Stránka 1 z 17

Napsal: sob 21.02.2015 11:30
od matiz
http://www.novinky.cz/auto/362230-v-ces ... astic.html

Myslim si ze odhad desitky tisic je i docela poddimenzovany... Vsem kdo budou potrebovat nabizim do baworaku DPF ON :mrgreen:

Napsal: sob 21.02.2015 11:58
od Blackie
Nevím čemu se diví,kdyby nestál tolik peněz tak ho lidi třeba nechají vyměnit,takhle to za to nikdo nedá. Osobně jsem proti kuchání,vlastně sem proti těm "moderním" naftám a celkově novým autům,takže mam starej pekáč a sem spokojen :wink:

Napsal: sob 21.02.2015 12:05
od matiz
Ale jsou i nejake neorigo za mnohem prijemnejsi peniz, jak s vydrzi nevim, ja mam to stesti ze jsem proste zadny nemenil, bud uz byl venku nebo se vzdy "rozdychal" ... Ten argumenst ale trochu pokulhava, katy jsou taky drahe, klika taky, kdyz se to dosere, je treba vymenit. Ale videl jsem na vlastni oci svarovanou klikovku, to by jeden neveril co se da udelat aby to nejak jezdilo. Nebylo to bmw, byla to chcipla hvezda -)))

Napsal: sob 21.02.2015 12:46
od horan
Zajimave, ze se do toho pousti zrovna ford/mazda, ktery maji s DPF-kama nejvetsi problemy. Zrejme novy podnikatelsky zamer, jak vydojit dalsi koruny z obeti ekologie.
Ty lidi ani treba nevi, ze se filtr zasere a ze se musi regenerovat a pak jsou prekvapeni, ze jim po 5-ti kilometrovem dojizdeni do prace klekne. Prodejce jim to nerekne. Ten vidi jen prasule a zakazniku :mad: .
Zrovna pred 14 dny se me na to jeden clovek ptal. Chce kupovat noveho peugeouta na jezdeni 10km do prace a prodejce mu doporucil naftu. Tak je debil? Jeste se ho ptal, jestli nebude problem s filtrem a do oci mu tvrdil, ze ne. Ze na naftu mu da slevu, na benzin ne.
Tak at se pak nikdo nedivi, ze takovy clovek, kterymu dealer do oci lze o filtru neni ochotnej dat x-desitek tisic za filtr, kterej stejne zase oddela.

Napsal: sob 21.02.2015 12:58
od zzeli
To ze vyrobci delaji auta s trvanlivosti krabicky od zapalek je nekolik tisickrat horsi zlocin nez to, ze si nekdo vymontuje DPF. A netyka se to jen aut. Vsechno jsou to absurdni ekohovadiny, jejichz cilem je vybrat co nejvic penez od lidi, aby se aspon trochu pokryla ekologicka likvidace skodlivin, ktere vzniknou pri vyrobe techto zmetku.
No, co se rozcilovat v dnesni krasny den :)

Napsal: sob 21.02.2015 18:06
od Blackie
Přesně tak,spousta lidí ani neví jak s tím zacházet,co ten filtr "potřebuje"
Tak jasně,ani starý auto není bez poruch,na jednu stranu i ten katík na benzína není drahý jako filtr a většinou fungují i ty univerzální co jsou za pár korun,ale koupit univerzální filtr za 10 tis a zkoušet jestli funguje si taky každý nemůže dovolit,proto ho vykuchají a mají "klid"

Napsal: sob 21.02.2015 18:11
od Dyx
zzeli píše:To ze vyrobci delaji auta s trvanlivosti krabicky od zapalek je nekolik tisickrat horsi zlocin nez to, ze si nekdo vymontuje DPF. A netyka se to jen aut. Vsechno jsou to absurdni ekohovadiny, jejichz cilem je vybrat co nejvic penez od lidi, aby se aspon trochu pokryla ekologicka likvidace skodlivin, ktere vzniknou pri vyrobe techto zmetku.
No, co se rozcilovat v dnesni krasny den :)
No a dalsi for krome okradacky je, ze ten kdo vykucha DPFko tak se chova naopak ekologicky a ohleduplne.
Neni to vubec popularni informace ale FUNKCNI DPFko zvysuje podil ultrajemnych castic ve vzduchu (protoze odfiltruje ty normalni jemne na kere se nabaluji i ty vetsi) ktere jsou jednou z castych pricin RAKOVINY protoze je epitel dychacich cest a plic vubec nedokaze zachytit a pronikaji az primo do BUNEK. Jelikoz je vsak presne tohle (drahy DPFKa) dobry business jak pro vyrobce DPFek tak pro rakovinotvorny (onkologicky) prumysl proto se tato informace v mainstreamu nikde nezverejnuje....
(kdo venuje par minut resersi potrebne info si najde)

Napsal: ned 22.02.2015 10:29
od Zdenda530d
Mám e39, kde si původní (germánský) majitel dal DPF dodělat.
Já jsem na 800% rozhodnut dát tuto populistickou PÍÍÍÍ.OVINU do hajzlu, stejně jako zaslepení EGRu. Nejsem z těch, kteří z motoru chtějí vymáčknout těmito úpravami 3,76kw navýšení a snížení spotřeby o 0,006l na 100km ale nehodlám podporovat řízenou destrukci SVÉHO majetku.
Navíc - to, že je EGR, DPF z auta pryč, nejde na emisích zjistit - takže auto jen musí vypadat, jako že ho má (podle české zásady - chcete vymr.dat se mnou - já začnu vymr.ávat s váma). Pěkně se ta demokracie ohýbá podle větru který vane - svoboda je nádherná - ale to bych se zase jen NA.SRAL.

Stejná záležitost jako tónovaní oken, velikost a šíře kol, atp. u všeho jde pouze o vytřískání peněz z obyč. lidí.

pozn.: Shodou okolností jsem včera jel za PV3S (pro ty co neví co je to zač, tak se jedná o střední nákladní vozidlo, r.v cca 1964). A myslím si, že jedno takové monstrum na cestě vyprodukuje za 3 hodiny provozu tolik bordelu co všechny BMW diesely všech členů klubu za rok. (ani za ním nešlo pořádně vidět, když najel do mírného stoupání) tak asi tak....

Napsal: ned 22.02.2015 10:48
od _milan_
jojoo , klidně uhradím na úřadě EKODAŇ 10000kč EURO 0 za moju e60 535d z roku 2007... stejnak z kuchlým dfp dělám méně paseky než ty starý diesely viz v3s a nebo golfy escorty a "zánovní" fordy a mercedesy - ty hulí snad všecky..

Napsal: ned 22.02.2015 11:44
od zzeli
Jeste jedna "vlastovka":
http://www.tpms-expert.cz/co-je-to-tpms
Doufam, ze to neni pravda. Jestli jo, tak dalsi duvod proc si nekoupit novy auto ale jizdni kolo :twisted:

Napsal: ned 22.02.2015 12:35
od horan
Ano. Tohle je taky pravda. Loni u nas byl dealer s temahle kurvitkama. Je to hrozna picovina.
Je to jen o tom, ze si to prosadil ten, co na tom vydelava, jinak je to jen dalsi kurvitko. Uplne stejnou praci zastane koncernove hlidani tlaku pres ABS, ktery nestoji navic nic. Jen softwarova zalezitost. Navic problemy pri prezouvani pneu. Staci zapomenout a je po senzoru.
Navic v tom nejdou menit baterky, je jich asi 10druhu, ktery nejsou zamenne a kazdy s jinou cenou.
Nevim, jaky auto si koupime, az manzelka dojede e46 a ja e39.
Asi novou Dacii a za tri roky dalsi novou dacii a pak zase novou dacii.
Blizi se doba, kdy za to co jsem napsal dostanu pokutu 10kreditu za poruseni slovniho moralniho statusu.
Budte dobri. :evil:

Napsal: ned 22.02.2015 12:51
od Zdenda530d
A ještě ty kydy co k tomu píšou - snížení nákladů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Očkovaný běloch, který má IQ alespoň na takové úrovni, že se umí najíst příborem, musí jen nevěřícně kroutit hlavou.

PS: na těch kreditech do budoucna něco bude - dobrá připomínka :)

Napsal: ned 22.02.2015 13:16
od Lucifer
V3S vyprodukuje sice na oko bambilion sazí a částí. Jenže to jsou saze o velikosti dlažebních kostek a ty jsou schopný lidi a všeobecně živočihové přefiltrovat. Kdežto novější už ComonRailový diesely který mají takřka "dokonalý" rozprášení nafty tak produkují nano částice který nejsou změřitelný tak to nikdo neřeší. Ale tělo je není schopný odfiltrovat a tohle je důdod rakovin a leukémií :?

Celkově je všechno špatně, jen aby lidi ušetřili pár litrů a ve finále zaplatili víc peněz na servisu pokud to auto budou mít za celou životnost né že za rok se jim nic nevysralo. Ale pokud si koupím benzína a naftu a obě auta bych využíval tak na tý naftě nechám v součtu prostě víc peněz. Nebýt toho trendu kdy je fajn jezdit za 4L/100 tak se neřeší podobný hovna jako DPF. Benzínový auto s katem nesmrdí, neprodukuje žádný nanočástice pokud nebudeme brát v úvahu přímovstřik tam je to to samý

Napsal: ned 22.02.2015 13:23
od Angelos
Lucifere, naprosto souhlasím, akorát jsem to chtěl napsat. Vejtra má tak velký částice, který se pomalu zachytí už v nosu :) Oproti moderní naftě je míň nebezpečná, ač to tak na první pohled nevypadá :)

Napsal: ned 22.02.2015 13:34
od Lucifer
Stačí mi na dílně odvzdušňovat jakoukoliv naftu a normálně to nedávám po 5minutách slzí oči pálí v nose hlava bolí. Neuvěřitelnej hnus :?

Napsal: ned 22.02.2015 14:05
od Zdenda530d
Každopádně jsem rád, a vše co se kolem těchto moderních pseudoekokravin dnes do aut dává mě jen utvrzuje, že jsem udělal dobře, že mám "starou" e39, "starou" Octavii v benzínu a další vozový park pod r.v. 2004 a budu dělat všchno proto, aby tato auta jezdila ještě 30 let. Než abych si koupil nějakou novou spotřební plechovku - a to co tři roky další a další, protože výměna všech těchto kurvítek bude finančně neunosná - a že se kurvit budou.
Plus samo, že, a to nemám iluze, do toho zakafrá kdejakej imbecilní ekolog, který příjde s legislativním opatřením typu: "toto se musí vyměnit po 100tis km, toto se musí vyměnit po dvou letech a toto se bude měnit každých 14 dnů abychom byly opravdu ekologičtí. :mad:

A co - i ty starý plechovky: Má to klimu, má to xenony, nez. topení, sem tam nějaký ten senzor co usnadní parkování, apod. - vlastně už nemá co by morálně zastaralo. Čert vem asistenci udržování vozidla v pruhu, samoparkovací blbosti, hlídání vzdálenosti od protijedoucího auta, headup displaye, parkovací kamery a podobný voloviny. Nic z toho v autě nepotřebuji a vlastně ani nechci.

Napsal: ned 22.02.2015 14:12
od matiz
Tak to klobouk dolu, jestli vydrzis 5 minut. No, asi zalezi na velikosti, ja si ty bestie nedovolim ani nastartovat bez otevrenych vrat, protoze to pak vyvetravam tyden... Za 5 minut bych mel uz navodeny silny pocit potreby spanku :D

Nicmene musim to sem napsat, smal jsem se az jsem se za bricho popadal nekterym nazorum -)) Vsak ono brzo sklapne a tri ctvrtiny ropaku budou bez moznosti provozu na pozemnich komunikacich.

Ja si nemyslim ze nafta vyjde draz, nevyjde, ale nesmi jezdit deseti kilometrove trasy dvakrat za den.

A ano, samozrejme ze za tim merenim a kuchanim dpf stoji mocni lobiste kteri citi sanci se vyrazne napakovat, predstavte si ten zisk z pul milionu prodanych novych dpf... Nasledne zisk z tisicu mericich stanic kteryma se budou muset emisari vybavit... Vzdycky jde o prachy, na dzravi sere pes... :D


Zdendovi, vubec se neraduj, budes li mit starou popelnici, uvali ti na ni ekologickou dan a jsi tam, kde jsi byl... Pripadne tak jako jinde zohledni plneni euro ve vysi pojisteni, zakaz vjezdu do mest atd. Donuti te pokud budes chtit jezdit az na to prijde cas.

Napsal: ned 22.02.2015 14:25
od Zdenda530d
Asi jo, a to už se zase dostáváme k tzv. demokracii a svobodě...
(holt meze svobody určoval určuje a určovat bude, ten kdo má z toho či onoho více... ... ... no více lepšího pocitu, že udělal něco pro dobro planety ) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

aspoň, že Octa má euro4 - ačkoli je to r.v. 2001, tak to ještě nějaký ten rok vydrží - a jak jsem psal - BMW kuchnu, tak aby to nikdo na první ani druhý pohled nepoznal a taky ještě nějak přežiju a pak - nemám strach, že bych se při svém prac. tempu dožil víc jak 50ti tak mě to už nemusí tížit.

Napsal: ned 22.02.2015 21:14
od Lucifer
No ona ta dílna je docela velká takže těch 5minut je tak akorát než se to zaplní :D

Napsal: ned 22.02.2015 22:25
od horan
Na ucnaku jsem mel praxi v CSAD (pro ty mladsi: nejedna se o zkratku cesko-slovenske audio databaze :-) ) a tam se kazdou chvili startovaly karosy/liazky po nekolika dennim stani. A nez to nafoukalo vzduch, tak si clovek pripadal jak po pouziti cyklonu B. Takze ty novejsi nafty me nejak nechavaji v klidu.