Stránka 1 z 1

Napsal: pon 09.02.2015 09:45
od Leorthas
Ahoj,

pokousel jsem se najit nekde muj problem ale nikde jsem ho tady ani jinde nenasel, tak doufam ze to neni padesaty repost.

Dneska rano si takhle normalne prijdu k autu, otocim klickem a ozve se cvakani zezadu od baterky a zacne mi blikat cela palubovka a veskere svetla ale motor nic. Zkusim jednou, podruhe.. v tu chvili mi zacne blikat ABS a symbol prokluzu kol a motor nic. Vytahnu klic, koukam esi neni spatne zapojena baterka, vratim se, zasunu klic, dam do polohy 1 a ABS a prokluz blika a vzadu to cvaka. A ani se nemusim pokouset otacet klic nekam dale. baterka je nova cca 3 mesice, vecra jsem s tim normalne jel. Cvakani se podle me ozyva z te cerne krabice nad baterkou (zas tak moc se bohuzel v BMW nevyznam abych vedel, od ceho tam je).

Takze abych to shrnul: Po zasunuti klice a otoceni do polohy 1 mi blikaji dva vyse zminene symboly na palubovce, do rytmu cvaka cerna krabice nad baterkou.

Nekdo nejaky tip co by to mohlo byt?

Diky

Napsal: pon 09.02.2015 12:39
od Bdurex
Bohuzel vybita baterie :( kabely a nahodit nebo nejlepe nabit

Napsal: pon 09.02.2015 12:51
od Fx
Baterka nebo kontakt. Doporučuju to moc nepokoušet, velký pokles napětí ti může způsobit rozpárování klíče od imobilizéru, pak by to nestartovalo s tímhle klíčem už vůbec, i když baterka bude dobrá.

Napsal: pon 09.02.2015 14:28
od Leorthas
Baterku dneska odpojim a uvidim jestli to nepomuze ale mam pocit ze problem bude jinde. Puvodni baterie, kdyz se vybila, tak to opravdu problikavalo a cvakalo, tohle je ale jine. Predtim blikalo vsechno a to az po otoceni klice do 2 pozice. Ted blika vylozene pouze ABS a prokluz kol a to i kdyz otocim klic do pozice 1, ne kdyz startuju. A baterka je nova a doted to jezdilo v pohode. No uvidime co pomuze odpojeni baterky, pripadne dobiti..

Napsal: pon 09.02.2015 17:19
od mika_hakkinen
neni nic jednodusiho nez vzit voltmetr od cinana a zmerit napeti baterie pred startem a po spatnem pokusu.
Nebo dej tam jinou baterku, pokus pres dobre startovaci kabely.

Jinak by to mohl byt starter, nebo spatne ukostreny motor.

Na me ex kare ukostreni motoru nebylo, nejaky koumak to tam proste nedal. A chovalo se to nevyspitatelne, urcite se to kostrilo pres benzinovou trubku :) :) :)

Napsal: pon 09.02.2015 17:45
od Teddy
Benzínová trubka je přeci na ukostření motoru ideální ne? :D

K věci.... jestli nudeš měřit napětí baterie, tak ho změř kromě na baterii taky u motoru

Napsal: úte 10.02.2015 23:05
od Foldas
přes benzinovou trubku bych to neviděl vzhledem k tomu že je ukončená na obou koncích hadicí a drží v plastových držácich na podlaze. :roll:

Napsal: úte 10.02.2015 23:26
od Teddy
víš..... jak bych ti to...... když...... on to byl vtip. :lol:

Napsal: stř 11.02.2015 07:18
od Perunwit
:lol: :lol: :lol:

Napsal: stř 11.02.2015 14:31
od mika_hakkinen
tu palivovou trubku jsem myslel obrazne, pro priklad. Nevim pres co se mi tenkrat kostrilo.

Uzemneni motoru je dulezite.

Napsal: pát 13.02.2015 15:45
od Leorthas
Takze opravu baterie, coz je pronejmensim podivne, jelikoz je 3 mesice stara, takze mam az skoro pocit ze ji pres noc neco samo vybilo, auto bylo normalne zavrene, zamcene, nic tam nejelo..

Napsal: pát 13.02.2015 22:40
od Filozof
to je klidně možné. připoj ampermetr mezi minus a baterku. Pak zamkni auto a vyhod žárovky v kufru aby nic nesvítilo.
Auto usne během několika minut a mělo by ukazovat cca 5mA.
Pokud je odběr větší např 500mA tak je někde problém.

Pak už jen zbývá jednotlivě vyhazovat pojistky a vracet zpátky u té kde ti spadne spotřeba najednou na těch 5mA je problém.

A víš na co se zaměřit a co opravovat.

Pak už jen dohledat chybu....tam kde jsi problem identifikoval.

Pokud si nevíš rady dej to autoelektrikaři nebo někomu kdo si poradí.

Něco ti tu baterku huntuje. Než ti ji upně nezlikviduje řešil bych to hodně rychle.

řeším podobnej problém.

Napsal: pát 13.02.2015 23:47
od soukupadam
Jenom na pojistkách to nemusíš nutně poznat. V autě jsou také silové pojistky pod kobercem spolujezdce a může to dělat i startér nebo alternátor.