Stránka 1 z 2
Napsal: sob 31.01.2015 17:19
od patrikE39
Zdravím... trápí mě taková jedna věc a to že že mi motor hodně pomalu reaguje na sešlápnutí plynu... zatím co u kamarádova 325tds klepnu na plyn cca do půlky a hned pustím tak mu otáčky skočí skoro na 2tis a hned spadnou... ale když totéž udělám v mojem tak se otáčky sotva pohnou... auto jinak jede ale mám pocit že je nějaké slabší co se týče výkonu a za jízdy je taky poznat že je reakce na pedál pomalá než u toho kamarádového.. zatím co on za jízdy šlápně plný tak auto znatelně zatáhne a zrychluje ale u mě je ta reakce mnohem pomalejší.. kde by mohl být problém? děkuji .,..
jo a mimo ten slabší výkon je do 2tis.. od 2 tis už to jede ale stejně to neni ono
Napsal: sob 07.02.2015 17:41
od patrikE39
nikdo neví? :/
Napsal: sob 07.02.2015 19:07
od blinker
Jasne ze davka paliva, povol 4 torxi (1 je mozna trojuhelnikovej) na hlave vstrikovaciho cerpadla, 3 jsou spodni a jeden horni (ty ostatni horni jsou jen na vicko cerpadla) no a pri nastartovanym motoru jemne! Pres drevenej spalicek tukni kladivem aby se hlava cerpadla posunula smerem ke kabine, takhle si to vylad aby volnobezny otacky nebyly pres 800 a motor bezel pravidelne a vikon poznas okamzite... Pokud do toho jdes poprve je potreba sundat sani, ale da se to s malou golou i bez sundani sani.... Podobne se vyplati nastavit i predvstrik - tam se povoli 2 matky u priruby a pritlacujes cerpadlo smerem k hlave valcu aby byl vetsi vstrikovaci tlak, nesmi se to prehnat jinak jde motor strasne tvrde. Hodne stesti preju, ale az do toho nakouknes tak si tu jednoduchost motoru zamilujes

Napsal: sob 07.02.2015 19:34
od horan
Nekdo tu resil smazani adaptaci plynoveho pedalu a pomohlo mu to. Akorat to byl tusim benzin. Zkus pohledat.
Napsal: sob 07.02.2015 19:43
od Ji-rka
Tu hlavu povol jen lehce,jinak ti začne téct nafta.Nastavit tak,že když sešlápneš plyn,tak otáčky pujdou konstatně dolu,u 1000ot. se na chviličku zastaví a lehce bez houpání klesnou na 800ot.
Ideálně pak zkusit zapnout světla a výhřev okna a pokud začne houpat,tak trošku přidat,pokud houpne lehce a hned poběží v klidu,tak bych to nehrotil.Ty čerpadla maj naběháno 3x na měsíc a zpět.
Hodně dávky poznáš i vizuelně,že motor bude vibrovat a poběží úplně naprd.Prostě se to šteluje na setiny
Předvstřik bych v případě,že to startuje jak má neřešil.
PS: Neni ostuda kontaktovat někoho kdo to umí a za cigára ti to urobí.Taky jsem se do toho vrtat nechtěl,radši si udělám výlet a pokecám.
A ještě mě tak napadlo jak by to bylo skvlěý kdyby měli všichni vyplněný profily.
Napsal: sob 07.02.2015 20:04
od Teddy
Tak tohle seřízení by mě sakra zajímalo. Máte někdo nějaký reference o někom z okolí Prahy, nebo Mladý Boleslavi, kdo to umí? Mě to celkem dlouho točí, než nastartuje. Taky mi po ubrání otáčky nejdřív padnou lehce pod volnoběh a pak se to hned vrátí. Snejk když to startování slyšel, tak mluvil o seřízení čerpadla, ale přišlo mi, že se do toho nehrne. Tak nevim jestli to umí.
Sám se toho bojim.
Napsal: sob 07.02.2015 20:06
od wehrwolf
Zdar,...tak s tou hlavou čerpadla teda moc nevím,kdysi jsem to zkusil,a chce to opravdu milisetinku,a to je obtížné trefit a rádo to ujede.Aspoň já jsem se stím potom nemohl ani za boha domluvit,motor buď dýmil jak kráva a vůbec nejel,nebo houpal,nebo volnoběh ok ale maximálka tak 80kmH z kopce,a nakonec jsem byl rád,že jsem s tím tak tak doskákal do servisu.
Ono to určitě pomůže,ale pokud jsi to nikdy nedělal,tak já osobně bych do toho už nešel.
Napsal: sob 07.02.2015 20:17
od Ji-rka
Já můžu doporučit Oldu z České Lípy,nick oldaf.Povolanějšího člověka neznám

Napsal: sob 07.02.2015 21:28
od Teddy
Dík, zkusim ho. Česká Lípa je kousek.
Napsal: sob 07.02.2015 23:37
od patrikE39
poklépávání hlavy čerpadla už mám dávno zasebou.. postupně jsem ji pokleplával tam i zpátky až ji mám za hranicí toho co je dobré ale jinak to prostě nejde.. mám zvedlé už volnoběžné otáčky, i z výfuku jde víc černo ale jak jsem psal.. a taky řízení předvstřiku už jsem dělal.. když naklopím čerpadlo k motoru tak startuje za telpa supr ale nejede vubec.. když ho kapánek položím tak stertuje cca 3sekundy ale jede líp do 2tis je to lemra a pak až se dostanu na 2tis tak to chytne tah ale stejně to není ono... jinak tlak turba je dobrý.. hadice se nafoukne a tvrdá jak šutr.... ale štve mě práve ta pomalá reakce na sešlápnutí pedálu... .
jo a jinak už mám nějakou dobu doma nachystanou mechaniku ale furt nemám toho času to rozhodit a dát ji tam...
Napsal: ned 08.02.2015 09:08
od Ji-rka
Tak buď tu mechaniku a nebo novou hlavu na čerpadlo,máš tu hlavu už vylítanou.
Jinak to nevyřešíš.Mě to jede dá se říct skvěle,ale dál už přidat nemůžu,takže až to začne blbnout,tak hlavu nebo mechaniku,ale mechaniky nejsou.....

Napsal: ned 08.02.2015 10:00
od patrikE39
no... tak to jsem presne čekal že se mi potvrdí.. no nic no, až se zlepší počasí tak tam hodím mechaniku... jinak by me zajimalo.... u té mechaniky se taky musí hlava vyběhat tak jaktože mechaniky s pulmilionem startujou na brnk a elektriky s tim mají problém?
Napsal: ned 08.02.2015 11:32
od Ji-rka
Mechanika je úplně jiná konstrukce

Tam nemá v podstatě co umřít a sežere to vše
Akorát na tu e39 budeš potřebovat redukční kroužek udělat,protože mechanika má úzkej krk a mam za to,že se ještě mění vačka čerpadla za tu z elektrickýho + samozřejmě plynový lanko.Ale to by ti přesně řekl Olda.A taky ti nepujde tempomat.
Případně jde objednat nová hlava na čerpadlo.Vyjde na 110 dolarů.
Napsal: ned 08.02.2015 11:49
od patrikE39
kroužek mám udělaný, o té vačce taky vím... tempomat jsem ještě nikdy nepoužil.. taky vím že ASC bude jen brzdit kola bez snížení výkonu... ale i když je jiná konstrukce tak rozdělovací hlava je v ní stejná přece
Napsal: ned 08.02.2015 12:44
od Ji-rka
Určitě ne.Mechanika nemá v té hlavě žádnej potenciometr,indukční cívku a další elektro věci.Volnoběh a bohatost řešíš šroubkem,dávku plynu lankem,sytič mechanickej.
Už z názvu to je jasný a vizuelně mi to stejný nepřijde.Kdyby to bylo stejný,tak se vymění jen hlava a ne celé čerpadlo.
Napsal: ned 08.02.2015 13:16
od blinker
ale rozdělovací hlava je tam 12mm tušim, takže je taky trochu jiná... Tvůj první příspěvek zněl, jakože o tom nic nevíš a pak z tebe vypadne, že jsi to nedokázal dobře nastavit, neni to hned a vyplatí se s tim hrát a fakt dobře to nastavit, taky vědět jakou ten motor má kompresi a repasovat vstřiky atd...
Napsal: ned 08.02.2015 16:33
od patrikE39
tím rozdělovací hlavu myslím rozdělovací hlavu ve které je rozdělovací pístek a šroubujou se na ni holendry a na ně trubky... a ta je u všech stejná.. nebo ona chyba bývá v té řídící kostce do které vede kabel?
Napsal: ned 08.02.2015 19:09
od blinker
hlavně v tý elektronický hlavě bývá chyba a nastavení správný dávky paliva je hodně důležitý. Když je vyběhaná rozdělovací hlava s tím zkušenosti nemám.
Napsal: ned 08.02.2015 20:50
od Ji-rka
Přehlédl jsem to slovo rozdělovací v předchozim příspěvku.
Umírá spodek i vršek.Když je mrtvej spodek,tak za tepla nestartuje dobře.Dlouho točí.Diagnostikovat to jde tím,že po delší jízdě zkušíš čerpadlo polejt studenou vodou a když pak hned chytne,tak je to jasný.Spodky jsou záměnný ze všech elektrik,akorát 300-1 má 50mm přírubu jako mechanika).Vršek vždy,ale musí být z toho co tam máš,protože máš indukci a předchozí dva typy měli potenciometr.
El.hlava zase způsobuje,že to nemá odezvu od plynu,nastavení dávky,volnoběh když je vyběhaná.Okolo toho jsem se točil.
Mechanická rozdělovací hlava bude jiná.
Myslim,že nejlepší by bylo obětovat 3,50 a zavolat Oldovi,položit tři čtyři otázky a víš přesně co a jak.On je kovář,my jen učedníci

Napsal: čtv 26.02.2015 23:50
od patrikE39
no dneska jsem chtěl dát vačku z eletriky do mechaniky a problém.. na vačce z elektriky ji silnější kolíček který se zasune do pístku a točí jím.. tedy pístek z mechaniky na tu vačku z elektriky nedám.. jak to řešítě? dáte pístek i rozdělovací hlavu z elektriky také nebo jak jinak? díky