Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.02.2015 16:10
od Ramzzes
dobry den resim tedkom takovy problem na sve e34 za posledni rok jsem musel menit lambu uz 3x. prvni jsem tam dal uni lambdu ta tam vydrzela lehce pres pul roku ale rekl jsem si budiz byla to uni co jsem mohl cekat tak druhou uz jsem poridil Bosh a ta tam taky vydrzela necely pul rok a to jsem toho jeste moc nenajezdil a tedkom treti vydrzela uz jen 2 tydny.poprosil bych jesteli nekdo nevi cim to muze byt?? vstriky vycisteny zmereny na osciloskopu-davaji jak maji...vykuchane katy mam , voda nemizi a olej cca 1,2l na 10 000km motor ma najeto 354 000km prosim o radu jestli nejak bude

jo a jeste jestli pomuze tak vaha vzduchu 3,9V misto 4,1V...
Napsal: pon 23.02.2015 17:21
od Ramzzes
prosim o radu nebo o nastrel co to muze delat nebo po cem se mam podivat , docela to specha ...
Napsal: pát 27.02.2015 19:17
od Ramzzes
tak po diagnostice lambda mrtva. ve dvou lambdach rozbita karamika unitr tak jestli nekdo nevi cim to muze byt ze se ta keramika unitr rozbije podle cisla by mela vydrzet 600C ale to tam urcite nemam to by byl vyfuk uplne do cervena...nestalo se nekomu neco podobneho? prosim o radu...
Napsal: sob 28.02.2015 09:48
od Ji-rka
a jaké jsi použil značky?? no name nebo nějakou kvlaitu?
Napsal: sob 28.02.2015 12:28
od _milan_
mě umírala lambda na e36 320i ... měl jsem kat off a zbytek výfuku tak nějak průchozí a lambdy začly padat až právě po vykuchani vyfuku... nevím co přesně se lambdě stalo , ale myslím že jsem ji nějak spálil.. údajně dost často mi šlehaly z výfuku plameny

.. ( vždy jsem použil jeté do té chvíle funkční bosche .. pochybuju že všechny tři odešly jen tak že byly jetý.. )
Napsal: sob 28.02.2015 12:41
od Ramzzes
mel jsem tam prvni byla UNI ta tam byla cca pul roku druha Bosh cca pul roku a treti Bosh 2tydny a ted tam ani nevim co mam pry mi tam dali na odzkouseni nejakou jetou (ctvrta) ktera komunikovala s jednotkou a uvidim jak dlouho vydrzi... ja mam taky katy off ale lambda je pred katama tam nevim jak by to melo jako ovlivnit tu lambdu....
Napsal: sob 28.02.2015 12:49
od _milan_
to je uplně jedno kde tu lambdu máš , plamen ji muže zničit at už před nebo za katem

je možný že se ti neco takovyho odehrává ve vyfuku a ani o tom nemusiš vědět.. každopádně jsme na foru takže jsem napsal zkušenost , samozřejmě závadu / příčinu můžeš mit uplně jinou

Napsal: sob 28.02.2015 12:52
od Ramzzes
no jo ale co se tam muze dit?? to je neco v motoru propaleneho ze by to treba delalo ty plameny protoze to prave vypada ze je spalena keramika (nad 600C)... a to by vyfuk musel teda byt do cervena a to nemam....jinak diky za zkusenost

Napsal: sob 28.02.2015 12:56
od _milan_
jediný co vím , tak ta byvala 320i jezdi do dnes s puvodnim motorem , zda-li nekdo meni lambdy stále nebo to nejak vyřešili nevim

jo a vzpominam si že jsem do toho nalil 100 octan od shell v-power a pak to začlo dělat.. sorry je to 6 let zpět hned jsem si nevzpoměl..
Napsal: sob 28.02.2015 13:03
od Ramzzes
jo v pohode

ja tam liju normalne benzin 95... ja proste nevim jestli ty katy by s tim mohli myt nejakou spojitost ale co jsem se ptal tak vsichni rikali ze ne ze to je blbost ze jedine jestli mi neubiva voda ze pry se na tu lambdu muze nabalit nejaka sracka ktera ji zalepi a tim padem nemuze merit smes ale to se mi taky nedeje voda mi nemizi...