Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 02.04.2015 22:44
od Simirg
Ahoj,
teď jsem se sem regnul ale už to tu nějakou dobu pročítám.Potřeboval bych poradit se smradem od nafty z ventilátoru.Sundal jsem kryt na motoru a od railové lišty směrem dolů (gravitace :D) je to celé orosené a kryt pod motorem je úplně durch ale nikde není viděl nějaké ukapávání nebo bublání.
Chtěl jsem se zeptat protože 530 mám chvilku a ještě se seznamuji není nějaké obvyklé místo kde u tohoto motoru nafta teče?

Napsal: pát 03.04.2015 07:15
od xdreamerx
VT cerpadlo?

Napsal: pát 03.04.2015 07:17
od DaweTDS
Pokud to je z vrchu, tak bych to viděl třeba i na přepadové hadičky. Jsou tam takové plastové "téčka" a ty rády praskají.

Napsal: pát 03.04.2015 17:47
od bibikuba
taky jsem měnil komplet přepadové potrubí,ještě koukni na potrubí přímo na VT čerpadle..

Napsal: pát 03.04.2015 19:46
od ZaK
Taky zkontroluj čidlo tlaku na railu. U mě to to způsobilo špatné měděné těsnění co na něm je. Přepady ok, trubky ke vstřikům ok, ale celý dekl nasáklý naftou, smradu že se v autě nedalo dýchat a nikde nebylo vidět žádný únik protože u toho čidla je takový pěnový bazmek který to vsakoval a přes něj to vlzínalo na ten horní kryt . Trvalo mi hooodně dlouho než jsem na to došel.

Napsal: pát 03.04.2015 20:39
od Simirg
Dík moc za rady,teď jsem to rozdelal a nastartoval bez sani a toho molitanu kolem vstriku.5 minut to klapalo na volnobeh a nic!je fakt ze ten molitan jenom tek od nafty.U třetí svíčky se drží kaluzka nafty tak to vypadalo ze to teče z trubky ke vstrikum ale ty sli dotáhnout jen cca o třetinu otáčky .Tak jsem ty dvě trubky u ty svicky vyndal a sedla vypadají ok.zítra budu pokračovat tak na to snad přijdu.

Napsal: sob 04.04.2015 07:26
od mika_hakkinen
Ahoj, resil jsem uplne stejny problem. Je tady i vlakno. Moje chyba byla ta ze u jednoho prepadu nafty na druhem vstikovaci, byla jiz unavena gumicka kolem toho Tecka prepadu nafty. Na volnobeh nic, ale v zatezi motoru to protekalo. Neslo to videt pouze pri nastartovanem motoru.
Je pravda ze moje vstrikovace maji nejlepsi za sebou a hodne prepousteji.
Opravil jsem to tak, ze jsem za 1kacku koupil gumicky 3mm a 3,2mm a vymenil jsem to na vsech stejne a od te doby klid a cisty vzduch. Kup si gumicek vice a vyzkousej ktera ti bude lepe sedet. Vleze se tam gumicka tloustky 1,5mm. Zkus a uvidis

Napsal: ned 05.04.2015 21:03
od Simirg
Tak snad,
Vyměnil jsem přepadovou hadičku od prvního vstřiku do sběrný trubky.Pak jsem povolil trubky od 3 a 4 vstřiku očistil a zkontroloval sedla a vyndal rail čidlo.Měděná podložka tam nebyla jen frézované sedlo tak je to asi kov na kov, tak jsem to zarval až jsem se bál že to rupne.
Ujel jsem asi jen 15km a zatím nic nesmrdí.Uvidím v úterý až pojedu do práce.

Napsal: úte 07.04.2015 18:09
od Simirg
Tak hurá,nic nesmrdí je to ok.Myslím že nejvíc na vině byl ten rail snímač.

Napsal: pát 01.05.2015 22:12
od Simirg
Tak jsem se dnes málem nevrátil domů.Auto dnes začalo dlouho startovat a 2x se mě stalo že trhavě zrychlovalo a pak s velkým cuknutí rozzářilo kontrolku na přístrojovce.Když jsem otevřel kapotu tak v průhledné hadici k čerpadlu mlíko.Hrozně zavzdušněné asi si to někde přisává vzduch.Což je asi spojený s prapůvodním problémem smrdící nafty které z 90% zmizelo ale stále jsem něco cítil ale to už jsem si myslel že jsem paranoidní a cítím naftu všude.
Vyčetl jsem chyby z jednotky a až na jedno žádný překvapení Nízký tlak na rejlu a chyba podávacího čerpadla.Ale i váha vzduchu což si myslím že s tím nemá moc společného.
Napsalo to 3505,0100,1190,09f6.
Nevíte kde to mám hledat? v nádrži? u bufíku kterej nejde nebo někde jinde.Nikde nic není vidět .Dík

Napsal: pát 01.05.2015 22:17
od Simirg
Jé jsem to omylem poslal 2x.

Napsal: sob 02.05.2015 13:25
od Simirg
Tak odešlo čerpadlo v nádrži. Objednáno nové.