Stránka 1 z 1

Napsal: stř 08.04.2015 21:40
od Bmw-Love-it
Zdravím, chci se jenom zeptat. ohledne 545i jak jsou na tom ty motory? a jen tak cca spotreba? a jestli se to nejak moc kazi nebo ne? diky za info! :-) :-) mam v planu to kupovat. :-D 8) :mad:

Napsal: stř 08.04.2015 21:42
od Pazdi
super smajl ten fakáč na konci...
nezbývá než ti říct, ať hledáš, je tu o tom toho kopa...

Napsal: stř 08.04.2015 21:49
od mobilman
Zdravím: tak ta spotřeba dle BC v městě dlouhodobě asi 13,5litrů a pod se nejde dostat. :D Ale forsáž to má, spotřeba je pak jinde.

Napsal: čtv 09.04.2015 07:49
od M4we
Jak rekl Pazdi: je toho tu mraky..hledej. V kratkosti - motory vesmes spolehlive, ale ma to nekolik ale...trubka vodniho okruhu - znama vec vsech bmw v8 z roku 2003 - 2008/9?? Vse 45i 40i i 50i. Vice o tom na sk foru i tu. Dale se objevuji prusaky oleje kolem tesneni - vana, vika ventilu, gufera, vakuova pumpa cidlo tlaku oleje. Spotreba u me od 10-20. Nejezdim s tim uplne pomalu a po Praze mam podle bc 15-16. I kdyz podle toho jak to mizi z nadrze bych rekl ze tak 20+ :D ale pokud shanis takove auto a chces setrit tak si radsi kup novou octavku ;-)
Ke kupni cene auta (vzhledem k stavu) je to tak odhadem 50k na vsechny mozny vrtochy + co clovek chce navíc 8)

Napsal: čtv 09.04.2015 08:28
od maxmin
Pokud chceš pořádné bmw s relativně levným provozem, tak si kup 545 na LPG. Jede podstatně lépe a taky levněji (vč. servisu) než kterákoli pětka diesel. Já se vesměs pohybuji do 15l LPG a tankuji v polsku, kde je teď kolem 12kč/l :-D
A dokonce s tím jde jezdit i mega úsporně. Jel jsem třeba vyzvednout bráchu co se vracel z dovolené, volal mi že má hodinu zpoždění, tak jsem zapnul aktivní tempomat, pověsil jsem se za kamion který jel cca 100 a spotřeba dle BC kolem 7l (takže real tak 8l LPG, tedy cca 1kč/km :-D :-D)
A předpisovým dálničním tempem žere kolem 10-11l, což je při současné ceně LPG taky úžasné.

Každopádně pokud chceš sedan, tak kup raději sedmu. Jsou mnohem lepší, vybavenější, kvalitnější a levnější.
Pokud chceš kombík, tak ti přeju hodně štěstí, nedají se skoro sehnat.
A když už, tak ať to má dynamic drive, stojí to fakt za to.

Napsal: pát 10.04.2015 21:31
od gsicbr
nikdy nepřestanu litovat, že jsem svojí 545i prodal. Je to fakt hodně super. Měl jsem LPG dlouhodobá kolem 13l.
Jinak kámoš jí měl taky a tu trubku dělal(já s ní problém neměl), stírátka ventilů mu taky nefungovaly(mě to nekouřilo), olej tekl kam ses podíval(s tím jsem měl problém taky, hodně pomohla výměna olej čídla). Jak psaly kluci, nájezd kolem 200tkm a tohle všechno tě čeká. Takže opravdu 50tis. bokem a jezdíš jako král.

Napsal: pát 10.04.2015 23:29
od Bmw-Love-it
Kluci diky. za rady. ja sem nasel 544 2. majitel a je to Manual. proto bych to chtel. na spotrebu moc neresim. jde mi o vykon. jen me to zajimalo cca :-)
a tohle ma za sebou 240. 000. a na se teda pri koupi koukat? rok 2004. :D :D 8)

Napsal: sob 11.04.2015 02:12
od M4we
Predpokladam ze to bude to same co tu nekdo uvedl o par prispevku vys. V Esach? Do toho bych nesel. Nema to vybavu. DD je podminka. Az to budes chtit prodat tak budes mit problem
U E60 je vybava zasadni. Cokoliv tam dodelavat je drahy a slozity. Pocitej vzdy ze u kazdeho te ceka ta akce s trubkou tesneni apod. Je to potreba mit v rozpoctu. Nikdy to neni auto za 200k se vsim vsudy.
Pri nakupu koukej na motor. Nech si auto zvednout. Zda nebo spis kde tece olej. Vakuova pumpa vpredu na vacce (cca 5-7k) cidlo tlaku oleje pod ni(do 1k) tesneni kolem vik ventilu a olej vany. Auto musi drzet volnobeh 500ot min. Studeny vic. Po zahrati vzdy 500. Se zapnutou klimou vic. Ale nesmi kolisat. S manualem nevim..asi to bude zajimavy svezeni. Osobne bych sel do automatu. Myslim ze je to mnohem komfortnejsi svezeni ZF skrin je fakt vyborna. Doporucuju navstivit Snejka. Az uvidis co se s tim autem umi stat kdyz se nestaras nebo koupis nejakou past tak si aspon das majzla ;-)

Napsal: sob 11.04.2015 02:12
od M4we
Omlouvam se poslal jsem to omylem 2x a nejde smazat. Prosim adminy :-) dikec

Napsal: sob 11.04.2015 17:39
od Bmw-Love-it
Hele diky moc'!!
a jen tak mezi řeči. nebyl se na to nekdo podivat?
a kdyz bych tam jel koukl by na to nekdo semnou? :-)
jestli by to byla uplna kaše tak bych to nebral žejo. to je jasny :-)
ale fakt diky za rady! a informace. :wink: :wink: :D

Napsal: ned 12.04.2015 06:05
od mobilman
Jak píše M4we: dobře zkouknout auto a počítat, že se něco najde k servisování. Jen pro info u mne za tři roky servis mimo benzín 85000Kč. Jsou v tom i jedny letní gumy, ale mám jasno já tu 545i prodávat nebudu a tak si ji dělám k obrazu svému. :D

Napsal: ned 12.04.2015 21:09
od gsicbr
jj 50 to toho padne jako nic, ale když je máš, tak to za to svezení stojí.

Napsal: ned 12.04.2015 21:24
od Bmw-Love-it
Asi je blbost že by tam treba to nejdrazsi bylo dělane? třeba ta trubka. ?
A jestli jo nebo ne. jak se to pozna? :-D :D :D proto bych rad aby nekdo kdo to auto ma jel treba semnou :-D nebo ukazal jak se to pozna :-D

Napsal: pon 13.04.2015 01:11
od M4we
Poznáš to špatně. V druhým threadu tu na foru už někdo psal, že to byl projet a že celý dekl je od oleje, takže pochybuju, že to někdy někdo řešil.
Spíš počítej, že to auto má vše původní, než že by na tom někdo všechno udělal a pak to za 200k prodal do ESA. Pokud chceš za každou cenu ušetřit kačky, tak se na celou E60 vyser a kup si E39. Kupovat auto na hranici limitu není gut nápad. A už vůbec ne E60. Pohledej jinde.

Napsal: pon 13.04.2015 08:37
od JaraX
E60 je jedno z nejdražších BMW na provoz, proto to vždy chce kupovat topstav, nechat si finanční rezervu. pokud chceš mít auto top, tak 40k dáš do každýho auta co koupíš, at je to E46, E60 nebo E65, uděláš všechny náplně a seš na 15ti, uděláš brzdy, uděláš nějaký rameno, tam nějaký těsnění, tam to, tady to a hned je to 40. TOP stav auto který má nový brzdy a ramena, vyměnený všechny náplně, těsnění apod nikdo neprodává.
a když se tí někde zlomí dráty, zateče ti do kufru, umře ti airbagova gateway jak se u E60 rádo stává, nebo umře CCC, tak už jen solíš, na to je dobré mít vždy rezervu, když ju nebudeš potřebovat, tak jenom dobře.

Napsal: pon 13.04.2015 08:57
od maxmin
Potvrzuji slova Jaraxe, nepotřebovat kombík, tak beru určitě sedmu... Co ušetřím na LPG dám do servisu. Vesměs řeším ještě věci zanedbané od předchozího majitele, od koupě jsem téměř žádný nový problém neměl.
TOP stav by se možná i našel, ale určitě ne za 200, spíše nad 400tis a stejně do toho nový majitel vždy ještě dost dá... Ostatně i do zánovního bmw se dá nasypat kupa peněz.
http://suchen.mobile.de/auto/bmw-545.ht ... NG&lang=de

Napsal: pon 13.04.2015 17:32
od mobilman
Ahoj: Tak jestli ti teče ta pověstná trubka co prochází motorem se poznává dost těžko - čeká mě také její výměna a projevuje se to vždy jen u studeného motoru (přes noc, o víkendu atd.) kdy vyteče asi 1dc vody za noc pod motorem na zem, když auto zahřeji neteče nic i dlouho po jízdě až motor zchladne, zvětší se vlivem smrštění trubky vůle a netěsní těsnění - viditelně pod řemenicí co chvíli kapne kapka - trochu jsem dal do chladiče "stop leak radiator" a nějaký týden to ani nekáplo, ale pak se to zase projevilo - no přežil jsem tak zimu a stálo to jen asi 4l chladící směsi. a 5l destilky:D A to mám vadné čídlo zamlžení (asi 3000,-) no pořád je co měnit - hlavně že to není najednou a průběžně se to dá zvládnout - je to radost dávat do super stavu. :D Přeji dobrý kup - a přetěsnění obou ventilových vík aby netekl olej plus všechny svíčky a odvzdušňovací hadička bloku stály s prací v autorizáku asi 22.000,-Kč tak si to rozmysli - já zatím nelituju je střela.