Stránka 1 z 1
Napsal: ned 08.02.2015 19:03
od Hartge1
Chci se jenom zeprat mam e39 530d a už posledna vec kt mi chybý je samosvor a chci jeden tedkom kupit a čo ktomu potrebujem su k tomu aj poloosy.
Napsal: ned 08.02.2015 21:35
od Hartge1
A ešte či su stejne tie kardany ale mne sa zná,že s M5 je iný.
Napsal: ned 08.02.2015 22:59
od Foldas
nemá m5 i jinou nápravnici?
Napsal: pon 09.02.2015 00:18
od Meda
Nema, napravnice je stejna, kardan a poloosy jine, takze budto cele a kardan nechat upravit na spravnou delku, nebo koupit jen svornou vlozku a nechat si postavit svuj diferak, do nekterych jde vlozka z M5, M3, do nekterych pry ne a muzes jit cestou noveho za cca 30t..
Napsal: pon 09.02.2015 07:48
od Hartge1
Ja to chapu tam je manula ja mamm automat a keby som len čreva vymenil to vnutro?proste to vyberem a vložim do mojho diferaku mysliš že by sa tam vliezol
Napsal: pon 09.02.2015 10:31
od Teddy
a má to vůbec stejnej převodovej poměr?
Napsal: pon 09.02.2015 10:51
od Francis
O převodový poměr nejde, lze vyměnit jen diferenciální klec otevřenou za svornou.
Napsal: pon 09.02.2015 11:03
od Meda
Presne tak, vymeni se jen vlozka, prevod lze take prehodit, ale to je o preferencich, jestli chces mit kratsi/delsi.. Jinak pokud jsi to nikdy nedelal a nechces se to na tom ucit, mel by to delat nekdo kdo to umi

Napsal: pon 09.02.2015 11:21
od Teddy
Měl jsem na mysli podle původníhiho zadání výměny kus za kus...
Napsal: pon 09.02.2015 14:51
od Meda
Pokud jde o vymenu kus za kus, tak k M5 diferaku potrebujes na jakoukoli jinou E39 i poloosy s kardanem upravenym na miru prevodovce ktera zrovna v tom aute je krome 6q manualu v 535/540i, tam je to stejne, na 5q by se musela prodlouzit, na automat zkratit..
Jinak prevod M5 difu je 3.15 cili nejkratsi ktery se na E39 dava, vetsina naft/V8 ma 2.81, takze tam to nebude tak markantni, davaji se ale i diferaky tusim 2.31, 2.43, zase je ale jiny prevod z prevodovky, takze by se muselo spocitat jaky rozdil ve finale bude, aby to pri 130km/h netocilo 4000 otacek
