Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 09.04.2015 21:17
od Bensche
Mam takovy problem.Uchazel me pravy mech.Ktery jsem vymenil za novy.A ted vznikl problem,ze zadni naprava me prijde tvrda po prejeti ktere koliv nerovnosti.Zadni naprava se zatrese zaskace a oddskoci.A od.100kmh do 120kmh se zadni naprava dost neprijemne třese.Kola pneu vse je v poradku.Nevim si rady.Diky za odpovedi.

Napsal: pát 10.04.2015 11:31
od Bensche
Nikdo nic?

Napsal: pát 10.04.2015 13:44
od THe_KbK
pokud vím, tak se po výměně měchů, musí nastavit výška vozidla přes diagnostiku.

Napsal: pát 10.04.2015 14:21
od Bensche
To jsem se tady,taky docetl.Ale byli tam nazory,ze se to dosteluje samo.Tak nevim.A kdyz jaka to umi udelat diagnostika?Jestli to.teda.jde.

Napsal: pát 10.04.2015 14:24
od THe_KbK
TAK to už nevím. Někoho zdatnýho s diagnostikou musíš sehnat.

Napsal: pát 10.04.2015 14:47
od Foldas
uděláš to inpou. Odkuď jsi?

Napsal: pát 10.04.2015 15:08
od RomanM3
než to začneš štelovat, tak jednoduše změř vzdálenost střed kola - blatník. mělo by to být asi 36cm, jestli si to dobře pamatuju? kdyžtak mě někdo opravte nebo to pohledej.
dále, pokud je měch nový, možná je tužší a tudíž pokud tam máš starý tlumiče tak už to nefunguje dobře. nemůže to být tím? že ten nový měch je tužší a tedy se chová jako tvrdší pružina a ten tlumič už ho nestíhá tlumit, pue je už starej? z toho by ale koukala výměna tlumičů....

Napsal: pát 10.04.2015 15:09
od Bensche
Jsem od Plzne.Ale mohu klidne nekam dojet.Dneska jdu na stk.Tak necham prokontrolovat zadni napravu a ulozeni jak.na tom je.Jestli.to nedela naprava.

Napsal: pát 10.04.2015 15:30
od RomanM3
doporučuju na tu kontrolu zvednout na zvedáku auto a vypustit tlak z měchů.
my jsme taky hledali jak blbci a nikde nic ani páčidlem a pak jsem se už nasral koupil sadu na celou nápravu a při tom jsem musel měchy vypustit a hle: vůle jak prase v dolních kuláčích na obou stranách a horní ramena tak nic moc...
ještě mě napdalo, ty jsi měnil je jeden měch?jen jednu stranu? pokud je má úvaha správná, že ten měch stárne, pue je to guma a ta stárne, tak bych se až tak nedivil, že to dělá bordel zejména při přejezdu nerovností v zatáčce....protože jeden měch je určitě tužší a jedem měkčí....protože ta guma je poddajnější....nevím, nemám s tím zkušenost. zatím. ale až budu měnit měch, tak určo oba. tuším se to i všude doporučuje. to je jak kdybys vyměnil jen jednu pružinu...to musí dělat bordel přece
tak hodně zdaru :wink:

Napsal: pát 10.04.2015 17:26
od Bensche
Ted jsem prijel s technicke a byla zjistena zavada.Ulozeni napravy jedenu uplne utrzeny silemblok.A ostatni 3 jsou spuchrele a uz maji sve za sebou ..Takze asi na 90% to muze byt asi ono si myslim ja osobne.Co si myslite vy?

Napsal: pát 10.04.2015 17:28
od Bensche
Ano menil jsem jeden pravy novy.

Napsal: pát 10.04.2015 17:29
od THe_KbK
Tak určitě. Celá náprava ti tímpádem chodí jak se jí chce.

Napsal: pát 10.04.2015 18:02
od Bensche
Ale jeste jsem si vsimnul,ze jedna strana.je o 2cm niz nez druha strana.A to nic neuchazi.

Napsal: pát 10.04.2015 19:52
od Tompo
A to je právě to nastavení výšky nivelizace, ta výška taky vychází z daného typu měchu pro konkrétní podvozek (m-paket, standart, vyztužený, atd...) takže napojit, vyčíst hodnotu na původním měchu a na novém přizpůsobit.

Napsal: pát 10.04.2015 20:14
od Bensche
A ty mechy jsou stejne vsechny?Ja mam original M packet z vyroby a ten mech co jsem menil tak nevim jestli je stejny jako co je ten druhy co jsem nemenil.A kde je mozne. Nebo kdo to tady umi pres diagnostiku nastavit?

Napsal: sob 11.04.2015 13:51
od Bensche
Muze nekdo poradit.Kdo umi nastavit pres diag ty mechy?

Napsal: sob 11.04.2015 23:51
od Angelos
Popravdě přesně nevím jaký je rozdíl mezi těma různyma typama měchů. Ale vejšku ti klidně nastavím jakou chceš, přes týden bývám v Plzni.

Napsal: ned 12.04.2015 19:36
od Bensche
Nejaky kontakt na tebe?

Napsal: ned 12.04.2015 21:43
od Angelos
Máš sz ;)