Stránka 1 z 1
Napsal: stř 11.03.2015 12:39
od pawfka
Zdravím,
Nevíte někdo čím to je že se mi nezobrazuje stav ujetých kilometrů ?
Počítá ale na displeji nic není k přečtení ?
Děkuji.
Napsal: stř 11.03.2015 14:49
od airbone
asi mas v prdeli displej ktory zobrazuje km....
Napsal: pát 13.03.2015 09:17
od Karonkowpi
I have never read anything that contains this bad before.
Napsal: pát 13.03.2015 10:57
od HUFU
Já to mám na své E34 taky. Jednak mi nefunguje asi podsvícení, takže nějaká čísla jsou viditelná jen pár sekund po startu a potom jen při nasvícení přímým světlem a jednak v závislosti na okolní teplotě je tam někdy rozsypaný čaj.
Časem se u těch displejů poruší spoje. A já teď nevím, jak je to udělané, jestli je tam klasická vodivá páska jako na kalkulačkách, která se už odlepuje, a nebo jestli je tam displej naletovaný a jsou tam studené spoje. Každopádně existují lidi, co se opravou těchto závad zabývají, četl jsem něco o 2000 Kč za opravu.
Napsal: pát 13.03.2015 14:52
od pawfka
Hm, to spíš vyjde levněji nový budík ne ?
Ale díky za radu. Rozebíral jsi to ?
Napsal: pon 16.03.2015 12:02
od HUFU
Neodvážil jsem se to rozebírat. Podle toho, co jsem četl, je potřeba nějaký přípravek na nedestruktivní demontáž ručiček a po montáži nějaká kalibrace. Nemyslím si, že bude lehké sehnat budíky s funkční displejem. Také si nemyslím, že oprava bude mít dlouhodobý efekt (podle mojí zkušenosti s reflow chipsetu o notebooků). Ale možná se pletu.
Každopádně já jsem to nechal plavat. beru to tak, že stav kilometrů je lepší už moc nevidět

Napsal: pon 16.03.2015 15:10
od aDAm_2
oprva je relativně jednoduchá a není potřeba žáden nějaký spešl přípravek na nějaké ručičky či něco ke kalibraci. Display je součástí zadní desky a ta deska se z celku dá vyklopit a vyjmout.
Podle popsaného problému to tipuju na klasika socka budíky ala ropa, tj. display v rychloměru. Display je tam spojen se základovou deskou pomocí průžného pásku s napařenými vodiči a ty klasika po letech umírají. Oprava jde buď sehnáním budíků co jsou ok a doufat že to ještě dlouho vydrží a nebo se nechá koupit opravný ribbon pásek včetně displaye za cca 39eur (
http://www.pixelfix.net/eng/bmw.html) a pak stačí být zručný a dá se to vyměnit.
Výměna postupem:
1. Vytáhnout budíky
2. Odemknout zámky na budících
3. Odklopit desku s PCB a v horní části ji vyháknout
4. Sejmout krycí plast okolo displaye (má cca 4 zobáčky a bacha na tlačítko nulování km)
5. Sundat pojistnou svorku z PCB kde je připojen ribbon od displaye
6. Strhnout ribbon
7. Očistit např. lihem
8. Nasadit nový ribbon s displayem
9. Sestavit zpět a hodit do auta
10. Užívat si fungující budíky

Napsal: pon 16.03.2015 17:57
od krtecek39
Když se tady řeší přístrojovka, tak se mi nechce zakládat další téma. Předem se omlouvám, jestli už takové téma existuje. Potřebuji vyměnit celou palubovku, mam teď v e34 světlou a v druhém autě černou, obě auta po face, jedno mám na díly, druhým jezdím. Jak začít při vyměně a na co si dát pozor? Díky
Napsal: úte 17.03.2015 21:34
od aDAm_2
Odstrojit spodek. Pokud mas dřevo tak pod nim jsou šrouby jinak jsou pod cepickama. Vyhodit přístrojový štít, vytáhnout středový tunel, sundat Tapecy a sloupků a odšroubovat v hornim a dolním rohů. Musíš i vycvakat kabely. Jinak v bentlym je to pěkně popsáno
Napsal: stř 18.03.2015 10:06
od krtecek39
Díky, chuť do práce by byla ale poslední dobou času málo

Napsal: stř 18.03.2015 10:13
od aDAm_2
No je to tak minimálně na pul dne práce
Napsal: stř 18.03.2015 11:56
od krtecek39
S tím právě počítám, že si na to vyhradím celý den o víkendu. Sedačky už mám přehozený, takže ještě tapecy a přístrojovku. Netuší někdo, jak je to s dveřma? Mám jako většina lidí s e34 dveře ko, když koupím jiné a nasadím je, jak je to se zámkem a hlavně cetrálem?
Napsal: čtv 19.03.2015 10:19
od 318tds
Zdravim me pro zmenu nejde otackomer ani rychlomer,po zapnuti zapalovani blika kontrolka rezervy spolu s podsvicenim displeju(Neukazuje stav najetych km ani check control) a kontrolka s vykricnikem-Brzdy.Kontrolka abs a rucni brzdy sviti stale....
Napsal: čtv 19.03.2015 13:53
od krtecek39
Mě občas vypadne rychloměr a otáčkoměr ale za chvíli zas naskočí, údajně je čidlo někde u diferáku, takže asi špatnej kabel nebo kontakt. U tebe bych to spíš viděl na špatný budíky nebo někde zkrat
Napsal: čtv 19.03.2015 14:10
od 318tds
Jo pro rychlomer je konektor na diferaku...doufam ze to bude nejaka blbost
Dvere prehodis snadno odpojis jen konektor co je ve sloupku a celou kliku taky demontujes a namontujes na dvere ktere chces...
Napsal: čtv 19.03.2015 14:13
od krtecek39
To začalo samo? Mě to blbne když jsem jel do prudkýho kopce nebo mi auto poskočí přes nerovnost a jsem bez budíků
Napsal: čtv 19.03.2015 14:57
od aDAm_2
to značí umírající budíky. Tuším tam umírají kondíky, ale je to zase podle typu a roku. Mě na iXku rychloměr nesmyslně lítal, stačilo praštit do palubky tak se to srovnalo, ale průjezd dírou apod to opět rozhodil, takže nakonec se měnily celé budíky a je to prozatím ok

Napsal: čtv 19.03.2015 16:33
od pawfka
Díky aDAm za cenné desatero:
Asi to bude jediné rozumné řešení. Ale máš pravdu mám display v tachometru tudíž bez Check controlu a ten display jsem na těch stránkách nikde nenašel . Je někde i ten k dostání ?
Jinak chápu to dobře že najeté kilometry zůstavají uložené v základní desce přístrojovky ? Takže se po montáži nového displaye znovu načtou ? Díky moc.
Napsal: čtv 19.03.2015 16:38
od pawfka
A ještě bych doplnil že v zimě mi to pokaždé ukazuje dobře ,do té doby než se palubka ohřeje . Tak jestli to je důvod také ? ? ?
Napsal: čtv 19.03.2015 19:24
od aDAm_2
jo je to důvod, prostě teplotní roztažnost no

Koukni se na ten link co sem tu hodil, a scrolluj dolů, tento je jediný co sem na E34 našel a asi to je i jediný display co sem na E34 viděl odcházet
Ujeté kilometry/míle se ukládají do coding chipu který je možné mezi přístrojovkama prohazovat a pouhá výměna display je nevymaže
