Stránka 1 z 1

Napsal: úte 24.03.2015 16:32
od blinker
Zdravím chlapy, vim že už se to tady řešilo. Jak je možný ochcat čidlo tlaku turba aby to nepadalo do nouzáku. Motor hezky táhne, všechno možný už jsem na něm nastavil a repasoval a tak se mi nechce s tim tlakem jít dolu. Při cca 160-170km/h na 4° na plnej plyn do kopce to hodí nouzák.
Dokáže se to v rámci chiptuningu přeprogramovat, nebo se musí vyměnit čidlo plácnu za novější z 20d? dík za rady. ps. tds jede

Napsal: stř 25.03.2015 17:39
od blinker
nikdo kdo by to znal jo? to už děláte všichni jen novější vozy? :mad:

Napsal: stř 25.03.2015 21:09
od patrikE39
sezen si čidlo tlaku z "tří-litra" a mělo by to fungovat.. jak moc přidaný tlak na turbu máš?

Napsal: stř 25.03.2015 22:03
od blinker
a nevíš od kolika dává to čidlo z třílitra plnou dávku nafty? aby to zas nemělo tu hladinu vyšší jak tohle, tuším že tak 1.5 baru, musel bych to změřit. Oproti původnímu nastavení (asi originálnímu) zhruba 5mm na westgate.
Přemejšlim o čipnutí ještě no. Základní dávku paliva mám trochu výš (cca 800ot na volnoběh) katalizátor neni, egr odpojený, filtry nové. vstřiky po repasi, hlavička čerpadla z novějšího e39 tds. Vačka nastavená, předvstřik taky. Líbí se mi jak to teď jede, ale občas bych bral i větší zátah

Napsal: stř 25.03.2015 23:05
od Foldas
Snímač plnícího tlaku žádnou dávku neumí pouze ukazuje řídící jednotce jaký je tlak v sacím potrubí. ŘJ pak pomocí něj a dalších čidel reguluje dávku čerpadlem. Jestli chceš aby to fungovalo normálně nech si upravit mapy jednotce