Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.03.2015 15:18
od Johaaan
Zdravím a chci se zeptat na motor 3.0i v e39. jak agregát "drží"? jak častý je výskyt projetých válců a úniku oleje až na lambdy, případně nějaké jiné opakující se závady u tohoto motoru? díky za odpovědi.

Napsal: pát 27.03.2015 16:40
od THe_KbK
Ještě bych řekl že je potřeba vyměnit olejovej separátor, a dávat bacha na to aby motor nebyl uhřátej.

Napsal: pát 27.03.2015 17:48
od WITT
Mám 530i E39, a ten motor bych za jinej R6 nevyměnil .. prostě jsem chtěl co nejsilnější šestivál, a jsem s ním moc spokojený..

Oleje si trochu vezme, ale není to nic, co by jsi musel kontrolovat každý týden.

Jenom aby se nezačali srát katy a lambdy, jinak je to cajk :wink:

Napsal: sob 28.03.2015 13:31
od Totic
Průsak vanou je na M54 vždy, nejspíš i něco na ventildeklu. Separator vyměnit a hadice vyčistit což by mělo úniky oleje zmírnit.
"Pokud se kat začne srát, můžete ho vykuchat - zadní lambdy nesahat jen je v jednotce přehrát." To je píseň o přechodu na Euro2, vypnutí kontrolních Lambd a zlepšení si reakce na plynu u M54. :wink: :idea: