimi je zadek pevnější a tvrdší. Já mám v autě sportovní podvozek z továrny a měchy a už teď je to na můj vkus tvrdé jako prase - do zatáčky fajn, ale když vezmu příčnou čáru na vozovce, retardér nebo něco takového, tak to poskočí a drncné (jako to kdysi dělal Škoda Favorit)
Mám celkem strach, co by se stalo, dát tam ještě tvrdší Silentblocky...
Napsal: ned 19.04.2015 21:55
od bibikuba
taky mám origo sportovní podvozek a ještě na měchách...K tomu 17 kola a je to mazec,komfort teda nic moc

Koukal jsem taky na polyuretanové siláče,cena tuším někde kolem 1 500kč za kus.Otázka je ,co tomu auto řekne

Napsal: ned 19.04.2015 22:07
od JPK
Souhlas, mám podobné pocity jako bibikuba.
...jinak aniž bych chtěl nějak rýpat do zdejší komunity - tuhle e39 mám teprve asi tři týdny. Stále ještě mi před domem stojí Subaru Legacy Sedan, rv99, 2,5l boxer, trvalá čtyřkolka 50:50 - mechanická s mezinápravovým diferákem a spojkou, 125kW, váha cca 1.375kg. To auto sedí do zatáček jak přibité, ale na příčných nerovnostech se mi zdálo tvrdé. Ovšem ve srovnání s e39 co teď mám je to stále ještě krásné pohodlíčko.

Napsal: ned 19.04.2015 22:27
od maxmin
Bibikubo, je, ty mas ještě mou bývalou 530d? Mě první bmw, doufám ze je v pořádku, rad na to vzpomínám. Na tohle auto jsem osobně dával ty silentbloky meyle hd.